• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Природний газ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.

Завершена

7 550 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 753.10 UAH
Період уточнення: 30.10.2020 13:01 - 20.11.2020 00:00
Відповідь надана

Зміни в проект Договору

Номер: 942ee483b1c84a4e99aa5d46def050da
Дата опублікування: 06.11.2020 14:16
Опис: Шановний Замовнику! В п. 3.4. Проекту Договору зазначено наступні умови зміни ціни : "Зміна ціни природного газу визначається в додаткових угодах до даного Договору, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Формульне ціноутворення з прив`язкою до європейських хабів у вигляді формули, відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (№3304-04-54265-06 від 11.12.2018), зміна ціни на природний газ у публічних закупівлях врегульовується за допомогою формули, яка враховує динаміку курсу ЄВРО, зміну цін на міжнародній біржі (Natural gas NCG Eur/MWh month+1) та цін на українській біржі (УЕБ): CP=PCP x Kc / Kb + (Avg NCG - NCG bas) x CV x Kc x 0,95 x 1,2 + (Avg UEEx – UEEx bas) x 0,05 де: ... і інше". У тому ж Проекті договору в п. 11.2.2. зазначено наступне : "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії". Повідомляємо Вам, що саме останне формулювання зазначене в п. 9.11.2. Проекту договору (Додаток № 3 до Тендерної документації) відповідає чинній редакції ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Вас привести Тендерну документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" виключивши із Проекту договору формулювання зазначене в п. 3.4. Проекту договору".
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником було включено в проект договору формульне ціноутворення з огляду на те щоб постачальник міг скористатися п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» при збільшені ціни на природній газ.
Дата відповіді: 10.11.2020 10:32
Відповідь надана

Питання від потенційних Учасників, які підбурюють Замовника до внесення дискримінаційних вимог до ТД

Номер: 2bf15ccd4f3a4fd2beae2eb4e698bd54
Дата опублікування: 06.11.2020 12:52
Опис: Шановний Замовнику! Одним із потенційних Учасників було поставлени запистання наступного змісту : "Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую" Повідомляємо Вам, що вимога сертифікату ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 буде такою, що є дикримінує інших потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників, внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок, подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі вцілому. Аналогом до сертифікату ІSO 45001:2018, є діючий та чинний сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010, який отриманий більшістю Учасників газового ринку України. В той час як ІSO 45001:2018 є новим та таким, який отримало лише обмежено коло Учасників ринку (до 5-ти компаній). Таким чином, Замовник, включення Замовником у перелік документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, сертифікату ІSO 45001:2018 створить штучні перешкоди для участі у закупівлі усім потенціним Учасникам, які мають змогу прийняти участь у закупівлі, але на даний час не пройшли акредитацію згідно ІSO 45001:2018, яка займає час більший, ніж залишився з моменту внесення даної вимоги у вимоги ТД до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Даний факт може бути успішно оскаржений будь-яким із потенційних Учасників в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, що і призведе до зазначених вище відтермінувань строків подання тендерних пропозицій та порушення строків здійснення закупівлі. Аналогічна ситуація і з сертифікатом ISO 50001:2018 аналогом якому є діючий та чинний ISO 9001:2015. Кінцеві терміни переходу на нові версії стандартів ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 визначено IAF (Міжнародний формум акредитації, членом якого є Нацональне агенство з акредитації України (НААУ)). Відповідно до останніх рішень IAF опублікованих 3.04.2020 року, остаточний термін переходу на стандарти ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 пересунуто на 30.09.2021 року у зв'язку із ситуацією з СOVID-19. Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів можуть бути оскаржені потенційними Учасниками і через те, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Таким чином вимога про надання вказаних вище сертифікатів буде такою, що обмежує коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та такою, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та порушення графіку закупівлі природного газу Замовником.
Відповідь: Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В тендерній документації замовник вимагає лише сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат системи менеджменту ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»
Дата відповіді: 10.11.2020 09:58
Відповідь надана

Мат база

Номер: a3ce7f99617b473f8e0915e090efb9b6
Дата опублікування: 30.10.2020 15:07
Опис: Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції, чи акту приймання-передачі будівлі та/або приміщення в користування тощо». Якщо учасник орендує приміщення, то такого документа орендодавець йому не зобов’язаний надавати. Прошу вилучити
Відповідь: Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Для підтвердження матеріально- технічної бази - учасник у якого приміщення в оренді надає оригінал чи завірену учасником копію договору оренди приміщення чи інший документ чинний на дату розкриття.
Дата відповіді: 03.11.2020 13:07
Відповідь надана

ISO

Номер: dd717be3801b46cb97459394818e25f6
Дата опублікування: 30.10.2020 15:06
Опис: Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь: Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям
Дата відповіді: 03.11.2020 13:07