-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
лікарські засоби
детально зазначено в тендерній документації
Завершена
3 389 092.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 945.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 945.46 UAH
Період уточнення:
24.01.2017 23:14 - 30.01.2017 23:10
Відповідь надана
щодо усунення порушень та приведення документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару.
Номер:
283a835c595141b99073dac9f2d3e61b
Дата опублікування:
30.01.2017 21:51
Опис:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.»», висловлюючи свою повагу, зазначає наступне.
Після детального ознайомлення з тендерною документацію (далі - ТД) на закупівлю: «ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична (лікарські засоби: L-ЛІЗИНУ ЕСЦИНАТ; моксифлоксацин; бетагістин; депротеїнiзований гемодериват кровi телят сухий; актовегін; альбумін; амінокапронова кислота; метамізолу натрію; піпекуронію бромід; армадін ; аскорбінова кислота; магнію аспарагінату +калію аспаргінату; кислота ацетилсаліцилова; бензилбензоат; вінпоцетин; L-валіну+ L-ізолейцін+L-лейцину+ L-лізину+ L-метіоніну+L-треоніну+L-фенілаланіну+L-триптофану +L-аланіну+ L-аргініну+ гліцину+L-гістидину+L-проліну+ L-серину+L-цистеїну; гідроксиетилкрохмаль; гепарин натрію; цефоперазону; аргініну глутамат; транексамова кислота; рабепразол; декстроза; натрію хлорид+ калію хлорид+ натрію лактат; дексаметазону фосфат; альфа-ліпоєва кислота; проксиум; диклофенак натрію; пропофолу; суксаметонію йодид; флуконазол; етамзилат; меропенем;фамотидин;кейвер; кеторолаку трометамін;еноксапарин натрію; кверцетин з повідоном; корглікон; аміодарон; панкреатин; ривароксабан; лорноксикам; L-орнітину-L-аспартат; пентоксифілін; левофлоксацину; лідокаїн; аторвастатин; ліра; фосфатидилхолін; меропенем; метоклопрамід гідрохлорид; метронiдазол;карбоцистеїн; метонат; небіволол; натрію хлорид; неовітам; цитиколіну натрію; ніцерголін; флавоноїдна фракція+ діосмін+гесперидин; октреотід; L-орнітину-L-аспартату; орнідазол; офлоксацин; папаверину гідрохлорид; пірацетам; піридоксину гідрохлорид; піперацилін натр+тазобактам натр; преднізолон натрію фосфат; неостигміну метилсульфат; пропофол;цефтріаксону натрію +сульбактаму натрію; мелоксикам; декстран +натрію хлорид;інозин; натрію хлориду+ калію хлориду+ кальцію хлорид дигідрату; севофлуран; валсартан; ніцерголін; натрію гідрокарбонат; строфантин; сульфокамфорна кислота+новокаїн основа; валсартан; суфер; валсартан; тіаміну хлорид; аргініну гідрохлорид; тіопентал натрію; тіотриазолін; пірацетаму+тіотриазолін; левофлоксацин; фуросемід; концентрат церебролізину; цефтриаксон; ціанокобаламін; ципрофлоксацин; теофілін; урапіділ; ексфорж Н; холіну альфосцерат;декскетопрофен; етилметилгідроксипиридина сукцинат; валсартан; натрію хлориду+ калію хлориду+кальцію хлориду + магнію хлориду + натрію лактату; натрію хлориду+ калію хлориду+кальцію хлориду + магнію хлориду + натрію лактату; раміприл; надропарину кальцію; дарбопоети альфа; імепенем +циластатин натрію; цефоперазон +сульбактам))» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-06-000695-b), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, надалі - Закон).
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за наступними основними принципами, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
В пункті 4.2 розділу «опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції» ТД зазначено наступне: «Лоти не передбачено.».
Виведення товару в додаток № 3 до тендерної документації єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв'язку з тим, що не всі дистриб'ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь перелік предмету закупівлі. Зазначаємо, що деякі препарати не мають еквівалентів, та можуть бути запропоновані лише одним дистриб’ютором та/або виробником.
Наголошуємо, що деякі лікарські засоби, які заявлені Замовником до закупівлі відповідно до Додатку 3 ДКТ не мають еквівалентів (аналогів), які повністю відповідають за міжнародною непатентованою назвою або загальноприйнятою назвою діючої речовини відповідно до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.1996 № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету», та можуть бути запропоновані лише деякими дистриб'юторами та/або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3, п.3 ст. 5, п. 3 ст. 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару.
У випадку не виправлення дискримінації учасників конкурсних трогів та не приведення у відповідність документацію конкурсних торгів до вимог чинного законодавства, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України в порядку оскарження, відповідно до приписів ст. 18 Закону.
Відповідь:
У відповідь на звернення ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» щодо усунення порушень та приведення документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару КЗ «Дніпропетровська МБКЛ №4» ДОР» (далі - Замовник) повідомляє наступне:
Тендерна документація Замовника відповідає чинному законодавству України про проведення публічних закупівель та не суперечить жодному з принципів здійснення закупівель, які викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Чинне законодавство України не містить положень щодо заборони закупівлі окремих товарів, зокрема, які мають один Код ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 - Фармацевтична продукція в комплексі та обов’язку замовників ділити вказані товари на окремі лоти.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування ціни на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не
Дата відповіді:
02.02.2017 14:59