• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин і паливо дизельне)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові, та документи не потребують перекладу українською мовою. Розмір, види та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 54 000,00 грн., електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації.

Торги відмінено

1 814 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 070.00 UAH
Період уточнення: 20.10.2020 09:59 - 28.11.2020 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги єдиний талон

Номер: 8bfc7518cf0d4eea92ad51650ba3bb74
Дата опублікування: 25.10.2020 23:50
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з п 1.5. Додатку 1 вимагається: " Учасник надає копії єдиного зразка талонів (бланки-дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо- ДП Євро5-ВО(талони) (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС)." Чому Єдиний зразок саме ДП-Євро5 - ВО?? Це дає підстави вважати спрямованіть Замовника на певного учасника, що здатний покрити мерережу єдиним талоном по дизелю та свідчить про дискримінаційність вимоги. Зазначаємо, що учасник, який має партнерські договори з різними АЗС та ЗА РІЗНИМИ ТАЛОНАМИ і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Таким чином, дані вимоги значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника. Враховуючи вищезазначене, вами встановленні дискримінаційні вимоги, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 2 до тендерної документації), де вказаний виключно єдиний талон. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник має необхідність закупити талони на отримання пального в кількості, що значна в Тендерній документації саме, для забезпечення свого автотранспорту у відрядженнях протягом року. Маршрути відряджень Замовник отримує за добу до самих відряджень, відповідно Замовнику в такій ситуації необхідно спланувати всі запропоновані різнобренедові АЗС на маршруті, та забезпечити транспорт необхідною кількістю талонів різних брендів. Проте це не є можливо, в зв’язку з тим що транспорт може затримуватись на декілька днів в одному місці або мати зміну маршруту, а Замовник зобов’язаний забезпечити можливість заправлення автотранспорту у відрядженні, в тому числі при зміні маршруту. З огляду на ці обставини Замовника вимога щодо єдиного зразка талонів (бланків – дозволів) та відповідності назві бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС являється виробничою необхідністю, а ніяк не дискримінаційною вимогою. Замовник вважає, що вимога щодо відповідності назви бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС та терміну дії талонів відповідає основному принципу Закону, а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів на відбір зразків та технічне обслуговування транспорту у разі використання палива, яке не відповідає чинним ДСТУ в Україні, а також надасть можливість якісного і безперебійного виконання функцій автотранспортного забезпечення у відрядженнях Кабінету Міністрів України.
Дата відповіді: 27.10.2020 14:42
Відповідь надана

Дискримінація БРЕНД талону відповідає бренду мережі

Номер: f7e015c522c54bc7be6a2056f94a74a9
Дата опублікування: 25.10.2020 23:46
Опис: відповідно до п1.5 Додатку 1 потрібно :" Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо." Повідомляємо про те, що учасник, який має партнерські договори з різними АЗС та з єдиним талоном, який ходить по різним брендам АЗС , і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Таким чином, дані вимоги значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника. Враховуючи вищезазначене, вами встановленні дискримінаційні вимоги, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 2 до тендерної документації), де вказаний виключно Бренд талону відповідає бренду мережі. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник має необхідність закупити талони на отримання пального в кількості, що значна в Тендерній документації саме, для забезпечення свого автотранспорту у відрядженнях протягом року. Маршрути відряджень Замовник отримує за добу до самих відряджень, відповідно Замовнику в такій ситуації необхідно спланувати всі запропоновані різнобренедові АЗС на маршруті, та забезпечити транспорт необхідною кількістю талонів різних брендів. Проте це не є можливо, в зв’язку з тим що транспорт може затримуватись на декілька днів в одному місці або мати зміну маршруту, а Замовник зобов’язаний забезпечити можливість заправлення автотранспорту у відрядженні, в тому числі при зміні маршруту. З огляду на ці обставини Замовника вимога щодо єдиного зразка талонів (бланків – дозволів) та відповідності назві бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС являється виробничою необхідністю, а ніяк не дискримінаційною вимогою. Замовник вважає, що вимога щодо відповідності назви бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС та терміну дії талонів відповідає основному принципу Закону, а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів на відбір зразків та технічне обслуговування транспорту у разі використання палива, яке не відповідає чинним ДСТУ в Україні, а також надасть можливість якісного і безперебійного виконання функцій автотранспортного забезпечення у відрядженнях Кабінету Міністрів України.
Дата відповіді: 27.10.2020 14:42
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги офіс та вивіска

Номер: 5d157749b510447eb0551eb857ad3be2
Дата опублікування: 25.10.2020 23:38
Опис: відповідно до п 1.4 Додатку 1 потрібно надати : "Довідка (скріплена печаткою*, підписом, із зазначенням посади) в довільній формі, про наявність (вказати фактичну адресу) в учасника офісу відкритого типу (офісу з вільним до нього доступом, без попереднього запису в робочі дні, що працює в денний час не менше 8 годин на добу, 40 годин на тиждень, та має офіційну вивіску із зазначенням назви організації учасника конкурсних торгів). " Дискримінаційна вимога полягає в тому, що Учасник, який має режим роботи не менше 8 годин на добу , але не маючи офіційної ВИВІСКИ ( або навпаки має вивіску, але працює менше 8 годин на добу) , не зможе прийняти участь в закупівлі, при цьому здатний виконати вимоги технічного завдання та умови договору. Закупівля передбачає надання послуг з ПРИДБАННЯ/постачання товару, а не конкурс на оформлення офісного приміщення, приймання в робочі дні чи режиму роботи . Яким чином дана вимога впливає на виконання умов технічного завдання та договору відповідно до законодавства?? у разі безпідставності вимог вимагаємо внести зміни та усунути її. У разі невиконання нашої вимоги будемо змушені подавати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 26.10.2020 14:24
Відповідь надана

Довідка ДП «Держзовнішінформ»

Номер: c5b707fbd7f647c3b801beed8fa5eea1
Дата опублікування: 23.10.2020 19:00
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з до ТД вимагається «Довідка ДП «Держзовнішінформ» щодо рівня цін ". Зважаючи на значну вартість отримання даної довідки з певними умовами ДО АУКЦІОНУ (більше 8000 грн), просимо перенести дану вимогу про надання даної Довідки ДП «Держзовнішінформ про рівень цін на термін заключення договору , а саме: не раніше 10 днів та не пізніше 20 днів від дати акцепту, але до дати укладення договору», щоб зменшити витрати Учасників та економість при підготовці пропозиції ДО АУКЦІОНУ. При укладанні договору витрати на довідку будуть НЕ ДАРЕМНИМИ, бо гарантоване підписання договору, на відмінну від замовлення даної довідки ДО АУКЦІОНУ ( у разі пограшу). Також, зважайте на можливість учасників понижувати ціни під час аукціону, а тому надана Довідка ДП «Держзовнішінформ» щодо рівня цін до аукціону втрачає свою актуальність після аукціону ! Просимо внести зміни вТД.
Відповідь: Замовник вимагає довідку ДП «Держзовнішінформ» щодо рівня цін для розгляду цінової пропозиції учасника та контролю ринкових цін на даний товар, яка після акцепту втрачає свою актуальність та необхідність.
Дата відповіді: 26.10.2020 14:22