-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Календарі
Завершена
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2020 16:35 - 06.11.2020 16:40
Відповідь надана
Квартальний календар
Номер:
4fba344ca9bd4283b107751860a8959b
Дата опублікування:
04.11.2020 16:23
Опис:
Квартальний календар складається з Топеру (обкладенки) та 3-х підкладок під блоки, також форматом А4? Ламінація є на всіх чотирьох блоках? Який формат календарних блоків?
Відповідь:
Календар складається з топеру та 3-х обкладинок під календарну сітку.
Розміри обкладинки, 1 і 2 підкладки:
висота 200, ширина 395.
Розмір 3 підкладки під календарну сітку: висота 250, ширина 395.
Розмір календарної сітки: висота 180, ширина 375.
Дата відповіді:
05.11.2020 10:39
Відповідь надана
строк поставки
Номер:
c939bc019c754a1f9f0c1136f8ef1a2d
Дата опублікування:
04.11.2020 12:23
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
У ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ у 5.1. розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ зазначено, що «Строк (термін) поставки товару - 10 (десять) робочих днів після затвердження ПДФ макету до друку».
У ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ у п. 1.2 I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ визначено, що Продукцію Постачальник зобов’язується поставити у кількості, в терміни та за цінами, які зазначені у Специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 1), а Замовник – прийняти і оплатити таку Продукцію.
У Специфікації до Проекту Договору вказано строк поставки - 5 днів з дня підписання договору.
Підкажіть, будь ласка, який строк поставки Товару коректний?
Відповідь:
10 робочих днів
Дата відповіді:
04.11.2020 14:08
Відповідь надана
Документи
Номер:
54ec530760fb4b5fad17cd83ea6a1500
Дата опублікування:
04.11.2020 11:29
Опис:
Доброго дня, які документи потрібні? Чи достатньо підписаного проекту договору?
Відповідь:
2.Кваліфікаційні Критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації
2.1. Критерії:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Учасник повинен мати відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі);
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
* надати довідки в довільній формі, які б підтверджували визначені критерії до Учасника.
2.2. Перелік документів:
1. довідки зазначені в пункті 2.1;
2. довідка в довільній формі про те, що учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю;
3. цінова пропозицію (в довільній формі);
4. копію Статуту (у разі наявності);
5. копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
6. копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
7. копія сертифіката відповідності/якості та/або паспорта та/або іншого документу, що підтверджує якість, у т.ч. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
8. Інші документи, які учасник вважає доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Дата відповіді:
04.11.2020 12:00