-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 166+400 – км 175+950
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 166+400 – км 175+950
Завершена
75 314 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 75 314.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 75 314.00 UAH
Період уточнення:
03.02.2017 18:02 - 24.02.2017 09:30
Відповідь надана
документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)
Номер:
1fb35b58465a4d638dc90f2fee42c2de
Дата опублікування:
23.02.2017 13:00
Опис:
Відповідно до вимог п.1.1. додатку №2 до тендерної документації, Замовник поставив вимогу для учасників відкритих торгів надати, в складі тендерної пропозиції, документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому, учасник повинен надати копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).
ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», який набрав чинності з 01.01.2016 року , обов’язковість атестації та порядок її здійснення було відмінено, на разі чинним законом передбачено лише акредитація випробувальних та калібрувальних лабораторій.
Відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Статтями 10 та 11 ЗУ « Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено:
- можливість акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій;
- у разі, якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації та видає атестат про акредитацію.
У нас, як можливих учасників відкритих торгів, укладений договір з юридичною особою, акредитованою в Національному агентстві з акредитації України, та якій виданий атестат про акредитацію з додатком де вказано галузь атестації, в т.ч. галузь, що відповідає виду послуг, передбачених предметом закупівлі.
З огляду на вищевикладене, прошу Вас, відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо можливості підтвердження наявності атестованої служби контролю (лабораторії) залученої ззовні – АТЕСТАТОМ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, виданим Національним агентством з акредитації України. Та чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції, за відсутності свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)?
У випадку, якщо на підтвердження наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), необхідно виключно свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію), прошу вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Відповідь:
У відповідності до п. 6 розділу X Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сертифікати відповідності (свідоцтво про атестацію) є чинними протягом визначеного в них строку дії. Тому, в складі пропозиції учасника може бути поданий сертифікат відповідності (свідоцтво про атестацію) або атестат про акредитацію. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.02.2017 17:47