-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 1 – автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (426,6 км); Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км); Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Завершена
1 601 508 913.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 702 897.57 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 702 897.57 UAH
Період уточнення:
28.10.2020 14:04 - 23.11.2020 00:00
Відповідь надана
Питання до Замовника, щодо підтвердження наявності обладнання по Лоту №3
Номер:
087a4109668140cd96011c3260c724f1
Дата опублікування:
17.11.2020 10:37
Опис:
Просимо надати пояснення до закупілі за Лотом 3: Предмет закупівлі: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км).
Форма 3 Додатку 3В Тендерної документації передбачає необхідність надання Учасником підтвердження відповідності наступним вимогам: 7. Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником згідно наведених нижче параметрів (Таблиця № 1 Додатку № 3В) та відповідно до ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» з урахуванням об’єму бункера розподільника ПОМ – 6 м3, ширина плуга снігоочисника – 3 м і становить:
1. Комбіновані дорожні машини (КДМ) 63 одиниць
2. Навантажувальна техніка 17 одиниць
3. Автогрейдери 9 одиниць
4. Роторні снігоочищувачі 2 одиниці
Просимо надати пояснення, чим обумовлена вимога надання такої великої кількількості Комбінованих дорожніх машини (КДМ) - (63 одиниці). Також просимо надати підтвердження необхідності залучення вказаної кількості КДМ. Та чи не є вказана кількість помилково розрахована на весь період виконання робіт/надання послуг (до 2023 року)?
Відповідь:
Зазначена у Додатку №3 Тендерної документації за лотом 3 Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням фактичних параметрів автодоріг (Таблиця № 1 Додатку № 3) та відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» (додатку Г).
Заявлена рекомендована потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням необхідності під час незадовільних погодних умов (утворення ожеледі, випадання опадів у вигляді снігу, тощо) в зимовий період, одночасного виконання відповідного комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування державного значення загальною протяжністю 869,5 км і може являтися орієнтиром для Учасників торгів, кожен з яких визначається з можливістю виконання цих робіт виходячи вже із технічних характеристик наявної власної чи орендованої техніки, для забезпечення вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг».
Вказана у п.1 Примітки до Форми 3 Додатку № 3 рекомендована кількість техніки розрахована Замовником для виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання доріг на один із зимових періодів протягом 2021-2023 років.
Дата відповіді:
19.11.2020 11:48
Відповідь надана
Підтвердження права власності орендодавця
Номер:
e28bc5a29a6c48a18065327bf41b4a67
Дата опублікування:
12.11.2020 16:38
Опис:
У разі надання у якості підтверджуючих документів на орендовані механізми та виробничі бази (на виконання вимог Додатків 3А, 3Б, 3В до тендерної документації) гарантійного листу від потенційного орендодавця, чи буде вважатись Довідка від орендодавця про знаходження зазначених механізмів та виробничих баз на балансі орендодавця належним підтвердженням права власності орендодавця?
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до даної вимоги тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
16.11.2020 13:05
Відповідь надана
РЕКН
Номер:
cfd11875db284bf3a0942cafa8e16999
Дата опублікування:
10.11.2020 13:19
Опис:
Шановний замовник!
Згідно ресурсної елементної кошторисної норми на влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші зазначається усереднена норма витрат матеріалів з подальшим уточненням при виконанні робіт. Проте, при вивченні Вашого Технічного завдання встановлено зменшення норм витрат матеріалів. Просимо надати пояснення з цього приводу з наданням обгрунтувань.
У разі помилки просимо Вас внести зміни до Технічного завдання.
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до Технічного завдання (Додаток № 8 до Тендерної документації).
Дата відповіді:
12.11.2020 12:12
Відповідь надана
щодо аналогічного договру
Номер:
6886e82c68ac4bba9915472286ad617c
Дата опублікування:
10.11.2020 12:03
Опис:
Доброго дня!
Чи буде вважатися належним підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності досвіду виконання аналогічного договору, у разі надання в якості документального підтвердження договору, який є діючим, а не завершеним (виконаним) на дату розкриття тендерних пропозицій?
Відповідь:
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), підпунктом 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасниками аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018-2020 років.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Дата відповіді:
10.11.2020 16:39
Відповідь надана
Щодо доставки комісії представників Замовника до місця огляду техніки
Номер:
577c07a1bebc4697ba108c1636d6e556
Дата опублікування:
03.11.2020 15:17
Опис:
Шановний Замовник!
Користуючись законним правом, визначеним Законом України "Про публічні закупівлі", а саме те, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, нами, компанією-нерезидентом, прийнято рішення брати участь у оголошеній вами закупівлі.
Відповідно до умов ТД «Замовник залишає за собою право на комісійну перевірку фактичної наявності технічних засобів та обладнання Учасника, внесених у Додаток № 3А, 3Б, 3В до цієї документації (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), а Учасник на першу вимогу Замовника після кінцевої дати подання тендерних пропозицій, протягом 2-х днів, повинен забезпечити огляд технічних засобів та обладнання.
Повідомлення Замовника про дату та час комісійного обстеження буде надіслано на електронну адресу Учасника, зазначену ним у Додатку № 1 до цієї документації (Довідка про організацію Учасника).
У разі невиконання вищезазначеної вимоги або у разі меншої відносно Додатку № 3А, 3Б, 3В фактичної наявності технічних засобів, встановленої за результатами комісійної перевірки, тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію.
Транспортні витрати щодо доставки комісії представників Замовника до місця огляду техніки здійснюються за рахунок Учасника.»
Враховуючи, що власна техніка компанії знаходиться на території Мальдівської Республіки, а техніка, залучена компанією на праві оренди, - у Бразилії, ми б хотіли заздалегідь спланувати доставку ваших представників комісії до місць огляду техніки. В порядку положень статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" компанія звертається до Вас за наданням роз’яснень щодо тендерної документації. Зокрема, яким чином ми можемо дізнатись іменний перелік представників комісії Замовника (із зазначенням ПІБ та паспортних даних таких осіб) для бронювання авіаквитків. Чи правильно ми розуміємо, що учасники зобов'язані оплатити лише транспортні витрати щодо доставки представників комісії, при цьому, витрати на проживання та харчування таких осіб покладаються на Замовника?
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.11.2020 14:58