-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання пожежною сигналізацією та системою оповіщення про пожежу у будівлі середньої школи за адресою: вул. Берегового , с. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області .
1)Замовник – розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю в порядку, визначеному Законом. 2)Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно п.7 Розділу 1 тендерної документації). 3)Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) банка-гаранта. Розмір забезпечення пропозиції -15 000,00 грн. - більш детально в п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Торги не відбулися
705 146.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 525.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 525.73 UAH
Період уточнення:
29.10.2020 17:24 - 05.11.2020 00:00
Відповідь надана
ВАРТА
Номер:
2ba2df1e53e9476593b5c87a970e2c59
Дата опублікування:
03.11.2020 10:47
Опис:
Надайте пояснення чим відрязняється обладнання для поводження поводження із компонентами систем «ВАРТА-АДРЕС», від ЗАГАЛЬНОГО обладнання, яке встановлене Ліцензійними умовами? Чим відрізняється досвід монтування аналогічних систем (ВАРТА-АДРЕС) від досвіду монтування будь-якого іншого обладнання? На підтсаві якого законодавства встановлена дана вимога? Вимагаємо усунути вимогу, яка обмежує коло учасників, які мають досвід роботи з іншим обладнанням.
Відповідь:
Запитувачем не уточнено, що саме він має на увазі під виразом «загальне обладнання». Тому надаємо пояснення щодо особливостей поводження з системами «ВАРТА-АДРЕС». Насамперед «ВАРТА-АДРЕС» це адресна система яка функціонує за іншими принципами ніж безадресні системи. Кожна адресна система має свої особливості, тому виробник цих систем для коректного та кваліфікованого застосування систем «ВАРТА-АДРЕС» проводить навчання персоналу проектувальників та монтувальників, що забезпечує правильну поводження із всіма компонентами систем «ВАРТА-АДРЕС», по завершенню якого надається відповідні сертифікати. тому особи, що пройшли навчання у виробника систем «ВАРТА-АДРЕС» мають значно вищу компетенцію щодо поводження з системою. Тому перевага надається організації яка має спеціально навчений персонал задля забезпечення якості та працездатності систем протипожежного захисту та забезпечення безпеки людей і збереження матеріальних цінностей.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:45
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
a22b408a2e814631bfd09c4bfbb6586d
Дата опублікування:
03.11.2020 10:41
Опис:
Файл з технічним завданням пошкоджений! Завантажте новий
Відповідь:
Завантажений файл з технічним завданням не пошкоджений і нормально завантажується і читається. Перевірено неодноразово. На Ваше прохання, можемо Додатково завантажити даний файл з підписом : " Додатково ТЗ на вимогу запитувача" ,без внесення змін до нього і до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:45
Відповідь надана
Старе законодавство
Номер:
0c585fcee63c444d8ae1ed921fed2039
Дата опублікування:
03.11.2020 10:38
Опис:
У документації встановлена вимога надатиЛіцензію МНС України (ДСНС України) на право проектування систем протипожежного захисту на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки" .Встановлена Вами вимога до учасників про надання даної Ліцензії- є некоректною та ґрунтується на законодавстві, яке втратило чинність. Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. КРІМ ЦЬОГО ЛІЦЕНЗІЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ НА ДАНИЙ ЧАС НЕ НАДАЄТЬСЯ. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ВИМОГУ
Відповідь:
Так ми згодні із запитувачем, що на даний час такі Ліцензії не видаються, але слід зазначити, що ліцензії ,так званого «старого зразку», продовжують бути чинними. Наявність такої ліцензії свідчить про тривалу присутність на ринку протипожежних послуг та відповідно великий досвід виконання робіт та надання послуг протипожежного призначення. Наявність у ліцензії пункту про проектування систем протипожежного захисту підкреслює наявність компетентності та досвіду з цього питання, оскільки Замовник зацікавлений в якісних послугах та працездатній системи задля безпеки людей та збереженні матеріальних цінностей в закладах освіти.
Крім того, відсутність даної ліцензії у запитувача не обмежує його участі у процедурі закупівлі та вразі відсутності документу учасники можуть надавати листи-пояснення щодо відсутності даного документу (із посиланням на чинне законодавство).
В Розділі 3 п.1.6 тендерної документації зазначено : « 1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цій тендерній документації, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:44
Відповідь надана
Щодо угоди з ООВ
Номер:
e75e3cf8f04f4a83b7ff35c4469abe71
Дата опублікування:
03.11.2020 10:35
Опис:
ДАНА ВИМОГА ДОКУМЕНТАЦІЇ Є ЧИСТИМ ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА "Учасник повинен підтвердити можливість погодження або прийняття змонтованої системи третьою стороною, що має відповідні повноваження та атестат про акредитацію відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 «Оцінка відповідності. Вимоги щодо роботи різних типів органів з інспектування» по типу «А» («третя сторона»), про що надається Копія попередньої згоди (Угода про намір укладення договору) з ООВ на оцінку відповідності змонтованої системи відповідно до предмету закупівлі" ТРЕТЯ СТОРОНА - це суб'єкт технічного нагляду. УКЛАДАННЯ УГОД ПІДРЯДНИКА З ТЕХНІЧНИМ НАГЛЯДОМ є СУТО КОРУПЦІЄЮ. Вимагаємо видалити ВИМОГУ, яка є порушенням чинного законодавства України
Відповідь:
По-перше: запитувачем задано запитання, що необґрунтоване жодною статтею Законів України та жодним пунктом нормативно-правових актів – тому може бути проігнороване;
По-друге: орган з оцінки відповідності або орган з інспектування, як різновид органів з оцінки відповідності не здійснюють технічний нагляд. Вони здійснюють оцінку відповідності та/або інспектування, як різновид оцінки відповідності відповідно до визначень статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»;
По-третє: діяльність з оцінки відповідності та зокрема інспектування жодним чином не має відношення до технічного нагляду згідно визначень статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» «технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування;» та відноситься до інжинірингової діяльності. А оцінка відповідності та інспектування згідно визначень статті Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» «оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані;», «підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене;», «інспектування - перевірка продукції, процесу, послуги чи установки або їх проекту та визначення їх відповідності конкретним вимогам або, на основі професійного судження, загальним вимогам;»;
По-четверте: органи з інспектування по типу «А» («третя сторона») відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 «Оцінка відповідності. Вимоги щодо роботи різних типів органів з інспектування» є особливим типом органів з інспектування, яким властивий дуже високий рівень неупередженості та незалежності від всіх сторін процесу (предмету закупівлі) – і від замовника, і від, проектувальника, і від монтувальника, і від державних контролюючих органів та таке інше. Такий рівень неупередженості та незалежності відсутній у органів з інспектування по типу «В» та типу «С». Згідно пункту 3.8 ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 «неупередженість - Наявність об’єктивності. ПРИМІТКА 1. Об’єктивність означає відсутність конфлікту інтересів, або що їх вирішують у спосіб, що не впливає негативно на подальшу діяльність органу з інспектування. ПРИМІТКА 2. Іншими термінами, корисними для характериcтики елементів неупередженості є: незалежність, відсутність конфлікту інтересів, помилок та упередженості, нейтральність, відкритість, порядність, безсторонність, справедливість, урівноваженість.». Відповідність критеріям щодо типу «А» та відповідно всім встановленим вимогам та властивостям підтверджується під час акредитації Національним органом з акредитації – Національним агентством з акредитації України. По завершенню видається відповідний атестат про акредитацію. Оскільки Замовник бажає отримати якісні послуги та працездатну систему протипожежного захисту, забезпечивши безпеку людей у будівлі – цілком логічне бажання Замовника щоб майбутній підрядник міг гарантувати отримання позитивного результату інспектування по завершенню монтувальних робіт. Звісно, якщо майбутній підрядник не має досвіду піддавання змонтованих систем органам з інспектування, то і гарантувати навряд-чи зможе, а отже навряд-чи зможе на початковому етапі отримати попередню згоду від органу з інспектування якщо у минулому мали місце негативні результати інспектувань.
Таким чином: Замовник бажає впевнитись у якості послуг та просить учасників добровільно підтвердити отримання позитивного результату інспектування по завершенню монтувальних робіт. Також у всіх підозр запитувача відсутні будь-які законодавчі та нормативно-правові підстави та є суто припущеннями автора.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:43
Відповідь надана
Підвищення кваліфікації
Номер:
860d16a3434646ce9a35224b70b448ff
Дата опублікування:
03.11.2020 10:27
Опис:
Яким чином надавати копію свідоцтва про проходження підвищення кваліфікації відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, якщо відповідно до законодавства ще не настав період проходження підвищення кваліфікації ? Надайте пояснення
Відповідь:
Якщо, відповідно до законодавства, ще не настав період проходження підвищення кваліфікації то і Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури не надається. В такому випадку ознайомтеся із умовами зазначеними в п.1.6 Розділу 3 тендерної документації та надайте "...пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів".
Дата відповіді:
06.11.2020 16:41
Відповідь надана
Щодо працівників
Номер:
861d5f3de0e84074a06cc79eca8ebc24
Дата опублікування:
03.11.2020 10:24
Опис:
У документації встановлена вимога надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників:
- головний інженер (з вищою технічною освітою);
- виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою). На підставі якого НПА встановлена дана вимога? Відповідно до Ліцензійних умов для надання послуг за вашим предметом закупівлі НЕОБХІДНА наявність Керівника робіт (одна особа), електромонтера (1 особа) та налагоджувальник (1 особа). Хто такий виконроб? Хто такий головний інженер? Якщо це інженер виконавець окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, то його посада може називатися не ОБОВ'ЯЗКОВО ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР. Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до документації і надати відповідні роз'яснення на підтсаві якого НПА встановлені такі незаконні вимоги в документації.
Відповідь:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена на підставі статті 16 Закону "Про публічні закупівлі.
В умовах ТД, "Виконроб" - це виконавець робіт, а "головний інженер" - це Керівника робіт.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:40