• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі – Рогатин на ділянці км 0+000 – км 29+605, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.

Завершена

581 669 662.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 908 348.31 UAH
Період уточнення: 04.11.2020 16:25 - 08.12.2020 00:00
Відповідь надана

ДОСВІД

Номер: 35204fd5b9f049e9a71bfb462f34dd95
Дата опублікування: 26.11.2020 16:19
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання. Згідно вимог до Документації, щодо підтвердження аналогічного досвіду: Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149 926 м2.. Просимо відповісти, чи можна підтвердити досвід з робіт за технологією «холодний ресайклінг» роботами з влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом?
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне. Влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, є іншим видом робіт, відмінним від такого виду робіт, як регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг.
Дата відповіді: 26.11.2020 16:57
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 357a92fe28664d44843fd869027597ab
Дата опублікування: 26.11.2020 12:45
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Умовами тендерної документації передбачено підтвердження учасником кваліфікаційних умов, а саме наявність аналогічного досвіду в наступній редакції : * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протгом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: • Влаштування земляного полотна – 11559 м3; • Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт; • Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт • Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2; • Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2; • Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2; • Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2; • Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2; • Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2. Наше підприємство має необхідний досвід з усіх основних перелічених видів робіт, а саме: • Влаштування земляного полотна – 11559 м3; • Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2; • Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2; • Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2; • Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2; • Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2; • Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2., але відсутній досвід в необхідних об'ємах з • Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт; • Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт Для виконання робіт з Влаштування металевих гофрованих труб та Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна наше підприємство планує залучити субпідрядну організацію, яка має досвід виконання вищезазначених видів робіт. Вважаємо, що до переліку видів робіт які потрібно підтвердити навмисно включено НЕ ОСНОВНІ види робіт, для того щоб зменщити конкуренцію та звузити коло учасників, які б могли прийняти участь. Вимагаємо від Замовника, дозволити підвердити не основні види робіт ДОСВІДОМ СУБПІДРЯДНОЇ організації, або віключити не основні види робіт з переліку який необхідно підвердити та викласти в наступній редакції : • Влаштування земляного полотна – 11559 м3; • Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2; • Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2; • Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2; • Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2; • Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2; • Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2.
Відповідь: Розглянувши ваше запитання повідомляємо наступне. Замовник встановлює вимоги стосовно наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду відповідно до предмета закупівлі та технічного завдання на цю закупівлю. Замовнику важливо, щоб майбутня підрядна організація мала досвід виконання основних видів робіт саме відповідно до технічного завдання на цю закупівлю. Згідно вимог пп.3.1 п. 3 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні, відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: • Влаштування земляного полотна – 11559 м3; • Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт; • Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт • Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2; • Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2; • Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2; • Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2; • Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2; • Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2. Як вбачається із зазначеного вище, Замовником встановлена вимога щодо наявності досвіду виконання обсягів основних видів робіт, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Серед таких Замовник виокремлює із всього Технічного завдання лише 9 основних видів робіт, виконання яких учасник може підтвердити одним договором або сумарно (декількома договорами). Наявність в учасника досвіду виконання основних видів робіт згідно технічного завдання на цю закупівлю, в тому числі і з встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна і влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м, свідчитиме про його спроможність в подальшому виконати належним чином свої договірні зобов’язання. Крім цього, варто зазначити, що відповідно до п.3 ст.16 Закону України про публічні закупівлі учасник може залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців лише для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Дата відповіді: 26.11.2020 15:45
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: d7d0b35e74bd425ca973eca105e307cf
Дата опублікування: 25.11.2020 19:58
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання. Згідно вимог до Документації, щодо підтвердження аналогічного досвіду: Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149 926 м2.. Просимо відповісти, чи можна підтвердити досвід з робіт за технологією «холодний ресайклінг» роботами з влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом? Повідомляємо, що Протоколом Науково-технічної ради Державної служби автомобільних доріг України № 5 від «12» травня 2010 р. затверджено Рекомендації з проектування, виробництва та влаштування шарів з сумішей холодних дорожніх органо-мінеральних з фрезерованого матеріалу за методом холодного ресайклінгу (остаточна редакція) Р В.2.3-218-03450778-768:2010. Даний документ містить рекомендації з проектування, виробництва та влаштування шарів дорожнього одягу з сумішей холодних дорожніх органо-мінеральних з фрезерованого матеріалу наведені основні положення з призначення відновлення стану дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу, підбору складу органо-мінеральних сумішей з фрезерованого матеріалу, правил виконання і контролю якості робіт з улаштування шарів дорожнього одягу за цим методом. Розділ 4 даних Рекомендацій містить інформацію стосовно умов виконання технологічного процесу влаштування шарів дорожнього одягу виготовлених за методом холодного ресайклінгу. Так, існує фрезерування та приготування СФОВ (сумішей фрезерованих оброблених в'яжучих) за методом холодного ресайклінгу на дорозі (пункт 4.2) та приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу у стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії та влаштування шарів підсилення дорожнього одягу (пункт 4.3). Повідомляємо, що процедура холодного ресайклінгу відбувається наступним чином: спочатку фрезерується старе дорожнє покриття на розрахункову глибину, отримується органо- мінеральна суміш (зфрезерований асфальтобетон верхнього шару та щебеневі матеріали основи), додаються в'яжучі матеріали - бітумна емульсія та цемент - і вся ця суміш розподіляється рівномірним шаром, а потім ущільнюється котками. Як результат таких маніпуляцій - міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. Проводити холодний ресайклінг можна двома способами, застосовуючи спецмашини. Перший - ресайклер у внутрішній камері змішує компоненти та отриману суміш відразу вкладає на дорогу. Другий - з використанням мобільної змішувальної установки, одержану суміш з якої вкладають за допомогою асфальтоукладача. В обох випадках суміш після укладання ущільнюють потужними котками (посидання Повідомляємо, що наше підприємство має достатній досвід (більше 149 926 м2, як зазначено умовами тендерної документації) щодо документального підтвердження виконання наступного виду робіт: улаштування вирівнюючого шару основи із органо-мінеральної суміші та влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші приготовленої за методом «холодного ресайклінгу» Таким чином, наше підприємство за допомогою іншої технології виконання робіт досягає однакового результату (кінцевої мети) будівництва об'єкту. Враховуючи вищенаведене, задля унеможливлення відхилення нашої пропозиції в майбутньому, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та викласти один з основних видів робіт, обсяги по якому необхідно підтвердити наступним чином: "2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг та/або влаштування шарів дорожніх одягів із СФОВ приготованих у змішувальних установках (органо-мінеральних сумішей приготованих методом «холодного ресайклінгу») - 149 926 м2".
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде прийнято усі необхідні міри у разі необхідності таких
Дата відповіді: 26.11.2020 15:44