Номер:
c487807a7fb24f2895b20350b4f830a1
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
28.10.2020 14:39
Опис:
Шановний Замовнику!
Предмет закупівлі – послуги з енергетичного аудиту.
ЗУ «Про енергетичну ефективність будівель» надає наступне визначення:
«фахівець з аудиту енергетичної ефективності будівель (далі - енергоаудитор) - фізична особа, яка отримала кваліфікаційний атестат та має право на проведення сертифікації енергетичної ефективності»
Відповідно із наведеним визначенням просимо обґрунтувати та внести відповідні зміни у Додаток 2 до оголошення щодо наступної вимоги:
«науковий ступінь (PhD/ кандидат наук / доктор наук) – надається копія диплому як додаток до Довідки;
Наявність науково-методичних праць, аналітичних праць за напрямком енергозбереження та енергоефективності - надаються копії як додаток до Довідки.»
ДСТУ 4065-2001 «Енергозбереження. Енергетичний аудит. Загальні технічні вимоги.» надає наступне визначення:
«Енергетичний аудит, енергоаудит – вид діяльності, спрямований на зниження споживання паливно-енергетичних ресурсів (далі – ПЕР) суб’єктами господарювання, який полягає у проведенні енерготехнологічної і техніко-економічної експертизи, веденні обліку ПЕР, а також у розробленні та обґрунтуванні енергоощадних заходів»
Відповідно із наведеним визначенням просимо обґрунтувати та внести відповідні зміни у Додаток 3 до оголошення щодо наступної вимоги:
«--спеціалісти компанії яка буде проводити енергоаудит забов'язані провести семінар-навчання(не менше двох годин ) після кожного етапу обстеження студентам які будуть брати участь у проведенні аудиту з фото і відео реєстрацією ( організаційні питання та приміщення для навчання забезпечує замовник)
-Семінар-навчання має включати в себе: ознайомлення з енергоаудитом,прилади для вимірювання,історії проведень аудитів ,методика вимірювання(теоретичний опис)»
Окремо просимо надати обґрунтування із внесенням відповідних змін до тендерної документації зазначеної вище вимоги з огляду на Постанову КМУ № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності» та з огляду можливості проведення таких семінарів в умовах карантинних обмежень.
Також, просимо звернути увагу на класифікатор закупівлі – ДК 021:2015 71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, який не передбачає надання освітніх послуг.
Просимо навести нормативний документ, який би встановлював вимоги щодо використання та оцінки результатів для приладу «датчик низькоемісійного Low-E покриття» Даний прилад відсутній у переліку обладнання, що підлягає калібруванню або повірці та не визначається як засіб вимірювальної техніки. Також, згідно із чинним законодавством поняття «датчик низькоемісійногоLow-E покриття» відсутнє у нормативній документації, а його використання не обґрунтоване тендерною документацією.
Тобто, серед переліку документів, згідно яких мають надаватись послуги Замовником не наведені нормативно-правові документи щодо методики виконання таких вимірювань та оцінки отриманих результатів, а отже така вимога може вважатись такою, що порушує всі основні принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
При наданні відповіді, просимо Замовника звернути увагу на наступне:
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», стаття 16, п. 1 та п. 2 визначаються кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначаються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що основний документ у сфері публічних закупівель – Закон України «Про публічні закупівлі». Тому, вимоги проєктів та програм не можуть суперечити його положенням та вимогам. Повідомляємо Замовника, що у відповідності із наданим зворотнім зв’язком від Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy(2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)», відповідальність за проведення закупівлі лежить на Замовнику.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за питання. Надаємо наступну відповідь: основною метою Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy (2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)» є створення на базі Інженерного факультету ДВНЗ «УжНУ» лабораторії яка буде проводити аудити будівель по всіх громадах прикордонного регіону.
Першочерговістю даного проєкту було вибрано три будівлі на яких буде проводитися аудит (які були погоджені з нашим партнером - Румунією) і основною вимогою проведення аудиту це присутність і ознайомлення з методикою аудиту 12 студентів ДВНЗ «УжНУ», які вже сьогодні проходять спецкурс «Енергоаудит». Крім цього адміністрація вишу вирішила паралельно зареєструвати вищезгадані будівлі в базі даних БДФ сертифікату з енергетичної ефективності будівлі згідно процедури.
З метою зменшення навантаження на виконавця робіт (надавача послуг), замовник залишив за собою організацію семінару, відеозйомку, план навчання і всі карантинні заходи.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.
Дата відповіді:
28.10.2020 16:46