• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Повне технічне обслуговування ліфтів

Завершена

16 265 489.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 162 654.90 UAH
Період уточнення: 19.10.2020 09:50 - 04.12.2020 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога тендерної документації - 500 одиниць ліфтів у одному аналогічному договорі.

Номер: 7e02785c3147490496d37e01080a0f43
Дата опублікування: 08.11.2020 11:45
Опис: Шановний замовнику, підпункт 3.2. пункту 3, Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо надання 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (Копія договору укладеного протягом 2018-2020 років на виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт) Дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Окрім того, вимога щодо пред’явлення копії договору саме за 2018-2020 роки та з об’ємом ліфтів, що обслуговувались у кількості не менше 500 шт., розцінюється нами, як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель та обмежує право Учасника на участь у відкритих торгах та НАВМИСНО звужує коло учасників до таких, що наразі здійснюють обслуговування муніципального сектору міста Києва. Вимога про виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт, УНЕМОЖЛИВЛЮЄ участь Учасника у конкурсі, звужує коло учасників та порушує права учасників, шляхом встановлення відверто дискримінаційних положень. З огляду на результати тендерів у місті Києві лише ДЕКІЛЬКА КОМПАНІЙ можуть виконати вищезазначену вимогу, що дає підстави вважати їх дискримінаційними, та такими, що суттєво обмежують конкуренцію на ринку технічного обслуговування ліфтів міста Києва загалом. З огляду на стрімкий процес формування в країні ОСББ, критерій, передбачений тендерною документацією, не є об’єктивним, та є обмежувальним для кола учасників, які мають досвід виконання аналогічних послуг з технічного обслуговування ліфтів саме у багатьох ОСББ. Звертаємо Вашу увагу на те, що при встановленні вищевказаного обмежувального критерія, Органом оскарження неодноразово приймались відповідні рішення щодо усунення дискримінаційної вимоги щодо кількості ліфтів, зокрема: Закупівля UA-2017-11-14-000392-b, Закупівля UA-2018-01-19-001433-a, Закупівля UA-2018-01-19-001433-a, Закупівля:UA-2019-02-07-000833-a. У зв’язку з вищевикладеним просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ вимогу про надання 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (Копія договору укладеного протягом 2018-2020 років на виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт), в іншому випаду ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Документальне підтвердження про наявність досвіду виконання Учасником аналогічного договору надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у період 2018-2020рр.,з кількістю ліфтів не менше 500 шт, підтверджує спроможність та наявність матеріально-технічної бази, кількості працівників для надання послуг, що є важливим критерієм для якісного технічного обслуговування житлових будинків Голосіївського району.
Дата відповіді: 09.11.2020 11:45