-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
Мова викладення пропозицій - українська
Завершена
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Період уточнення:
22.10.2020 16:57 - 31.10.2020 00:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
f7a17ee64f0643f39f1e26cf95aa825b
Дата опублікування:
29.10.2020 17:30
Опис:
Відповідно до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ потрібно надати : "Не пізніше наступного робочого дня після укладання цього Договору, Постачальник зобов’язується надати Покупцеві оригінал довідки, виданої уповноваженим на це органом про ціну за одиницю (літр) Товару, що станом на дату укладання цього Договору склалась на ринку мережі АЗС, у якій здійснюється отримання відповідного найменування Товару за талонами, що поставляються Постачальником Покупцеві за цим Договором."
Дана вимога зобов'язує Учасника отримати Довідку про ціну з уповноваженого органу за 1 день, що суперечить офіційно встановленим строком надання довідок протгом 7 робочих днів ( https://dzi.gov.ua/services/ekspertiza-tsinovih-umov-dlya-pidgotovki-tsinovoyi-dovidki-na-tovar/). Відсутня інформації про строки надання термінової довідки.
Замовник має право керуватися офіційними відкрити ресурсами Міністерства фінансів України щодо рівня ціни на пальне на АЗС (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/).
Надання даної довідки необхідне лише у разі внесення змін відповідно до п.2. частини 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, терміновість надання даної довідки не має законного підтвердження та свідчить про намір Замовника навмисне завдати значних збитків учаснику-переможцю після укладення договору.
Вимагаємо усунути дану вимогу.
Відповідь:
У відповідь на запитання пояснюємо, що учаснику-переможцю не обов'язково отримувати найдорожчу довідку в ДП "Держзовнішінформ". Можливо також отримати інформацію в будь-якої філії Торгово-промислової палати. Це не призведе до значних збитків, не призведе до відхилення вже визначеного учасника-переможця але попередить неправомірне підвищення ціни за одиницю товару у разі необґрунтованого пониження ціни пропозиції учасника під час аукціону. До того ж, усі витрати, у тому числі й на довідки, які вимагаються Замовником, повинні бути враховані Учасником.
Дата відповіді:
02.11.2020 12:58
Відповідь надана
Дискримінація кількість АЗС, радіус та район розташування
Номер:
d7f8f7acd7e740b99465cec83da1b763
Дата опублікування:
29.10.2020 16:58
Опис:
Згідно з пунктом 10 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлюються вимоги, що мають дискримінаційний характер, а саме :
перелік АЗС/АЗК, що розташовані в межах Дніпровського району (не менше 3-х) в радіусі 5 км від місця розташування виробничої бази Замовника (не менше 2-х)
Дані вимоги очевидно є дискримінаційними та обмежують коло учасників.
Повідомляємо про те, що МЕРЕЖА АЗС – це наявність БІЛЬШЕ 1 (однієї) АЗС, а отже учасник, який має мережу партнерських АЗС у Дніпровському районі м. Києва і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно до Документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Крім того, у документації Замовника відсутні законні підстави обґрунтування обмеження по кількості АЗС та саме на території Дніпровського району м. Києва, що відповідали б принципам статті 5 Закону щодо недискримінації учасників, економії коштів та ефективності тощо. У статті 5 Закону відсутній принцип «Зручність», на що може наполягати Замовник. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію замовника на певного учасника.
Таким чином, вимога про кількість АЗС значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника, що свідчить про відсутність у Замовника законних підстав на дану вимогу. А також, у документації Замовника не надані законні пояснення щодо вимоги про наявність АЗС у конкретному районі м. Київ.
Також, вимога щодо у АЗС у Дніпровському районі суперечить вимозі щодо «в радіусі 5 км від місця розташування виробничої бази Замовника (не менше 2-х)», так як виробнича база Замовника (Дніпровський район) межує з Деснянським районом, АЗС якого також розміщуються у радіусі 5 км від виробничої бази Замовника та ближче, ніж деякі АЗС у Дніпровському районі. Таким чином, Замовник цілеспрямовано встановив дискримінаційні вимоги щодо кількості АЗС, радіусу та району, що дає підстави вважати схильність Замовника до певного учасника.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині «кількості АЗС, радіусу та району розташування».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України
Відповідь:
У відповідь на запитання пояснюємо, що автотранспорт Замовника переміщується на пальному, яке закуповується за бюджетні кошти. Отже, вимога щодо розташування АЗС Учасника в Дніпровському районі обумовлена виключно принципом економії бюджетних коштів, для якої автотранспорт Замовника заправляється на АЗС в тому районі, де й виконує роботи згідно Статуту підприємства та мети його створення. Транспорт Замовника не повинен залишати межі району через необхідність дістатися АЗС, на яких Учасник взмозі запропонувати здійснювати заправку техніки Замовника, витрачаюти при цьому придбане за бюджетні кошти пальне, при наявності АЗС багатьох мереж в радіусі, зазначеному в тендерній документації та в Дніпровському районі вцілому. Учаснику не заборонено укладати партнерські договори на співпрацю з декількома мережами АЗС, що робить його конкуретноспроможнім. Вважаємо, що дана вимога обґрунтована та недискримінаційна.
Дата відповіді:
02.11.2020 13:10
Відповідь надана
Дискримінація Ліцензія зберігання, нафтобаза
Номер:
137221d68caa49d0b5a4440acbc9ca7f
Дата опублікування:
29.10.2020 16:40
Опис:
Згідно з пунктом 10 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлюються вимоги, що мають дискримінаційний характер, а саме :
копію ліцензії Учасника на зберігання пального
Дана вимога очевидно є дискримінаційними та обмежують коло учасників.
Ліцензія на право зберігання надається власникам місць зберігання (або орендодавцям). Зазначаємо, що згідно з пунктом 1 Додатку 2 Учасник має право мати місце зберігання нафтопродуктів за договором зберігання з нафтобазою. У такому випадку, ліцензія на право зберігання пального повинна бути у ВЛАСНИКА (орендодавця) бази ПММ, а не в Учасника. Учаснику достатньо мати право на оптову торгівлю пального, при цьому надавши ліцензію на право зберігання від власника (орендодавця) бази ПММ, з яким є договір зберігання!
Крім того, умовами Документації, у т.ч. в проекті договору, відсутні умови для зберігання палива у резервуарах нафтобази Учасника, а лише поставка транспортом Учасника на територію Замовника або талонами через мережу АЗС.
Повідомляємо, що умовами закупівлі передбачається надання послуг з ПОСТАЧАННЯ палива, а наявність нафтобази свідчить про надання послуг зі ЗБЕРІГАННЯ палива, що являється іншим видом закупівлі. Таким чином, вимога ЗАМОВНИКА щодо наявності нафтобази для зберігання ПММ, а відповідно Ліцензії на зберігання від Учасника, немає законності у Тендерній документації та ніяким чином не впливає на виконання умов договору.
Зазначаємо, що під час кваліфікації Замовник, згідно Закону, має право звернутися із запитом до різних установ та перевірити у відкритих реєстрах інформацію про наявність у Нафтобази (терміналу) Ліцензії зберігання. Тому вимога очевидно є дискримінаційною.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині ліцензії «копію ліцензії Учасника на зберігання пального.» та додати ліцензію Учасника або контрагента на зберігання пального або усунути вимогу щодо наявності нафтобази та ліцензії на зберігання.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України
Відповідь:
У відповідь на зауваження Замовником були внесені зміни стосовно ліцензії на зберігання пального.
Дата відповіді:
02.11.2020 14:54