• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації нового будівництва критого спортивного манежу по вул. Веретинівська, 27 м. Суми, Сумської обл.)

Загальний фонд

Торги не відбулися

375 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
Період уточнення: 26.10.2020 11:25 - 13.11.2020 00:00
Відповідь надана

Відміна торгів через некоректне визначення предмету закупівлі Замовником

Номер: 455f624172b44e7a899d3cafbb984fcb
Дата опублікування: 30.10.2020 11:27
Опис: Шановний Замовнику, опрацювавши Вашу відповідь, нами прийнято рішення звернутися до управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області для проведення моніторингу закупівлі та надання відповідних висновків.
Відповідь: Закупівля проводиться згідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.11.2020 12:14
Відповідь надана

Відміна торгів через некоректне визначення предмету закупівлі Замовником

Номер: 939467c009044ff2953c50ab75b23e58
Дата опублікування: 27.10.2020 13:31
Опис: Шановний Замовнику, вивчивши тендерну документацію на закупівлю через електронну систему електронних закупівель маємо наступні питання та вимоги: 1. Законом України «Про публічні закупівлі» п. 27 ст. 1 чітко визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; 2. Стаття 3 вищезазначеного закону регулює сферу застосування, виходячи з вищевикладено дана закупівля проектних робіт підпадає під спрощену закупівлю, спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; 3. Законодавцем виділено в окрему статтю 14 ЗУ спрощену закупівлю, де чітко регламентовано порядок її проведення. 4. Виходячи з вищевикладено застосування вимог ст. 16 Замовником є неправомірним. 5. п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо відмінити дану закупівлю відповідно до п. 6.1 Розділу 6 Вашої тендерної документації, розробити оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки та оголосити спрощену закупівлю.
Відповідь: При визначенні предмету закупівлі, замовник керувався: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 №454, п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 3.19 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", основним та додатковим (код ІА01-9) закупівельним словником ДК 021:2015 затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 №1749. Ризик, який спрацював відноситься до закупівель товарів і послуг та не стосується закупівель робіт. За таких обставин, обрана Замовником процедура не свідчить про обмеження конкуренції та не призводить до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 30.10.2020 09:41