• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – «32320000-2» – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійна, інтерактивна дошка)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

Завершена

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90.00 UAH
Період уточнення: 27.10.2020 15:10 - 02.11.2020 17:00
Відповідь надана

Рекомендація щодо внесення змін

Номер: 194ed141b0bf4197906bf9e74a4381e5
Дата опублікування: 29.10.2020 16:23
Опис: Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Відповідь: Шановний Учаснику, нами враховано Ваше звернення щодо задоволення рекомендації щодо подання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам до закупівлі (ідентифікатор UA-2020-10-27-007889-a) Відповідно до статті 5 Закону під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Зазначена вимога, являється дискримінаційною та протиправною, так як протирічить ст. 5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників
Дата відповіді: 30.10.2020 14:50
Відповідь надана

Порада

Номер: 25d3cdf2b4c94d92a79f221c304addf7
Дата опублікування: 29.10.2020 16:15
Опис: Шановний Замовнику, не видаляйте вимогу про надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, оскільки даний документ дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. Учасник, який писав Вам таку зловживає своїми правами та хоче запропонувати обладнання, яке не має відповідного Свідоцтва. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, нами враховано Ваше звернення щодо розширення вимог в документації, а саме технічній частині. Відповідно до Статті 5 Закону, принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінація учасників. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Зазначена вимога, являється дискримінаційною та протиправною, так як протирічить ст. 5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Дата відповіді: 30.10.2020 14:49