• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний повнокольоровий пристрій (формат А3), багатофункціональний монохромний пристрій (формат А4))

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, з урахуванням вимог пункту 9 розділу І тендерної документації

Торги не відбулися

885 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 900.00 UAH
Період уточнення: 13.10.2020 13:09 - 19.10.2020 01:00
Відповідь надана

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі

Номер: db71394f56804b29bb5e0b8c20d8657b
Дата опублікування: 16.10.2020 05:12
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний повнокольоровий пристрій (формат А3), багатофункціональний монохромний пристрій (формат А4)) будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.10.2020 09:45
Відповідь надана

Щодо уточнення окремих вимог Тендерної документації та внесення змін

Номер: 256086d97ac3447bb523929a43360213
Дата опублікування: 15.10.2020 11:11
Опис: Шановний Замовнику, за результатами опрацювання вимог тендерної документації за сукупністю, просимо надати роз’яснення із наступних питань: 1) Яким повинен бути стандартний та максимальний розмір жорсткого диску багатофункціонального повнокольорового пристрою формату А3, зазначений у технічних вимогах додатку 3 тендерної документації? 2) Яким повинні бути стандартні інтерфейси багатофункціонального повнокольорового пристрою формату А3, зазначений у технічних вимогах додатку 3 тендерної документації? 3) Чи враховано той факт, що відповідно до граничних строків на оскарження вимог закупівлі, проведення кваліфікації переможця закупівлі, оскарження рішення замовника щодо кваліфікації, укладення договору тощо, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», учасник за будь-яких не залежних від його дій обставин, не зможе провести поставку обладнання до 01 грудня 2020 р. та чи не буде доцільним у такому випадку, встановити строк поставки обладнання у загальних положеннях тендерної документації та проекті договору до тендерної документації – до 15 грудня 2020 р. шляхом внесення відповідних змін? 4) Чи можливо, у зв’язку із проведенням карантинних заходів та дистанційною формою роботи персоналу багатьох учасників, встановити кваліфікаційну вимогу за п. 10 додатку 2 тендерної документації щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог закону України «Про захист персональних даних» виключно на керівника учасника, особи, уповноваженої на підписання договору та особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації? 5) Чи повинен учасник відповідно до п. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в якості забезпечення тендерної пропозиції подати обидва види забезпечення і електронну страхову гарантію і електронну банківську гарантію або Замовником передбачено подання учасником лише одного із вказаних видів забезпечення тендерної пропозиції? 6) Які номери сторінок паспорту повинен надати учасник для особи уповноваженої на підписання договору, враховуючи той факт, що деякі сторінки паспорту взагалі не містять будь-якої інформації або містять несуттеву інформацію? Просимо розглянути викладені питання та внести запропоновані зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Ваших питань №№ 1, 2 та 3 повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний повнокольоровий пристрій (формат А3), багатофункціональний монохромний пристрій (формат А4)) будуть внесені відповідні зміни. 4. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника. 5. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію). Враховуючи вищевказане, Учасник процедури закупівлі має право надати у складі своєї тендерної пропозиції документ – електронну страхову гарантію або електронну банківську гарантію. 6. Учаснику процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, необхідно надати копію паспорту особи уповноваженої на підписання договору, а саме: копію сторінок паспорту, що посвідчує особу власника, підтверджує його громадянство та місце проживання або копії всіх сторінок паспорту.
Дата відповіді: 19.10.2020 09:45