• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби та розчини

1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Основні неорганічні хімічні речовини за кодом ДК 021:2015 24310000-0 Дезінфікуючі засоби та розчини 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів: 4.1. Кількість товарів: 1070 кг. 4.2. Місце поставки товарів: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний) 5. Строк поставки товарів: до 31.12.2020р. 6. Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 36 850,00 грн. без ПДВ/ 44 220,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 23.10.2020 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 29.10.2020 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.

Завершена

36 850.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 368.50 UAH
Період уточнення: 16.10.2020 09:58 - 23.10.2020 12:00
Відповідь надана

Поставка товару

Номер: 43395fe657c74ab995461308c16e8ba4
Дата опублікування: 22.10.2020 11:53
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! У викладеному у ТД проекті договору прописано наступні умови "7.3.8. Здійснити оформлення перепусток для свого персоналу на територію за власний рахунок згідно з вимогами діючого Положення про забезпечення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму на території ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)." Надайте будь-ласка чітку відповідь на наступні питання: 1. Скільки коштує оформлення перепустки? 2. Які саме вимоги діючого Положення про забезпечення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму на території ПФ ДП «АМПУ? 3. Скільки часу може займати відвантаження товару? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваші запитання повідомляємо: 1. З вартістю оформлення перепустки можна ознайомитись на офіційному сайті Південної філії ДП «АМПУ» за посиланням http://yuz-uspa.com.ua/poslugi-sluzhbi-morskoi-bezpeki/ . 2. З вимогами діючого Положення про забезпечення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму на території Південної філії ДП «АМПУ» можна ознайомитись на офіційному сайті Південної філії ДП «АМПУ» за посиланням http://yuz-uspa.com.ua/dokumenti-dlya-oformlennya-perepustok/ . 3. Скільки часу може займати відвантаження товару визначити не можливо, на це впливає багато чинників, а саме час оформлення перепусток, загруженість пропускного пункту, черговість приймання ТМЦ на складі ВМТЗ, об’єми постачання, перевірка документів та товару на якість , та інше. Можемо зауважити, що графік роботи Південної філії ДП «АМПУ» пн-чт 08.00-17.00 год, пт 08.00-15.45. Обідня перерва з 12.30-13.30 год.
Дата відповіді: 22.10.2020 14:33
Відповідь надана

Умови ТД

Номер: 6b3e2ce6cd164cf08e51b34060d24804
Дата опублікування: 20.10.2020 16:12
Опис: Доброго дня! У пункті 14.2.1. зазначена наступна інформація: "довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії);" Напевно Ви мали на увазі "не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства та у випадку якщо ПЕРЕВИЩУЄ 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства"? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати документи відповідно до пункту 14.2.1 - Один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників спрощеної закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії).
Дата відповіді: 21.10.2020 12:00