• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення державної інвентаризації земель у Хмельницькій області

КПКВК "1202620 "Проведення інвентаризації земель та оновлення картографічної основи Державного земельного кадастру". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Кошти зекономлені в результаті торгів. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

528 248.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 282.48 UAH
Період уточнення: 16.10.2020 14:32 - 23.10.2020 01:00
Відповідь надана

Підстави для проведення державної інвентаризації земель НЕСІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Номер: 44a6681f473c477da913a1bc406995a2
Дата опублікування: 22.10.2020 16:13
Опис: Відповідно до Додатку № 3 до акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель «Звіт про результати проведення державної інвентаризації земель в розрізі категорій земель у Хмельницькій області» повинен містити показники загальної площі земельних ділянок в розрізі категорій земель, зокрема, землі житлової та громадської забудови, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, водного фонду, промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення та ін. Згідно з пунктом 8 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 встановлено ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК підстав для проведення інвентаризації земель. Зокрема такою підставою є рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, ВІДПОВІДНОГО органу виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування щодо виконання відповідних робіт, договори, укладені між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками технічної документації (далі - виконавці), судові рішення. Згідно з вимогами частини 4 статті 122 ЗКУ до повноважень Держгеокадастру та його територіальних органів належить ВИКЛЮЧНО передача земельних ділянок СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї ж статті. Водночас відповідно до Технічного завдання 9 (Додаток № 2 до тендерної документації) Державна інвентаризація земель проводиться на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 15.10.2020 року за № 241-ІЗ «Про проведення державної інвентаризації земель» та інших нормативно-правових актів, що встановлюють вимоги до проведення інвентаризації земель. Накази або розпорядження голови Хмельницької ОДА, голів районних державних адміністрацій серед переліку підстав для проведення робіт – не значаться. За відсутності таких наказів або розпоряджень проведення державної інвентаризації земель НЕСІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ є безпідставним та незаконним. ПИТАННЯ: чи є в наявності накази або розпорядження голови Хмельницької ОДА, голів районних державних адміністрацій як ВІДПОВІДНИХ органів виконавчої влади для проведення робіт з інвентаризації земель НЕСІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ державної власності (зокрема, землі житлової та громадської забудови, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, водного фонду, промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення та ін ) за межами населених пунктів?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до п. в ст. 57 Закону України «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про інвентаризацію земель (у разі якщо інвентаризація земель проводиться щодо земель державної чи комунальної власності). Згідно до п. 3 Порядку проведення інвентаризації земель затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 державна інвентаризація земель проводиться шляхом формування земельних ділянок незалежно від форми власності, визначення їх угідь та у разі потреби віднесення таких земельних ділянок до певних категорій для інформаційного наповнення Державного земельного кадастру. Абзацом 5 пункту 8 вищезазначеного порядку передбачено, що проведення державної інвентаризації земель забезпечує Держгеокадастр або його територіальний орган шляхом прийняття наказу про проведення державної інвентаризації земель. Пунктом 29 Порядку проведення інвентаризації земель визначено, що відомості, отримані за результатами інвентаризації земель, вносяться до Державного земельного кадастру відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 89, ст. 3598).
Дата відповіді: 26.10.2020 14:52
Відповідь надана

До технічного завдання

Номер: 9887e050a98542058f09182d069413a4
Дата опублікування: 16.10.2020 15:07
Опис: В якій саме системі координат УСК - 2000 будуть проводитися роботи з державної інвентаризації земель: в 6- ти, 3-ох градусній зоні в проекції Гаусса – Крюгера, чи в регіональній ( місцевій) системі координат УСК-2000 ?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких безоплатно оприлюднюється разом з тендерною документацією в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. відповідно до Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 р. № 476 "Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" топографо-геодезичні роботи виконуються в єдиній державній системі координат. Роботи з інвентаризації земель включають: обстежувальні, топографо-геодезичні та проектно-вишукувальні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній (цифровій) формі. Топографо-геодезичні роботи виконуються в єдиній державній системі координат з метою визначення або уточнення меж земельних ділянок, обмежень у їх використанні, обтяжень прав на земельні ділянки та угідь, які потребують уточнення або за якими неможливо визначити такі межі під час виконання обстежувальних робіт. Слід зауважити, структура Державної геодезичної референцної системи координат УСК - 2000 включає: систему просторових прямокутних координат XYZ, систему геодезичних (еліпсоїдальних) координат BLH, систему прямокутних координат на площині Гаусса – Крюгера у 6-ти та 3-ох градусних зонах і 27 місцевих систем координат. Структура Система просторових координат XYZ та система геодезичних (еліпсоїдальних) координат BLH розповсюджуються на всю територію України. Системи прямокутних координат у 6-ти та 3-ох градусних зонах в проекції Гаусса-Крюгера з відповідними стандартними осьовими меридіанами охоплюють всю територію України. Для забезпечення великомасштабного топографічного та кадастрового знімання використовуються місцеві системи координат.
Дата відповіді: 20.10.2020 15:29
Відповідь надана

До технічного завдання

Номер: 6217b2d771dc41a8ab6086af1541ded9
Дата опублікування: 16.10.2020 14:42
Опис: В Технічному завданні вказані нормативно правові акти, на підставі яких проводяться роботи з державної інвентаризації земель. Ці нормативно-правові акти, зокрема Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 передбачають, що роботи з інвентаризації земель виконуються в єдиній державній системі координат. У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2001259 “Деякі питання застосування геодезичної референцної системи координат” такою єдиною державною системою координат є Державна геодезична референцна система координат УСК-2000. Чому в переліку нормативно правових актів, на підставі яких проводяться роботи з державної інвентаризації земель не включено Порядок використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 02.12.2016 № 509 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2016 р. за № 1646/29776?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких безоплатно оприлюднюється разом з тендерною документацією в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. В технічному завданні (п.1) зазначено, що державна інвентаризація земель проводиться в тому числі на основі інших нормативно-правових актів, що встановлюють вимоги до проведення інвентаризації земель.
Дата відповіді: 20.10.2020 15:28