-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Гемцитабін, Гозерелін, Доксорубіцин, Капецитабін, Оксаліплатин, Трастузумаб, Паклітаксел, Цисплатин, Карбоплатин, Бікалутамід, Флюороурацил, Доцетаксел, Золедронова кислота, Іринотекан)
Завершена
1 616 402.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 082.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 082.01 UAH
Період уточнення:
24.02.2017 11:38 - 03.03.2017 14:00
Відповідь надана
Розділення предмета закупівлі на окремі лоти
Номер:
d4a600cf42154485a99deb7a9280200c
Дата опублікування:
24.02.2017 16:12
Опис:
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі "ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Гемцитабін, Гозерелін, Доксорубіцин, Капецитабін, Оксаліплатин, Трастузумаб, Паклітаксел, Цисплатин, Карбоплатин, Бікалутамід, Флюороурацил, Доцетаксел, Золедронова кислота, Іринотекан)" на окремі Лоти, оскільки зосередження в одному лоті 15 найменувань лікарських засобів різних терапевтичних груп, штучно унеможливлює доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, що має повний перелік препаратів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.
Замовник, в ДТ вимагає надання «оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника вчиняти дії стосовно видачі гарантійних листів». Однак одним з лікарських препаратів, що Замовник має намір закупити та входить до складу загального предмету закупівлі є препарат Трастумаб 150 мг порошок, міжнародна не патентована назва - Трастузумаб. Згідно з відомостями Державного реєстру "Державного реєстру лікарських засобів України" станом на 17.02.2017 року в Україні зареєстрований лише один лікарський засіб ТРАСТУМАБ ® . Ліофілізат для концентрату для розчину для інфузій по 150 мг у флаконі № 1 (виробництво із продукції іn bulk виробника: Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія; Рош Діагностикс ГмбХ, Німеччина), Міжнародне непатентоване найменування: Trastuzumab, виробництва ТОВ "ЛЮМ'ЄР ФАРМА", Україна.
Як видно з даних "Державного реєстру лікарських засобів України" ТОВ "ЛЮМ'ЄР ФАРМА" здійснює виробництво препарату ТРАСТУМАБ з із продукції іn bulk виробника: Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія; Рош Діагностикс ГмбХ, Німеччина, що є виробником оригінального препарату ГЕРЦЕПТИН® / HERCEPTIN®, Ф. Хоффманн-Ля Рош Лтд (виробництво нерозфасованої продукції, вторинне пакування, випробування контролю якості, випуск серії), Швейцарія Рош Діагностикс ГмбХ (виробництво нерозфасованої продукції, вторинне пакування, випробування контролю якості, випуск серії), Німеччина, Ліофілізат для концентрату для розчину для інфузій по 150 мг у флаконі № 1, МНН – Трастузумаб.
Згідно ЗУ «Про лікарські засоби» продукція "in bulk" - будь-який лікарський засіб, призначений для виробництва готового лікарського засобу, який пройшов усі стадії технологічного процесу, крім стадії фасування та/або кінцевого пакування і маркування.
Тобто, по суті препарат Трастумаб, МНН – Трастузумаб або ГЕРЦЕПТИН – мають монопольне становище, оскільки виробником по суті є Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд, Швейцарія; Рош Діагностикс ГмбХ, Німеччина).
Таким чином, включивши до предмета закупівлі препарат, який може запропонувати лише один виробник, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі та встановив дискримінаційну вимогу у Документації торгів. Відсутнє чітке обґрунтування необхідності об’єднання препаратів різних фармако -терпапевтичних груп в один лот. Також звертаємо увагу, що дане питання є доволі таки оскаржуваним в АМКУ. Наприклад нещодавно розглядалася скарга в якій Скаржник повідомляє, що у Додатку 3 «Медико-технічні вимоги» викладений предмет закупівлі, який зведений водну закупівлю в цілому, а не по лотам. Скаржник зазначає, що включення багатьох лікарських засобів (11 найменувань), до того ж різних виробників в одну закупівлю є порушенням принципів державних закупівель. Рішення колегії АМКУ № 1647-p/пк-пз від 23.11.2016 - об`єднавши позиції в один предмет закупівлі Замовник порушує принципи здійснення закупівель визначені в статті 3 Закону. Також зазначаємо, що у разі розділення предмета закупівлі на окремі лоти, наша компанія могла б поставити 11 з 15 позицій!. Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни в ДКТ, а саме розділити предмет закупівлі предмет закупівлі "ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Гемцитабін, Гозерелін, Доксорубіцин, Капецитабін, Оксаліплатин, Трастузумаб, Паклітаксел, Цисплатин, Карбоплатин, Бікалутамід, Флюороурацил, Доцетаксел, Золедронова кислота, Іринотекан)" на окремі лоти.
Відповідь:
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ 05483316
вул. Миколаївська, 18, м. Миколаїв, 54018; тел.: (0512) 21-31-12; тел./факс: 21-30-42;
Е-mail: onko_n@ukr.net
«28» лютого 2017 рік №______________ на № UA-2017-02-24-000592-c від __.02.2017р.
Відповідь на питання .
На Ваше питання до закупівлі UA-2017-02-24-000592-c з приводу необхідності роз’єднання предмет закупівлі "ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Гемцитабін, Гозерелін, Доксорубіцин, Капецитабін, Оксаліплатин, Трастузумаб, Паклітаксел, Цисплатин, Карбоплатин, Бікалутамід, Флюороурацил, Доцетаксел, Золедронова кислота, Іринотекан)" на окремі Лоти, Миколаївський обласний онкологічний диспансер повідомляє наступне:
У відповідності до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно абзацу 6 пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Крім того, абзацом 7 пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку.
Визнач
Дата відповіді:
28.02.2017 15:03