-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (Система антикорозійна холодного нанесення)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002342-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Система антикорозійна холодного нанесення». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
35 973 213.89
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 359 732.14 UAH
мін. крок: 1% або 359 732.14 UAH
Період уточнення:
23.10.2020 15:56 - 21.11.2020 00:00
Відповідь надана
Щодо терміну оплати
Номер:
ce02b32cc9ab4c35ae7548d2fc61b0ad
Дата опублікування:
10.11.2020 14:00
Опис:
В даній закупівлі очікувана вартість 35 973 213,89 грн без ПДВ на поставку 230 тон системи антикорозійної холодного нанесення. Отже очікувана вартість 1 кг товару складатиме 156,41 грн. без ПДВ, з якої і повинен початись процес редукціону. Дана ціна є значно нижчою за ринкову станом на листопад 2020, а термін оплати товару за умовами Покупця складає 35-45 днів з моменту поставки товару. Такий термін оплати передбачає заморожування значних обігових грошових коштів Постачальника та впливає на собівартість товару (використання кредитних коштів, своєчасна реєстрація податкової накладної, тощо). При цьому складно спрогнозувати коливання курсу національної валюти до долару США (якщо товар імпортний), вартість сировини, транспортних послуг та виникнення можливих форс-мажорних обставин, пов’язаних з обмежувальними карантинними заходами, які запроваджуються у зв’язку з пандемією Covid-19 у різних країнах світу тощо.
Враховуючи такі обставини, просимо переглянути строк оплати та скоротити з 35-45 до 10 -15 календарних днів.
Відповідь:
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проект договору, серед інших, містить норму про порядок і строки оплати.
Умови договору, зокрема, щодо порядку та строків оплати сформовані відповідно до усталеної практики, яка закріплена у розпорядчих документах Замовника, при закупівлі товару, що є предметом цієї закупівлі.
Дата відповіді:
13.11.2020 12:15
Відповідь надана
щодо графіку надання заявок та їх обсягу
Номер:
13867b70d7a44cd8a77c30f5b0e5adad
Дата опублікування:
10.11.2020 13:58
Опис:
Оскільки загальна кількість товару за договором 230 тон, для вчасного виконання заявок необхідно враховувати виробничий план фабрики – виробника. У зв’язку з цим просимо включити в проект договору орієнтовний графік надання заявок та їх обсяг.
Відповідь:
Включення в проект договору орієнтовного графіку надання заявок та їх обсяг є не обовязковим, оскільки:
Згідно п.5.1. Поставка Товарів Покупцю здійснюється Постачальником партіями в межах Специфікації відповідно до заявки Покупця, в якій зазначається найменування (номенклатура, асортимент), кількість Товарів та місце поставки (відвантажувальні реквізити, поштова адреса місця поставки на території України).
Згідно п.5.2 Заявка вважається узгоджена Сторонами та прийнята до виконання Постачальником, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту її отримання Постачальник не повідомить Покупця листом, факсограмою або електронною поштою (контактний номер телефону або електронна адреса Покупця уточнюються Постачальником до відправлення відмови/заперечення по заявці) про аргументовану відмову від прийняття заявки або про заперечення по окремих її умовах.
Згідно п.13.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по «31» травня 2021 року
Дата відповіді:
13.11.2020 10:57
Відповідь надана
Щодо терміну виконання заявок
Номер:
cb127615ce3e44d3aa305851b1d981ec
Дата опублікування:
10.11.2020 13:56
Опис:
Згідно п. 5.3 проекту договору поставка партії Товарів Постачальником Покупцю здійснюється протягом 30 робочих
днів з моменту узгодження Сторонами заявки, згідно пункту 5.2 цього Договору.
Для своєчасного виконання заявки Постачальником необхідно враховувати:
1) термін виготовлення небхідної кількості товару з урахуванням зайнятості фабрики –виробника на момент надання замолення.
2) при поставках морським фрахтом, який триває 38-42 дні (так декларується морськими суднохідними лініями), останнім часом спостерігається тенденція до збільшення цього терміну за рахунок затримки суден у перевалочних портах.
3) Необхідний час на митне очищення товару до 5-9 днів
У зв’язку з вищенаведеним просимо збільшити термін поставки з моменту отримання заявки до 60-80 календарних днів.
Відповідь:
Термін поставки з моменту отримання заявки визначено виробничою необхідністю Замовника, тому збільшити терміну поставки до 60-80 календарних днів є неприйнятною умовою.
Дата відповіді:
13.11.2020 10:55