• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Будівництво Обласної багатопрофільної лікарні в м. Краматорськ Донецької області», по вулиці Кришталевій, м. Краматорськ, Донецької області» (Перша черга будівництва)

мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). При цьому, проектно-кошторисна документація, технічні паспорти, трудові книжки, викладені або частково викладені російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації. розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 715 630,00 грн (дванадцять мільйонів сімсот п'ятнадцять тисяч шістсот тридцять гривень 00 копійок). Вид: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.

Завершена

2 543 126 112.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 715 630.57 UAH
Період уточнення: 16.10.2020 11:02 - 05.12.2020 00:00
Відповідь надана

загальне питання

Номер: fdf55966c6cd4c6ba663c4241a5d9a13
Дата опублікування: 17.11.2020 15:59
Опис: Дайте відповідь - що означає вимога надання "Скан-копії": має бути надана завірена копія документу чи скан з оригіналу? З усією повагою!
Відповідь: У відповідь на Ваше питання від 17 листопада 2020 р. зазначаємо, що Сканкопія - це скановане із оригіналу чи завіреної копії зображення документу у форматі PDF чи JPEG.
Дата відповіді: 19.11.2020 08:44
Відповідь надана

устаткування

Номер: 6f1a2557666f4306a0ebfc02775ed0c5
Дата опублікування: 13.11.2020 17:23
Опис: Дайте відповідь-Ви виклали ресурсну відомість ,ми рахуєм що це є порушення,адже в наших локальних кошторисах ми можемо використовувати інше обладнання яке є АНОЛОГІЧНИМ;крім цього Ви виставили вимогу в Локальний кошторис 2-1-1 на будівельні роботи за аналогом відповідність проЗагальнобудівельні, санітарно-технічні та електромонтажні роботи, опалення та вентиляція Аналог - Будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу ДУ "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова НАМН України" на вул. Амосова, 6 в Солом'янському р-ні м. Києва,ми рахуєм це не сумісною вимогою ,так як учасники тендеру не мають змоги ознайомитись з актами виконання робіт по вказаному обєкту (тендерна документація в розрізі цих робіт не завжди відповідає фактичним актам).тому ,просим Вас усунути ці порушення,а саме-видалити Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв так як це є порушенням конкурентоспроможності учасників.З усією повагою і надією на порозумінння.
Відповідь: Надаємо відповідь на Запитання до процедури від 13 листопада 2020 р. щодо устаткування. У Ваших локальних кошторисах та відомості ресурсів Ви можете використовувати обладнання, яке є еквівалентним обладнанню, наведеному Замовником у технічному завданні. Згідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Звертаємо увагу, що Учасник повинен врахувати кількість та перелік матеріалів і обладнання, визначені технічним завданням та необхідні для якісного проведення робіт, а у разі заміни матеріалів чи обладнання на еквівалент, вони повинні бути без зниження експлуатаційних характеристик та мати не гірші технічні характеристики відносно матеріалів і обладнання, визначених технічним завданням Замовника. З огляду на те, що Учасники мають можливість запропонувати еквівалент, відсутнє порушення вимог чинного законодавства з боку Замовника. Відповідно до п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Враховуючи великі обсяги графічних і друкованих матеріалів, а також вимоги ст. 32 Закону України «Про авторське право і суміжні права», проектну документацію не було оприлюднено у складі тендерної документації. Тому Замовником на виконання вимоги п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» у Додатку 4 до тендерної документації розміщено технічне завдання із відомістю обсягів робіт, що закуповуються замовником, та відомістю ресурсів до неї. Розміщення Замовником інформації, необхідної для підготування потенційними учасниками цієї закупівлі своїх тендерних пропозицій, та надання якої вимагається від Замовника згідно чинного законодавства України (п.6.2.2. розділу 6 Національного Стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») не може вважатись порушенням. При цьому пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника. Крім того, нормою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, яких замовник зобов’язаний дотримуватись. З огляду на наявність будівельних робіт за об’єктом-аналогом, що включає інформацію про загальний об’єм будівельних робіт, інформація про перелік та обсяг ресурсів є необхідною потенційним Учасникам для розрахунку їх договірної ціни. Видалення Пiдсумкової вiдомості ресурсiв із складу технічного завдання може призвести до того, що Учасники не матимуть можливості визначити їх договірну ціну та сформувати локальні кошториси і відомість ресурсів з урахуванням технологічного процесу будівництва, що стане наслідком порушення Замовником таких принципів, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. З огляду на зазначене відсутні порушення з боку Замовника, тому вимога щодо видалення пiдсумкової вiдомості ресурсiв є недоцільною та необґрунтованою, такою, що тягне за собою порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді: 16.11.2020 12:56