• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сканери

Завершена

176 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 880.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2020 12:15 - 13.11.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: cc8a4999fe7c494795707942d08a94ab
Дата опублікування: 12.11.2020 14:27
Опис: Шановний Замовник! Просимо пояснити чому в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в технічній частині, а саме: В Тендерній Документації в Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, вказані технічні характеристики, по сукупності всіх показників, проходить тільки модель - Сanon imageFORMULA DR-C240, що обмежує конкуренцію. Щоб не обмежувати конкуренцію та з метою збільшення кола потенційних учасників торгів та конкурентних пропозицій в торгах, вимагаємо внести зміни, а саме: прибрати вимоги по «Споживання електроенергії» (п.1.16 Технічної специфікації, що викладена у Додатку №2 до тендерної документації ): Споживання електроенергії: - під час сканування не більше 19 Вт; - у режимі сну не більше 1,4 Вт; - у вимкнутому стані не більше 0,1 Вт Вимагаємо внести зміни, що дозволить не обмежувати конкуренцію, а Вам отримати можливість вибрати кращу з пропозицій.
Відповідь: Щодо порушеного питання повідомляємо про те, що технічна специфікація, викладена в Додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги та технічні характеристики предмета закупівлі, яким повинні відповідати запропоновані учасником сканери. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в технічній специфікації, відповідають найбільш поширеним загальноприйнятим характеристикам таких товарів, представлених на конкурентному ринку техніки для потокового сканування документів. Також технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі відповідають сучасним вимогам до сканувальної техніки, та здатні забезпечити потреби працівників Замовника під час виконання ними своїх посадових обов’язків, а також врахувати потребу в економії бюджетних коштів. На думку замовника, запропоновані у вимозі про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі потенційним учасником процедури закупівлі зміни, значно послаблюють технічні характеристики предмета закупівлі, що неодмінно вплине на термін експлуатації техніки, а також підвищить експлуатаційні витрати на її обслуговування та скоротить життєвий цикл експлуатації. Крім того, інформація про відповідність сканерів за сукупністю технічних показників конкретній моделі окремого виробника обладнання не доведена та документально не підтверджена у вимозі про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, оскільки в того самого замовника наявні й інші моделі пристроїв для потокового сканування документів, що відповідають технічним характеристикам кращім, ніж визначені умовами технічної специфікації. Разом з тим, потенційним учасником процедури закупівлі не вказано та не доведена неможливість постачати товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі або з покращеними характеристиками. Зважаючи на викладене у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Відповідь на запитання надано головним спеціалістом Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.
Дата відповіді: 17.11.2020 23:41
Відповідь надана

Уточнення

Номер: de1b697bdf9d42518eb0edc6070c2184
Дата опублікування: 08.11.2020 20:17
Опис: Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: В порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник надає роз’яснення на звернення через електронну систему закупівель щодо наступного. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, а також адаптація законодавства України acquis Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, частини другої статті 22 Закону тендерна документація розробляється, затверджується і оприлюднюється замовником для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити відомості про кількість товару, строки та місце його поставки, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) тощо. Відповідно до частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ціна тендерної пропозиції вказується учасником з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрат, пов’язаних із доставкою товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштуванням, підключенням до живлення, завантажувально-розвантажувальних, логістичних та інших супутніх робіт і послуг, що є необхідними і пов’язані із доставкою товару. Таким чином, у вартості запропонованих учасником сканерів повинні бути враховані послуги, пов’язані з їх постачанням Замовнику за умови, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих сканерів, зокрема: доставка товару транспортом та силами Постачальника за адресою Замовника, а також налаштування, підключення до живлення, завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші супутні роботи і послуги. Про необхідність надання Постачальником послуг, пов’язаних із постачанням сканерів та включення вартості цих послуг до вартості товару також зазначено в проекті договору про закупівлю, який буде укладено з переможцем процедури закупівлі у встановлений Законом строк відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції. Відповідь на запитання надано головним спеціалістом Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.
Дата відповіді: 11.11.2020 23:55