• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Реконструкція розподільчого пристрою 10кВ компресорної станції "Бердичів" Бердичівського лінійного виробничого управління магістральних газопроводів. (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002307-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Торги відмінено

15 180 381.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 151 803.82 UAH
Період уточнення: 03.11.2020 15:21 - 22.11.2020 00:00
Відповідь надана

Розміщення комірок

Номер: 085b9f11723842628ca7b18e84269b89
Дата опублікування: 19.11.2020 11:51
Опис: Згідно Додатку 1 до тендерної документації пункту 1.2.2 про заміну існуючого обладнання РП-10 кВ, прсимо Вас надати більш конкретну інформацію що до розміщення комірок РУ-10 кВ. В даному пункті вказано ,що однорядне розміщення. Дані комірки розміщені в один ряд в кількості 12 шт (в однолінійній схемі 8 комірок, 4 інших ми приймаємо за резервні виходячи з завдання?),чи комірки розташовані в два ряди по 6 шт в ряду одні навпроти інших.? Просимо надати план- схему розміщення комірок в діючому розподільному пристрої 10 кВ
Відповідь: Замовником пийняте рішення щодо відміни торгів
Дата відповіді: 24.11.2020 15:39
Відповідь надана

Перелік інформації

Номер: a3c88afccfb14499a8365dc375a496db
Дата опублікування: 12.11.2020 17:03
Опис: Пункт 7.1 переліку інформації передбачає надання документу про створення об’єднання учасників. (Надається у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників). Просимо конкретизувати, які саме документи необхідно надати на підтвердження створення об’єднання учасників.
Відповідь: Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі – учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: - окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; - окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); - об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Згідно з частиною десятою статті 26 Закону у разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Частиною першою статті 120 Господарського кодексу України визначено, що господарські об'єднання утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом. Відповідно до вимог частини четвертої статті 121 Господарського кодексу України рішення про утворення об’єднання підприємств (установчий договір) та статут об’єднання погоджують з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством. Так, згідно з приписами частини першої статті 31 Законом України «Про захист економічної конкуренції» за результатами розгляду справ про узгоджені дії, концентрацію Антимонопольним комітетом України приймається, зокрема, рішення про погодження установчих документів господарських товариств, об’єднань чи змін до них. Питання державної реєстрації об’єднань учасників (об’єднань підприємств) врегульовано статтею 58 Господарського кодексу України та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». Крім того, згідно з приписами частини 10 статті 4 зазначеного Закону представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності підлягають реєстрації в порядку, визначеному Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність». Щодо участі об’єднання юридичних осіб - нерезидентів без створення окремої юридичної особи повідомляємо таке. Порядок здійснення спільної діяльності врегульовано національним законодавством у Главі 77 Цивільного кодексу України. Так, згідно з приписами статей 1130, 1131 Цивільного кодексу України за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законові. Договір про спільну діяльність укладається у письмовій формі. Умови договору про спільну діяльність, у тому числі координація спільних дій учасників або ведення їхніх спільних справ, правовий статус виділеного для спільної діяльності майна, покриття витрат та збитків учасників, їх участь у результатах спільних дій та інші умови визначаються за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом про окремі види спільної діяльності. Звертаємо увагу, що Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у своїй відповіді на запит № 411/2017 щодо участі юридичних осіб-нерезидентів, розміщеній за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=79bce1e4-e26a-4abc-8240-fdc2291affc6&lang=uk-UA, зазначив таке. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та Господарського кодексу України (далі – ГКУ) з урахуванням особливостей, визначених Законом. Поряд з цим, визначення поняття комерційного представництва наведено в статті 243 ЦКУ. Поняття комерційного посередництва у сфері господарювання визначено главою 31 ГКУ. Так, відповідно до статті 243 ЦКУ комерційним представником є особа, яка постійно та самостійно виступає представником підприємців при укладенні ними договорів у сфері підприємницької діяльності. Повноваження комерційного представника можуть бути підтверджені письмовим договором між ним та особою, яку він представляє, або довіреністю. Згідно зі статтею 295 ГКУ комерційним посередництвом (агентською діяльністю) є підприємницька діяльність, що полягає в наданні комерційним агентом послуг суб'єктам господарювання при здійсненні ними господарської діяльності шляхом посередництва від імені, в інтересах, під контролем і за рахунок суб'єкта, якого він представляє. За агентським договором одна сторона (комерційний агент) зобов'язується надати послуги другій стороні (суб'єкту, якого представляє агент) в укладенні угод чи сприяти їх укладенню (надання фактичних послуг) від імені цього суб'єкта і за його рахунок (стаття 297 ГКУ). Додатково повідомляємо, що відповідно до інформації, розміщеної на інформаційному ресурсі Прозорро Infobox за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/yak-brati-uchast-u-publichnih-zakupivlyah-v-ukrajini-osnovni-fakti, щодо участі у процедурі закупівлі в частині юридичної особи важливо наголосити, що дочірні підприємства/компанії та/або філії без статусу юридичної особи не можуть від свого імені брати участь у процедурах закупівлі, а можуть це робити лише від імені «материнської» юридичної особи. Таке саме обмеження існує щодо об’єднань (консорціумів) юридичних осіб без створення нової юридичної особи.
Дата відповіді: 17.11.2020 14:44
Відповідь надана

Об’єднання учасників

Номер: 4708a83b88574bbdac8202aca5af7850
Дата опублікування: 12.11.2020 15:11
Опис: Згідно Редакції Закону про публічні закупівлі, що діє після 19.04.2020 (ч. 1 ст. 1) "37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. В тендерній докуменції відсутня інформація щодо можливості участі у даній закупівлі об’єднання учасників, що суперечить Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. У тендерній документації для об’єднання учасників замовник зазначає умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону про публічні закупівлі. Як бачимо, цю вимогу законодавці не конкретизували. Тож на практиці замовник самостійно визначатиме в тендерній документації, як саме перевірятиме об’єднання учасників за статтею 17. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації (щодо можливості участі об’єднання учасників) з наданням переліку документів, що мають підтверджувати створення такого об’єднання.
Відповідь: Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі – учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: - окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; - окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); - об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Згідно з частиною десятою статті 26 Закону у разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Частиною першою статті 120 Господарського кодексу України визначено, що господарські об'єднання утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом. Відповідно до вимог частини четвертої статті 121 Господарського кодексу України рішення про утворення об’єднання підприємств (установчий договір) та статут об’єднання погоджують з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством. Так, згідно з приписами частини першої статті 31 Законом України «Про захист економічної конкуренції» за результатами розгляду справ про узгоджені дії, концентрацію Антимонопольним комітетом України приймається, зокрема, рішення про погодження установчих документів господарських товариств, об’єднань чи змін до них. Питання державної реєстрації об’єднань учасників (об’єднань підприємств) врегульовано статтею 58 Господарського кодексу України та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». Крім того, згідно з приписами частини 10 статті 4 зазначеного Закону представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності підлягають реєстрації в порядку, визначеному Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність». Щодо участі об’єднання юридичних осіб - нерезидентів без створення окремої юридичної особи повідомляємо таке. Порядок здійснення спільної діяльності врегульовано національним законодавством у Главі 77 Цивільного кодексу України. Так, згідно з приписами статей 1130, 1131 Цивільного кодексу України за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законові. Договір про спільну діяльність укладається у письмовій формі. Умови договору про спільну діяльність, у тому числі координація спільних дій учасників або ведення їхніх спільних справ, правовий статус виділеного для спільної діяльності майна, покриття витрат та збитків учасників, їх участь у результатах спільних дій та інші умови визначаються за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом про окремі види спільної діяльності. Звертаємо увагу, що Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у своїй відповіді на запит № 411/2017 щодо участі юридичних осіб-нерезидентів, розміщеній за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=79bce1e4-e26a-4abc-8240-fdc2291affc6&lang=uk-UA, зазначив таке. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та Господарського кодексу України (далі – ГКУ) з урахуванням особливостей, визначених Законом. Поряд з цим, визначення поняття комерційного представництва наведено в статті 243 ЦКУ. Поняття комерційного посередництва у сфері господарювання визначено главою 31 ГКУ. Так, відповідно до статті 243 ЦКУ комерційним представником є особа, яка постійно та самостійно виступає представником підприємців при укладенні ними договорів у сфері підприємницької діяльності. Повноваження комерційного представника можуть бути підтверджені письмовим договором між ним та особою, яку він представляє, або довіреністю. Згідно зі статтею 295 ГКУ комерційним посередництвом (агентською діяльністю) є підприємницька діяльність, що полягає в наданні комерційним агентом послуг суб'єктам господарювання при здійсненні ними господарської діяльності шляхом посередництва від імені, в інтересах, під контролем і за рахунок суб'єкта, якого він представляє. За агентським договором одна сторона (комерційний агент) зобов'язується надати послуги другій стороні (суб'єкту, якого представляє агент) в укладенні угод чи сприяти їх укладенню (надання фактичних послуг) від імені цього суб'єкта і за його рахунок (стаття 297 ГКУ). Додатково повідомляємо, що відповідно до інформації, розміщеної на інформаційному ресурсі Прозорро Infobox за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/yak-brati-uchast-u-publichnih-zakupivlyah-v-ukrajini-osnovni-fakti, щодо участі у процедурі закупівлі в частині юридичної особи важливо наголосити, що дочірні підприємства/компанії та/або філії без статусу юридичної особи не можуть від свого імені брати участь у процедурах закупівлі, а можуть це робити лише від імені «материнської» юридичної особи. Таке саме обмеження існує щодо об’єднань (консорціумів) юридичних осіб без створення нової юридичної особи.
Дата відповіді: 17.11.2020 14:44
Відповідь надана

Технічні умови

Номер: f45532625ce34091bc76f70255f0f9f7
Дата опублікування: 09.11.2020 10:24
Опис: 1. В документі: 20_1194_р_Додаток 1.2_Завдання на проектування_РП 10кВ_КСБердичів.docxЗ, що викладений в переліку тендерної документації містяться зміни №№1,2,3 до завдання на проектування до компресорної станції "Красилів". 2. В додатку А до документу 20_1194_р_Додаток 1.1. Гарантійний лист, що викладений в переліку тендерної документації містяться суперечливі дані, а саме в таблиці «Характеристики основного обладнання» поз. 18 "Номінальний короткочасний струм термічної стійкості (Ik) РП-10 кВ" складає - не менше 25 кА, а в поз. 82 "Номінальний короткочасний струм термічної стійкості заземлювача" складає - не менше 31,5 кА
Відповідь: За результатом розгляду питання повідомляємо наступне: 1. Замовником будуть внесені зміни до Додатку №1.2_Завдання на проєктування_РП 10кВ_КСБердичів тендерної документації. 2. В таблиці «Характеристики основного обладнання» Додатку А до Гарантійного листа (Додаток 1.1. до тендерної документації) характеристики вказані вірно, так як п.18 (Номінальний короткочасний струм термічної стійкості, 25кА) відноситься до збірних шин РП-10 кВ, а п.82 (Номінальний короткочасний струм термічної стійкості 31,5кА) – до характеристик заземлюючого пристрою (заземлюючих ножів і шин).
Дата відповіді: 12.11.2020 10:56
Відповідь надана

Надання проекту

Номер: a210b97a724f4005a861ff5cefd1d9da
Дата опублікування: 05.11.2020 13:52
Опис: Прошу надіслати електронну версію проекту по даним роботам, для корректного розрахунку вартості обладнання яке міститься в технічному завданні. Без проекту, або опитувальних листів такий розрахунок - неможливий. Електронна адреса: info@eg-ltd.com.ua
Відповідь: Зазначена процедура передбачає закупівлю проектно-вишукувальних та будівельних робіт. Проектом договору передбачено, зокрема: 1.1. До складу Робіт за цим Договором включаються наступні етапи: 1.1.1. Проєктно-вишукувальні роботи (стадія «Проект», експертиза стадії «Проект», стадія «Робоча документація») зазначені в завданні на проєктування №20.73.09 (далі – завдання на проєктування) (Додаток № 7 до цього Договору), що є невід’ємною частиною Договору; 1.1.2. Будівельні роботи. Тобто, ясно зрозуміло, що розроблення проектної документації передбачено договором. Наразі, в складі тендерної документації є технічне завдання на проектування та технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в тому числі вимоги до основного обладнання.
Дата відповіді: 05.11.2020 16:40