-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з встановлення систем пожежної сигналізації та її поточний ремонт, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передання тривожних сповіщень в гуртожитку Володимир- Волинського педагогічного фахового коледжу ім.А.Ю. Кримського Волинської обласної ради по вул.Устилузька, 44,м.Володимира – Волинського Волинської області
Завершена
824 749.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 247.49 UAH
мін. крок: 1% або 8 247.49 UAH
Період уточнення:
16.10.2020 16:14 - 22.10.2020 01:00
Відповідь надана
Незаконні вимоги
Номер:
42ad8eaedc794b0c8ea7fe34c5376dd4
Дата опублікування:
20.10.2020 09:38
Опис:
У документації наявні НЕЗАКОННІ ВИМОГИ, а саме Учасник надає Скановані по порядку в одному файлі (у форматі PDF(PortableDocumentFormat) документи, вказані в попередньому абзаці, надаються шляхом направлення на електронну адресу замовника olegvolynsky@meta.ua , maljvka9902@gmail.com Сканований документ повинен бути розбірливим та читабельним. При цьому, переможець надає оригінали або копії вказаних документів в паперовому вигляді, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на майданчику повідомлення про намір укласти договір, на адресу замовника: 44700, Волинська обл., м.Володимир-Волинський, вул. Устилузька, 42, кабінет заступника директора з АГР № 48. Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Вимагаємо видалити вимоги про надання документів на електронну адресу та надання їх у паперовій формі. ВЕСЬ ДОКУМЕНТООБІГ ПІД ЧАС закупівлі здійснюється через ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше звернення прийняте до уваги, та буде враховано в зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
21.10.2020 15:10