-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Мясо
ЛОТ 1 ДК 021:2015 "15111000-9 М'ясо великої рогатої худоби родинини бикових"(яловична свіжа 1 категорі, яловичина без кістки); ЛОТ 2 ДК 021:2015 "15113000-3 Свинина" (свинина без кістки); ЛОТ 3 ДК 021:2015 "15112000-6 Мясо свійської птиці" (Кури патрошені сухої заморозки, філе куряче сухої заморозки)ЛОТ 4 ДК 021:2015 "15114000-0 Потрухи (печінка яловичини свіжа))
Завершена
1 780 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 44.80 UAH
мін. крок: 0% або 44.80 UAH
Період уточнення:
30.01.2017 16:02 - 06.02.2017 15:37
Відповідь надана
Щодо строку дійсності тендерної пропозиції
Номер:
12ee1878b57a4cfabcb8968c279521f1
Дата опублікування:
03.02.2017 16:50
Опис:
Пунктом 3.4.1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
А пунктом 2 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
Частиною 4 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Таким чином, не зрозуміло, з якого ж моменту починає свій перебіг дійсність тендерної пропозиції. Тому просимо привести ці пункти до відповідності з статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Добрий день, шановні Учасники! Ваші зауваження були прийняті до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної докуметації. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін оприлюднено.
Дата відповіді:
07.02.2017 14:04
Відповідь надана
щодо надання копії санітарних паспортів на автотранспорт
Номер:
28534717c2334ea9be492f1e3f9a825f
Дата опублікування:
03.02.2017 16:42
Опис:
У додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником копії санітарних паспортів на автотранспорт.
Але, на сьогодні, Держпродспожівслужба України у зв’язку зі скасуванням Державних санітарних норм та правил «Транспортування продовольчої продукції залізничним, повітряним та водним транспортом» від 20.04.2005 р. № 175 санітарні паспорти на транспорт по перевезенню харчових продуктів не видає.
Таким чином, вважаємо, що даний пункт суперечить нормам чинного законодавства, та просимо його виключити.
Відповідь:
Добрий день! Тендерною документацією, а саме п. 3.5.10, передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Дата відповіді:
07.02.2017 13:38
Відповідь надана
Інформація про субпідрядника
Номер:
cc83531d538548f4b960d6513b4ff677
Дата опублікування:
03.02.2017 13:13
Опис:
п. 3.1.1. ТД містить зміст тендерної пропозиції, зокрема в ньому наявний пункт "інформація про субпідрядника (субпідрядників)".
ЗУ "Про публічні закупівлі" в п. 17 ч. 2 ст. 22 встановлюється, що тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання як субпідрядника лише у разі закупівлі робіт.
Глава 61 Цивільного кодексу Україну регулює відносини підряду, зокрема ч. 2 ст. 837 ЦК визначає, що договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Таким чином наявність субпідрядника неможлива при поставці товарів і відповідна вимога ТД немає сенсу. Просимо виключити її з ТД.
Відповідь:
Добрий день, шановні Учасники! Ваші зауваження були прийняті до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної докуметації. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін оприлюднено.
Дата відповіді:
03.02.2017 15:22
Відповідь надана
Відповідність якості продукції
Номер:
5fc8944098104125abe502e41fa8e488
Дата опублікування:
03.02.2017 12:04
Опис:
В Додатку 3 до ТД викладено договір про закупівлю товарів за державні кошти. п. 5.2. цього Договору встановлює, що якість товару повинна відповідати дійсним на на дату отримання Товару ДСТУ.
В той же час, п. 1 Вимог до якості, викладених в Додатку 2 ТД встановлює, що якість продукції повинна відповідати діючим стандартам в Україні, нормам харчування.
Просимо уточнити чи обовязкова наявність саме ДСТУ на товар, чи можна проводити поставки товару, відповідно діючим в Україні ГОСТ, ТУ і т.д. і внести відповідні зміни.
Відповідь:
Добрий день, шановні Учасники! Ваші зауваження були прийняті до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної докуметації. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін оприлюднено.
Дата відповіді:
03.02.2017 15:22
Відповідь надана
Сертифікація
Номер:
48e2e0bdd8844a578f965c1cb940ea8f
Дата опублікування:
03.02.2017 11:44
Опис:
У Вимогах до якості, які розташовані в п. 2 додатку 2 ТД встановлено вимогу, що товар повинен бути сертифікованим відповідно до вимог чинного законодавства України.
Зауважуємо, що вимоги чинного законодавства України, а саме ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не передбачає обовязкової сертифікації харчових продуктів.
Таким чином, вимагаючі подібний документ, замовник виходить за межі своїх повноважень. Просимо прийняти це до уваги та виключити вказану вимогу.
Відповідь:
Добрий день, шановні Учасники! Ваші зауваження були прийняті до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної докуметації. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін оприлюднено.
Дата відповіді:
03.02.2017 15:22
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
f472ab3124d34ccf959234c3d2451e87
Дата опублікування:
03.02.2017 11:30
Опис:
У кваліфікаційних вимогах ТД вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що має підтверджуватись довідкою в довільній формі про виконання аналогічних договорів на постачання товарів, що є предметом закупівлі.
Проте ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлює, що замовник в якості кваліфікаційного критерію може установити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ.
Отже документація порушує вимоги законодавства, вимагаючі від учасника наявності документально підтвердженого досвіду виконання більше, ніж одного аналогічного договору.
Відповідь:
Добрий день, шановні Учасники! Ваші зауваження були прийняті до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної докуметації. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін оприлюднено.
Дата відповіді:
03.02.2017 15:22
Відповідь надана
Уточнення графіку поставки пр
Номер:
63b755b662db4e7f86c1bb92f9d8ee39
Дата опублікування:
02.02.2017 08:56
Опис:
Доброго дня, скажіть будь ласка, скільки разів на тиждень потрібно поставляти вам продукцію по кожному лоту?
Відповідь:
обрий день! Поставка за Лотом 1(яловичина 1 категорії, яловичина без кістки) та за Лотом 2 (свинина без кістки) здійснюється три рази на тиждень. За Лотом 3 (кури заморожені та філе заморожене) необхідно здійснювати двічі на тиждень. Постачання за Лотом 4 (печінка яловича) - один раз на тиждень.
Дата відповіді:
02.02.2017 09:41
Відповідь надана
Уточнення графіку поставок
Номер:
365d984ae3e646e08370d85bb8d14052
Дата опублікування:
01.02.2017 16:02
Опис:
Доброго дня уточніть будь-ласка, скільки разів на тиждень вам потрібно поставляти продукцію по кожному лоту?
Відповідь:
Добрий день! Поставка за Лотом 1(яловичина 1 категорії, яловичина без кістки) та за Лотом 2 (свинина без кістки) здійснюється три рази на тиждень. За Лотом 3 (кури заморожені та філе заморожене) необхідно здійснювати двічі на тиждень. Постачання за Лотом 4 (печінка яловича) - один раз на тиждень.
Дата відповіді:
02.02.2017 09:41