• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

38340000-0 Прилади для вимірювання величин Перевірочні пристрої для електромеханічних, мікроелектронних та мікропроцесорних випробувань та пуско-налагоджувальних робіт

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 38341300-0 Прилади для вимірювання електричних величин.

Завершена

9 806 685.89 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 98 066.86 UAH
Період уточнення: 15.10.2020 16:27 - 07.11.2020 00:00
Відповідь надана

Вимоги до випробувальних пристроїв

Номер: 8ad15313492b45d3a321b5562cbf6766
Дата опублікування: 06.11.2020 11:04
Опис: Згідно Додатку 3, Таблиця 1. Замовник застосовує обладнання на підстанціях ПС 330 та інших. Для цільового та безпечного використання обладнання в середовищі електричних станцій та підстанцій потрібне обов’язкове підтвердження випробуваннями відповідності стандарту ДСТУ IEC/TS 61000-6-5:2008. Просимо підтвердити необхідність відповідності перевірочних пристроїв діючому стандарту ДСТУ IEC/TS 61000-6-5:2008 та за необхідності внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Вказаний ДСТУ IEC/TS 61000-6-5:2008 на даний час втратив чинність, згідно наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВОДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 24 вересня 2018 року N 336. Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до ТД.
Дата відповіді: 11.11.2020 19:56
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 0ffb42621c1741d5bb2e3bdef55c3611
Дата опублікування: 06.11.2020 10:58
Опис: Технічні характеристики перевірочного пристрою наведені в Таблиці 2 до тендерної документації, розділ «Джерело живлення», п.47 - Номінальна напруга живлення в діапазоні від 100 до 240, змінної напруги або більше та п.48 - Допустима напруга живлення в діапазоні від 85 до 264 або більше. З 01.10.2014 року діє ДСТУ EN 50160:2014, який гармонізований з Європейським союзом. Для перевірочного обладнання це потребує додаткових необґрунтованих випробувань з ЕМС та низьковольтного обладнання (п.74.1 Таблиця 2 – декларації про відповідність технічному регламенту) в цьому діапазоні напруг, що підвищує вартість обладнання і не дає можливості їх провести в Україні, оскільки ДП "Укрметртестстандарт" в такому діапазоні напруг випробування не передбачені ДСТУ EN 61010-1:2014 (EN 61010-1:2010, IDT) та ДСТУ EN 61326-1:2016 (EN 61326-1:2013, IDT). Для чесної конкурентної боротьби та неможливості лобіювання одного конкретного виробника просимо Вас внести зміни в Таблицю 2 п.47 та п.48 відповідних характеристик.
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Задані технічні характеристики перевірочного пристрою наведені в Додатку 3 до тендерної документації, визначені умовами застосування під час проведення робіт в аварійних ситуаціях, післяаварійних та перехідних режимах, пусконалагоджувальних робіт пов’язаних з будівництвом та технічного обслуговування обладнання. Відповідно до п. 1.1 ДСТУ EN 50160:2014, Сфера застосування: «Цей стандарт не поширюється на незадовільні умови роботи електричної мережі, зокрема: a) установлення тимчасового електропостачання споживачів унаслідок аварії, під час технічного обслуговування та будівельних робіт або дій щодо унайменшення ступеня та тривалості перерв електропостачання». Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до ТД.
Дата відповіді: 11.11.2020 19:49
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 283ba5c2ef3b45a897efd42d2b88014d
Дата опублікування: 28.10.2020 13:52
Опис: Шанвний замовник. Згідно Додатку 3, Таблиця 2, п.19 та п.20 однакові («в однофазному режимі Ф-0»), можливо один із них повинен буті «Ф-Ф»? Прошу надати відповідь.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що Замовником внесені зміни до технічних характеристик, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.10.2020 15:30
Відповідь надана

Декларація про відповідність

Номер: da1bcd899f3e40ec8374cd1df98f80b1
Дата опублікування: 26.10.2020 14:15
Опис: Будь які Вимірювачі параметрів реле відносяться до 18 пункту Переліка категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 374 від 4 червня 2015 р.) та використовуються у 4 сфері (контроль безпеки умов праці) законодавчо регульованої метрології (стаття 3 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”). Стає питання, яким чином Замовник не буде застосовувати предмет закупівлі у сфері законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, якщо згідно пункту 3 «Технічні характеристики» Додатку 3 до тендерної документації надано визначення предмету закупівлі «Перевірочний пристрій» - універсальний пристрій для випробувань електромеханічних реле, пристроїв та реле на мікроелектронній, мікропроцесорній базі, а також пуско-налагоджувальних робіт»? Також, звертаємо Вашу увагу на те, що всі технічні параметри зазначені в Додатку 3 можуть відноситись тільки до обладнання для перевірки релейного захисту та автоматики, яке реалізується як раз на базі електромеханічних реле, пристроїв та реле на мікроелектронній, мікропроцесорній базі. Тому складно зробити висновок відмінний від того, що пристрій, який є предметом закупівлі відноситься до Вимірювачі параметрів реле та буде використовуватися у сфері законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, в іншому випадку ми вбачаємо невідповідність технічного завдання та вимог до предмету закупівлі та Вашої відповіді на наше запитання. Ще раз наголошуємо, що такі засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою Кабінету міністрів України № 94 від 13 січня 2016 року. Тобто вони повинні пройти процедуру оцінки відповідності та мати документальне підтвердження.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 19 червня 2020 року. Наказ №708 затверджує порядок визначення предмета закупівлі, а саме: предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також Замовник не вимагає від учасників надання ними у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність. Замовник вимагає від учасника-переможця надання одного з наступних документів при поставці товару, а саме: копія сертифікату відповідності, або сертифікату/паспорту якості, або декларація про відповідність, або інший документ, що підтверджує якість та походження товару. В свою чергу, в умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «при цьому характеристики Товару повинні відповідати вимогам технічної специфікації Додатку 1 до Договору (*технічна специфікація буде оформлюватись на етапі укладання Договору та з урахуванням технічних вимог Опису предмету закупівлі), документації на Товар, зокрема згідно з Додатком 1 до Договору, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника та (або) відповідного органу з сертифікації (за їх наявності)), та (або) нормативним актам на такий вид товару тощо (в тій частині цих документів, що не суперечить технічній специфікації Додатку 1 до Договору); (на етапі укладання Договору можлива конкретизація переліку документів, однак з урахуванням вимог Тендерної документації (ТД) на дану закупівлю).» Також, в п. 1. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше), що регламентують її виготовлення.». Замовник не вбачає за необхідне вимагати надання виключно декларації про відповідність запропонованого товару на етапі подання учасниками пропозицій та не вважає за доцільне внесення запропонованих Вами змін.
Дата відповіді: 29.10.2020 16:31
Відповідь надана

Що до Технічних Характеристик

Номер: a8767fbe6dd942a2a8e0a9706c190311
Дата опублікування: 22.10.2020 13:13
Опис: Звертаю Вашу увагу, що Технічні характеристики перевірочного пристрою наведені в табл. 2 до тендерної документації, Розділ «Потужність Джерела струму», - завищені, та не є необхідними для виконання випробувань пристроїв РЗА. Більш того, жоден виробник Перевірочного обладнання представленого на ринку України не відповідає цим показникам. Така форма викладення Технічних характеристик є лише маркетинговим ходом для відсічи конкурентів. Можна розцінвати, як лобіювання інтересів конкретного виробника. На ринку присутні пристрої досвідчених виробників з кращими іншими показниками, що дозволяє користувачам виконувати перевірки пристроїв РЗА, Наприклад: Вищий рівень вихідного струму(6*35 А/3*90А/1*210А), більша кількість джерел струму 9*І (необхідно для тристоронньої перевірка Діф. захисту АТ або Трансформатора) , більша кількість джерел напруги: 6*U (необхідно для перевірка пристроїв синхронізації), та ін. Для чесної конкурентної боротьби та неможливості лобіювання одного конкретного виробника Просимо Вас внести зміни в таблицю Технічних характеристик стосовно потужності джерел струму. Наприклад: При 6 x 0…30 A / 250 ВА При 3 x 0…60 A / 500 ВА При 1 x 0…90 A / 700 ВА
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовником зазначені технічні характеристики у відповідності та урахуванням внутрішніх потреб та технічного стану відповідного обладнання. Наприклад, технічні характеристики у «Потужність джерела струму» обумовлені необхідністю перевірки на підстанціях високоомних електромеханічних захистів, таких як ЕПЗ-1636, ДФЗ-504 та інш. Станом на сьогодні таких захистів тільки на ПС Дніпровської ЕС 80% від загальної кількості. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником з урахуванням власних потреб та специфіки роботи підприємства. Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до ТД.
Дата відповіді: 27.10.2020 15:57
Відповідь надана

Декларація про відповідність

Номер: 62480f5967784ab4b3fb8d968f2009cf
Дата опублікування: 21.10.2020 13:48
Опис: У відповідності до п. 10 Загальної частини Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою Кабінету міністрів України № 94 від 13 січня 2016 року засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Водночас згідно п. 19 Додатку 1 до Технічного регламенту Вимірювачі параметрів релейного захисту віднесені до переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та повинні пройти процедуру оцінки відповідності (B+D, або B+F, або F1, або G), та мати документальне підтвердження, а саме декларацію про відповідність, що складена на підставі проведення оцінки відповідності в призначеному органі. Прошу надати пояснення, щодо відсутності вимоги надання підтверджувальних документів проходження оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник не вимагає від учасників надання ними у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність. Замовник вимагає від учасника-переможця надання одного з наступних документів при поставці товару, а саме: копія сертифікату відповідності, або сертифікату/паспорту якості, або декларація про відповідність, або інший документ, що підтверджує якість та походження товару. В свою чергу, в умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «при цьому характеристики Товару повинні відповідати вимогам технічної специфікації Додатку 1 до Договору (*технічна специфікація буде оформлюватись на етапі укладання Договору та з урахуванням технічних вимог Опису предмету закупівлі), документації на Товар, зокрема згідно з Додатком 1 до Договору, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника та (або) відповідного органу з сертифікації (за їх наявності)), та (або) нормативним актам на такий вид товару тощо (в тій частині цих документів, що не суперечить технічній специфікації Додатку 1 до Договору); (на етапі укладання Договору можлива конкретизація переліку документів, однак з урахуванням вимог Тендерної документації (ТД) на дану закупівлю).» Також, в п. 1. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше), що регламентують її виготовлення.». Перевірочні пристрої, що є предметом закупівлі, не будуть застосовуватись Замовником у сфері законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, тому Замовник не вбачає за необхідне вимагати надання підтверджувальних документів проходження оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні та не вважає за доцільне внесення запропонованих Вами змін.
Дата відповіді: 26.10.2020 10:53