• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (місцевий бюджет)

Детальну інформацію викладено у Тендерній документації

Завершена

572 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 860.25 UAH
Період уточнення: 29.10.2020 14:22 - 06.11.2020 00:00
Відповідь надана

питання щодо виключення дискримінаційної вимоги

Номер: 487556d2958340d8a045baed42d6afba
Дата опублікування: 05.11.2020 09:59
Опис: Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічну закупівлю», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, вимога «Скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника» – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників, в тому числі й нас не має технічної можливості надати «Скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника» так як ми являємось новоствореним підприємство й маємо на меті проводити свою діяльність сумлінно. Тому виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Ви безпосередньо порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». Тому просимо виключити дану вимогу для надання можливості участі у Вашій закупівлі
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання відповідної інформації з Центрального управління Служби безпеки України не є дискримінаційною, оскільки для Замовника, як бюджетної установи, що фінансується з місцевого бюджету, неприпустимі втрати або неефективне використання бюджетних коштів. Зазначене може бути забезпечено укладенням договору із надійним Учасником, який надає підтвердження надійності майбутньої співпраці з ним за результатами тендеру. Також зазначаємо, що дану інформацію ми як Замовник перевірити у відкритих реєстрах та базах даних України не можемо, оскільки відсутній реєстр, який надає можливість перевірити діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію Закону України «Про Санкції» та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». Додатково зазначаємо, що в Учасників є можливість з початку оголошення закупівлі звертатися до відповідних органів з метою отримання підтверджуючих документів. Учасники торгів мають можливість отримання відповідної інформації від Уповноважених органів і законодавство також не встановлює обмежень Замовнику щодо зазначення та надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції Учасників, окрім вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А запитувана інформація не міститься у вільному доступі, що унеможливлює перевірити її Замовником без надання відповідного листа Учасником від уповноваженого органу у складі тендерної пропозиції. Також Вами не доведено та необґрунтовано, яким чином вимога стосовно надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України є дискримінаційною та унеможливлює подання даного документу в складі тендерної пропозиції. Отже, нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації Учасників, а також вимога, передбачена п.3 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Дата відповіді: 06.11.2020 11:03
Відповідь надана

питання щодо дискримінаційної вимоги

Номер: d90df479a5794cc9b71502a4f0a045d4
Дата опублікування: 04.11.2020 17:45
Опис: В Розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції пункт 3 Інша інформація вимагається: «3.13. Надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України». Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною. ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що: Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі: Рішення РНБО України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1842020-33629. Рішення РНБО України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Введено в дію Указом Президента України від (21 червня 2018 року № 176/2018 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1762018-24362. Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850 Законом України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) не передбачено подання в складі тендерної пропозиції «листа з цетрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про санкції», так само Закони України «Про Санкції» (Редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) та «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) не визначають такий лист як підтвердження наявності або відсутності санкцій щодо особи. Крім того, Розділом IV Закону України «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) взагалі не передбачено повноваження служби безпеки щодо надання інофрмації (у формі довідок, гарантійних листів тощо.) з приводу застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Виходячи з вищенаведеного, вимога Замовника в частині необхідності подання у складі тенедрної пропозиції «Надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції» є незаконним, так як вимога подання такої інформації не передбачена чинним законодаством України щодо публічних закупівель. На підставі вищевикладеного вимагаємо: виключити вимогу подання «Надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції» як таку, що не відповідає чинному законодавству України. У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX)
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання відповідної інформації з Центрального управління Служби безпеки України не є дискримінаційною, оскільки для Замовника, як бюджетної установи, що фінансується з місцевого бюджету, неприпустимі втрати або неефективне використання бюджетних коштів. Зазначене може бути забезпечено укладенням договору із надійним Учасником, який надає підтвердження надійності майбутньої співпраці з ним за результатами тендеру. Також зазначаємо, що дану інформацію ми як Замовник перевірити у відкритих реєстрах та базах даних України не можемо, оскільки відсутній реєстр, який надає можливість перевірити діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію Закону України «Про Санкції» та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». Додатково зазначаємо, що в Учасників є можливість з початку оголошення закупівлі звертатися до відповідних органів з метою отримання підтверджуючих документів. Учасники торгів мають можливість отримання відповідної інформації від Уповноважених органів і законодавство також не встановлює обмежень Замовнику щодо зазначення та надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції Учасників, окрім вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А запитувана інформація не міститься у вільному доступі, що унеможливлює перевірити її Замовником без надання відповідного листа Учасником від уповноваженого органу у складі тендерної пропозиції. Також Вами не доведено та необґрунтовано, яким чином вимога стосовно надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України є дискримінаційною та унеможливлює подання даного документу в складі тендерної пропозиції. Отже, нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації Учасників, а також вимога, передбачена п.3 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Дата відповіді: 06.11.2020 10:52
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: c9147719343546c49700eafafa58d7f7
Дата опублікування: 03.11.2020 17:40
Опис: Шановний Замовнику ! Ви вимагаєте: Оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (у разі ії використання) чинного договору із оператором газорозподільних мереж на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2020 рік (на період поставки предмета закупівлі).Але період поставки протягом 2021 року. Прошу внести відповідні зміни у ТД.
Відповідь: В абзац 17 п.п. 1.2. п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації буде внесено зміни
Дата відповіді: 04.11.2020 12:50
Відповідь надана

питання по договору

Номер: 3e585df8e96c42eca3d0857eedad3c09
Дата опублікування: 02.11.2020 14:00
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.5. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «2.5. Обсяг споживання природного газу споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі ± 3 % від підтвердженого обсягу природного газу.»
Відповідь: Щодо п 2.5. Додатку 6 до тендерної документації «Проект договору на постачання природного газу» буде внесено зміни в тендерній документації
Дата відповіді: 03.11.2020 13:53
Відповідь надана

питання про мову

Номер: 6bb492f37bf241cf9073a37af32d38ef
Дата опублікування: 02.11.2020 10:28
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь: В електронній системі рядок про мову не передбачено тому ми пропишемо інформацію про мову біля назви предмету закупівлі.
Дата відповіді: 02.11.2020 12:21
Відповідь надана

питання

Номер: 20891ed7f6ef4caaa72ffb07a392589e
Дата опублікування: 02.11.2020 10:00
Опис: Просимо виключити дану вимогу : "Гарантійний лист що учасник здійснює постачання природного газу на підставі договорів постачання природного газу, що укладаються зі споживачами, у тому числі побутовими споживачами відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про ринок природного газу» та чинних Правил постачання природного газу" так як закупівля не стосується побутових споживачів
Відповідь: Щодо п.п. 1.2. п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» буде внесено зміни в тендерній документації
Дата відповіді: 03.11.2020 13:51
Відповідь надана

ISO

Номер: bc5212a41c6446598816fcd7836159a5
Дата опублікування: 29.10.2020 14:38
Опис: Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь: Шановний запитувач! Ми, як замовники, вирішуємо, які саме документи вимагати від учасників. Ваша пропозиція щодо вимоги від учасників сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 та ISO 50001:2018, може бути розцінено іншими потенційними учасниками як дискримінаційна та призведе до звуження кола учасників, що є грубим порушення чинного законодавства, у зв’язку з чим зміни до тендерної документації вносити не будемо.
Дата відповіді: 02.11.2020 09:46
Відповідь надана

Екологічний аудит

Номер: e3bf35f433b5439fb680724f04c821bf
Дата опублікування: 29.10.2020 14:35
Опис: В документації є вимога «Висновок за результатами екологочного аудиту виданий не раніше 2020 року». Ким конкретно має бути виданий цей висновок ? Прошу надати чіткий перелік
Відповідь: Висновок від екологічного аудитора
Дата відповіді: 02.11.2020 09:45
Відповідь надана

Скріншот

Номер: 817d04e99fd24a6e911821cf44b07fa2
Дата опублікування: 29.10.2020 14:34
Опис: В документації є вимога «Скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника». На екрані що має бути зображено ? Яка програма ? Звідки має бути ця інформація, яке її джерело ?
Відповідь: Дана інформація розміщена на інформаційній платформі
Дата відповіді: 02.11.2020 09:44