• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 Газове паливо

природний газ

Завершена

23 607 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 119 000.00 UAH
Період уточнення: 22.10.2020 12:37 - 14.11.2020 00:00
Відповідь надана

проект договору

Номер: 0fbd87f6efdf48dda0446b6a6b50e7d3
Дата опублікування: 02.11.2020 17:59
Опис: Повідомляємо, що згідно змін в чинному законодавстві, а саме згідно Постанови від 30.09.15 №2497 "Про затвердження типового договору транспортування природного газу" Договір з ПАТ «Укртрансгаз» на транспортування природного газу магістральними трубопроводами втратив чинність, відповідно й тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами на сьогодні вже є нечинним. Тому просимо Замовника привести у відповідність Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, де зазначено: "До ціни на природний газ включається тариф на транспортування газу магістральними трубопроводами." та Додаток 3 Проект Договору "3.1.1 До ціни на природний газ включається тариф на транспортування газу магістральними трубопроводами". А саме шляхом виключення даного трактування, а Проект Договору просимо привести у відповідність згідно чинного законодавства, зазначивши в пункті 3.1.1. "що в ціну входить вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу з 01.03.2020р. становить 136,576грн. (сто тридцять шість гривен 57,6 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%). згідно п.3 Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки».
Відповідь: В закупівлю будуть внесені зміни з урахуванням вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.11.2020 09:48
Відповідь надана

проект договору

Номер: 1f693396cd114a2788dd2ac16b87543c
Дата опублікування: 02.11.2020 17:57
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 5.5. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «5.5 Допускається відхилення добового обсягу переданого газу в розмірі 5 % від підтвердженого Постачальником планового обсягу газу без узгодження Сторін.»
Відповідь: В закупівлю будуть внесені зміни з урахуванням вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.11.2020 09:47
Відповідь надана

Недискримінація Учасників

Номер: 3be8daa82692462a92dcf8699db697be
Дата опублікування: 23.10.2020 15:12
Опис: Шановний Замовнику! Одним із потенційних Учасників було поставлени запистання наступного змісту : "1.Задля уникнення свідомого заниження учасниками ціни на газ, прошу встановити в документації забезпечення пропозиції, але у формі покритої банківської гарантії (тобто учасник переводить на ваш рахунок «живі» кошти і вони там зберігаються до укладення договору).Так як учасників по газу є досить велика кількість це дасть змогу укласти договір по адекватній ціні. 2.А також прошу вимагати від учасників довідку з Торгово-промислової палати про ціни на газ станом на кінцеву дату подання пропозиції або станом на попередній день. Це дасть змогу вам ознайомитися з реальними цінами. 3.Також прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 90001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку. Прошу внести зміни в документацію. Дякую" Повідомляємо Вам, що вимога сертифікату ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 буде такою, що є дикримінує інших потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників, внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок, подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі вцілому. Аналогом до сертифікату ІSO 45001:2018, ISO 50001:2018 є діючий та чинний сертифікат ІSO 14001:2015, який отриманий більшістю Учасників газового ринку України. В той час як ІSO 45001:2018 є новим та таким, який отримало лише обмежено коло Учасників ринку (до 5-ти компаній). Таким чином, Замовник, включення Замовником у перелік документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, сертифікату ІSO 45001:2018 створить штучні перешкоди для участі у закупівлі усім потенціним Учасникам, які мають змогу прийняти участь у закупівлі, але на даний час не пройшли акредитацію згідно ІSO 45001:2018, яка займає час більший, ніж залишився з моменту внесення даної вимоги у вимоги ТД до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Даний факт може бути успішно оскаржений будь-яким із потенційних Учасників в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, що і призведе до зазначених вище відтермінувань строків подання тендерних пропозицій та порушення строків здійснення закупівлі. Аналогічна ситуація і з сертифікатом ISO 50001:2018 аналогом якому є діючий та чинний ISO 9001:2015. Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів можуть бути оскаржені потенційними Учасниками і через те, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Таким чином вимога про надання вказаних вище сертифікатів буде такою, що обмежує коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та такою, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та порушення графіку закупівлі природного газу Замовником.
Відповідь: Умови тендерної документації на закупівлю 09120000-6 Газове паливо (UA-2020-10-22-006156-a) відповідають законодавству про здійснення закупівель, тому вносити зміни в тендерну документацію замовник не вважає за доцільне.
Дата відповіді: 28.10.2020 13:15
Відповідь надана

01

Номер: e164729b3a024a7bb9887c73d9528ff7
Дата опублікування: 22.10.2020 14:16
Опис: 1.Задля уникнення свідомого заниження учасниками ціни на газ, прошу встановити в документації забезпечення пропозиції, але у формі покритої банківської гарантії (тобто учасник переводить на ваш рахунок «живі» кошти і вони там зберігаються до укладення договору).Так як учасників по газу є досить велика кількість це дасть змогу укласти договір по адекватній ціні. 2.А також прошу вимагати від учасників довідку з Торгово-промислової палати про ціни на газ станом на кінцеву дату подання пропозиції або станом на попередній день. Це дасть змогу вам ознайомитися з реальними цінами. 3.Також прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 90001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь: Умови тендерної документації на закупівлю 09120000-6 Газове паливо (UA-2020-10-22-006156-a) відповідають законодавству про здійснення закупівель, тому вносити зміни в тендерну документацію замовник не вважає за доцільне.
Дата відповіді: 26.10.2020 14:36