• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти)

Послуги з розробки програмного забезпечення – код ДК 021:2015 72262000-9 (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти)

Завершена

9 333 234.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 04.01.2017 11:26 - 27.01.2017 18:00
Відповідь надана

Питання стосовно переносу процедури закупівлі

Номер: d5d8ab2df6c742a99af7c1dfe815c2b1
Дата опублікування: 27.01.2017 16:23
Опис: 1. В Тендреній документації зазначено, що проект стосується "Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти". Тобто саме розробки, а не встановлення вже розробленої версії програмного забезпечення. У той самий час В Календарному плані п.2 записано "Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування Програмного забезпечення." до 17 квітня 2017 року і жодного слова не записано в попередньому етапі про розробку програмного забезпечення. Тоді виникає слушне питання, функціонуванню якого програмного забезпечення необхідно навчати фахівців? 2. Подібну систему, яка зараз функціонує і підтримується ДП "Інфоресурс" розробляли декілька років. Тоді виникає питання, як можжна розробити таку систему за два місяці? Навіщо її заново розробляти? ЇЇ необхідно просто модіфікувати. 3. Технічне завдання написано так, що професійний розробник не зрозуміє, що необхідно робити, тобо не зможе оцінити об'єм робіт і відповідно не зможе в процедурі електронних торгів виставити адекватну ціну. Вважаємо, що тендрна документація розроблена не коректно, не прозоро і її необхідно суттєво переробляти. Тому процедуру закупівель необхідно відміняти щоб не було проблем з Департаментом захисту економіки Національної поліції України и Антимонопольним комітетом.
Відповідь: 1. В Тендерній документації зазначено, що проект стосується "Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти". Тобто саме розробки, а не встановлення вже розробленої версії програмного забезпечення. У той самий час В Календарному плані п.2 записано "Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування Програмного забезпечення." до 17 квітня 2017 року і жодного слова не записано в попередньому етапі про розробку програмного забезпечення. Тоді виникає слушне питання, функціонуванню якого програмного забезпечення необхідно навчати фахівців? 1. Предметом закупівлі та, відповідно, предметом договору про закупівлю (п.1.1. проекту договору про закупівлю) є надання послуг з розробки програмного забезпечення (Послуги з розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти). В цьому ж пункті предмет договору про закупівлю узагальнено одним словом – Послуги для вживання далі по тексту проекту договору. Календарний план надання Послуг, який згадується у Вашому запитанні, є додатком до проекту договору про закупівлю, в якому встановлено ключові етапи та строки надання Послуг (п.4.1. проекту договору про закупівлю). Відповідно до цього, учасник-переможець торгів, з яким буде укладено договір за результатами процедури закупівлі, в рамках виконання зобов’язань за договором повинен надати послуги саме з розробки (створення) програмного забезпечення відповідно до Календарного плану надання Послуг, в тому числі провести навчання фахівців для забезпечення функціонування розробленого (створеного) ним програмного забезпечення. 2. Подібну систему, яка зараз функціонує і підтримується ДП "Інфоресурс" розробляли декілька років. Тоді виникає питання, як можна розробити таку систему за два місяці? Навіщо її заново розробляти? ЇЇ необхідно просто модифікувати. 2. Умови та строки надання послуг, що є предметом закупівлі, встановлені виходячи із потреб держави в особі розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти – Міністерства освіти і науки України, а також виробничих потреб замовника – державного підприємства «Інфоресурс», як технічного адміністратора Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Можливість розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти згідно з умовами, встановленими в тендерній документації, буде визначена за результатами проведення даної процедури закупівлі відповідно до тендерних пропозицій учасників. 3. Технічне завдання написано так, що професійний розробник не зрозуміє, що необхідно робити, тобто не зможе оцінити об'єм робіт і відповідно не зможе в процедурі електронних торгів виставити адекватну ціну. Вважаємо, що тендерна документація розроблена не коректно, не прозоро і її необхідно суттєво переробляти. Тому процедуру закупівель необхідно відміняти щоб не було проблем з Департаментом захисту економіки Національної поліції України и Антимонопольним комітетом. 3. Тендерна документація та додатки до неї, в тому числі Технічне завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти, про яке згадується у Вашому запитанні, складені та оприлюднені у відповідності до чинного законодавства. Будь-які фізичні/юридичні особи, в яких є питання до тендерної документації (в т.ч. до Технічного завдання, що є додатком до тендерної документації), мають право звернутися за роз’ясненням та/або з аргументованою вимогою щодо усунення порушень у порядку та строки, визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 01.02.2017 15:27
Відповідь надана

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 1bb267f1461041c2829d9ec6c6bd6f85
Дата опублікування: 27.01.2017 15:46
Опис: 1. В додатку №2 до Тендерної документації до договору («Календарний план надання послуг») кінцевою датою п.1 - Розроблення техно-робочого проекту зазначено 31 березня 2017 року. З урахуванням дати початку аукціону 14.03.2017 року та забезпечення права на оскарження рішень замовника (договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) просимо надати роз’яснення, яким чином переможець повинен розробити техно-робочий проект протягом одного тижня, що також не відповідає техніко-економічним показникам (трудомісткість та вартість проекту), наведеним у розділі 5 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації). 2. Перелік етапів, наведений у Календарному плані надання послуг (Додаток 5 до тендерної документації) не відповідає вимогам Постанови КМУ №869 від 12.08.2009 р. із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ N129(129-2016-п) від 24.02.2016 р. У пункті 6.1 Розділу 6 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації) наведено перелік етапів з розробки програмного забезпечення відповідно до Постанови КМУ № 121 від 04.02.1998 року, який не відповідає переліку етапів у додатку 2 до Договору (Додаток 5 до тендерної документації). Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно етапів календарного плану надання послуг, склад яких повинен відповідати наведеним вище нормативним документам. 3. У Додатку № 5 до Тендерної документації (Проект договору) у пункті 10.2. передбачається відповідальність виконавця (У випадку порушення з вини Виконавця строків надання будь-якої послуги, визначеної цим Договором, Виконавець виплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного Банку України від загальної вартості (ціни) Договору за кожний календарний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень нуль копійок). З урахуванням того, що сума договору буде визначена в ході аукціону та може складати суму меншу за 1 000 000,00 грн., прошу надати пояснення з приводу визначення саме такої суми. Крім того, ця умова проекту договору суперечить статті 549 Цивільного кодексу України (штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання) та є дискримінаційною вимогою щодо однієї із сторін договору, а саме – Виконавця. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 4. У п.3 Додатка № 6 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати копію діючого сертифіката на систему управління якістю Учасника стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Вважаємо, що така вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та обмежує число потенційних учасників торгів. Просимо вилучити цю вимогу з тендерної документації. 5. Яка система наразі використовується для забезпечення роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти і кому належать права інтелектуальної власності на програмне забезпечення цієї системи? Чи передбачається міграція (перенесення, вивантаження) даних, які наразі зберігаються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, в нове програмне забезпечення, що розроблятиметься переможцем торгів ?
Відповідь: 1. В додатку № 2 до Тендерної документації до договору («Календарний план надання послуг») кінцевою датою п.1 - Розроблення техно-робочого проекту зазначено 31 березня 2017 року. З урахуванням дати початку аукціону 14.03.2017 року та забезпечення права на оскарження рішень замовника (договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) просимо надати роз’яснення, яким чином переможець повинен розробити техно-робочий проект протягом одного тижня, що також не відповідає техніко-економічним показникам (трудомісткість та вартість проекту), наведеним у розділі 5 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації). 1. Умови та строки надання послуг, що є предметом закупівлі, встановлені виходячи із потреб держави в особі розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти – Міністерства освіти і науки України, а також виробничих потреб замовника – державного підприємства «Інфоресурс» як технічного адміністратора Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Можливість розробки (створення) програмного забезпечення за допомогою якого функціонуватиме Єдина державна електронна база з питань освіти згідно з умовами, встановленими в тендерній документації, буде визначена за результатами проведення даної процедури закупівлі відповідно до тендерних пропозицій учасників. Техніко-економічні показники (трудомісткість та вартість проекту), які наведені у розділі 5 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток № 7 до тендерної документації), про що згадується у Вашому запитанні, є загальними вихідними даними, в яких також відсутня деталізація по кожному етапу надання послуг. Конкретні техніко-економічні показники (трудомісткість та вартість проекту) визначаються кожним учасником самостійно у власній тендерній пропозиції. 2. Перелік етапів, наведений у Календарному плані надання послуг (Додаток 5 до тендерної документації) не відповідає вимогам Постанови КМУ №869 від 12.08.2009 р. із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ N129(129-2016-п) від 24.02.2016 р. У пункті 6.1 Розділу 6 Технічного завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти (додаток 7 до Тендерної документації) наведено перелік етапів з розробки програмного забезпечення відповідно до Постанови КМУ № 121 від 04.02.1998 року, який не відповідає переліку етапів у додатку 2 до Договору (Додаток 5 до тендерної документації). Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно етапів календарного плану надання послуг, склад яких повинен відповідати наведеним вище нормативним документам. 2. Відповідно до п.1.2. проекту договору про закупівлю (додаток № 5 до тендерної документації) послуги з розробки (створення) програмного забезпечення надаються виконавцем в порядку та на умовах, встановлених договором, та у відповідності до додатків до договору, які є його невід’ємними частинами. Відповідно до розділу 15 проекту договору про закупівлю серед додатків до договору є Додаток № 1 - Технічне завдання на створення програмного забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти, затверджене Міністерством освіти і науки України; Додаток № 2 - Календарний план надання Послуг. В п.6.1. додатку № 1 до договору зазначено – «Перелік етапів робіт з розробки програмного забезпечення регламентуються нормативними документами щодо створення автоматизованих систем та Постановою КМУ №121 від 4 лютого 1998 р.». Також в цьому пункті перелічені обов’язкові етапи створення системи, які повністю відповідають вимогам, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 869 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 129. Таким чином, виконання вимог постанов Кабінету Міністрів України, зазначених у Вашому запитанні, передбачено у додатку № 1 до проекту договору про закупівлю. Календарний план надання Послуг, який згадується у Вашому запитанні, є додатком до проекту договору про закупівлю, в якому встановлено ключові етапи та строки надання Послуг (п.4.1. проекту договору про закупівлю). Відповідно до цього, умовами проекту договору про закупівлю передбачено виконання всіх вимог чинних нормативно-правових актів. 3. У Додатку № 5 до Тендерної документації (Проект договору) у пункті 10.2. передбачається відповідальність виконавця (У випадку порушення з вини Виконавця строків надання будь-якої послуги, визначеної цим Договором, Виконавець виплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного Банку України від загальної вартості (ціни) Договору за кожний календарний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень нуль копійок). З урахуванням того, що сума договору буде визначена в ході аукціону та може складати суму меншу за 1 000 000,00 грн., прошу надати пояснення з приводу визначення саме такої суми. Крім того, ця умова проекту договору суперечить статті 549 Цивільного кодексу України (штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання) та є дискримінаційною вимогою щодо однієї із сторін договору, а саме – Виконавця. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. Умови відповідальності сторін (розділ 10 проекту договору про закупівлю) встановлені замовником виходячи із критичної значимості щодо повноти обсягів та строків надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до потреб держави в особі розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти – Міністерства освіти і науки України. Штрафні санкції не можуть бути застосовані в разі добросовісного та належного виконання сторонами прийнятих зобов’язань по договору. Таким чином, для учасників, які мають за мету своєчасно та в повному обсязі виконати прийняті зобов’язання по договору, зазначені умови щодо штрафних санкцій не є дискримінаційними. Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Відповідно до цього, встановлення фіксованої суми штрафу в проекті договору не суперечить вимогам Цивільного кодексу України. 4. У п.3 Додатка № 6 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати копію діючого сертифіката на систему управління якістю Учасника стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Вважаємо, що така вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та обмежує число потенційних учасників торгів. Просимо вилучити цю вимогу з тендерної документації. 4. Замовник зацікавлений в отриманні послуг, що є предметом закупівлі, які будуть відповідати високому рівню якості згідно з прийнятими міжнародними та державними стандартами. Відповідно до цього, програмне забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти повинно розроблятися відповідно до вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Така вимога жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», та не є дискримінаційною. 5. Яка система наразі використовується для забезпечення роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти і кому належать права інтелектуальної власності на програмне забезпечення цієї системи? Чи передбачається міграція (перенесення, вивантаження) даних, які наразі зберігаються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, в нове програмне забезпечення, що розроблятиметься переможцем торгів ? 5. Предмет закупівлі, а також технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі вичерпна інформація щодо обсягу, змісту та термінів надання послуг, що є предметом закупівлі, деталізовано викладено в тендерній документації та додатках до неї. Інформація щодо системи, яка наразі використовується для забезпечення роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти, та порушені стосовно неї питання не впливають на зміст послуг, що є предметом закупівлі.
Дата відповіді: 01.02.2017 14:39