-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясо
м'ясо свинини охолоджене - 14500 кг. та філе куряче охолоджене - 3700 кг.
Завершена
1 408 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 385.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 385.00 UAH
Період уточнення:
15.02.2017 19:38 - 20.02.2017 20:00
Відповідь надана
прошу роз'яснити
Номер:
e4f21e6566984087b47d25a0a2eb8f3d
Дата опублікування:
18.02.2017 14:10
Опис:
Шановновний замовник, прошу роз’яснити:
1. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника: Довідка складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару, або надання зазначених послуг;
Чи буде достатня для вас довідка зі згодою, що «ми маємо необхідну матеріально- технічну базу необхідну для постачання товару». Якщо цього не достатньо, то просимо роз’яснити що саме ви маєте на увазі, яку базу?
Тому що згідно роз’яснень закону, дана довідка необхідна при закупівлі якихось унікальних товарів, бази виробництва спеціалізованої продукції, тощо. А м’ясо (що є предметом закупівлі) є стандартним товаром, котрий поставити може будь- хто.
2. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Копія договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, завірені підписом та печаткою учасника. Довідка, складена у довільній формі, про наявність транспортних засобів (автомобілів) для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини..
Предметом закупівлі є «м’ясо», а не транспортні послуги і вантажоперевозки. У постачальника може не бути в наявності свого транспорту, а він використовує орендований, котрий відповідає всім встановленим державою вимогам. На основі чого ви вимагаєте копію договору, свідоцтв. Це прямо протирічить вимогам закону.
3. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. Копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації ( в т.ч. експедиторів, комірників, водіїв-вантажників), завірені підписом та печаткою учасника.
Що ви маєте на увазі під «працівників, які мають необхідні знання та досвід»? Це мають бути водії? Чи м’ясники котрі обробляють туші? Чи вантажники що розгружують авто? Чи хто інший?
По перше просимо роз’яснити навіщо вами встановлені такі обмежуючі конкуренцію вимоги,
а по друге навіщо ви вимагаєте ще до заключення договору копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації ( в т.ч. експедиторів, комірників, водіїв-вантажників), завірені підписом та печаткою учасника? Учасник має право задекларувати що при поставці товару (в випадку перемоги і заключення договору) у водія і експедитора будуть в наявності дані документи. І не раніше. Так як визначити яким транспортом буде доставлений товар поки не в змозі.
4. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
3.1. Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів (не менше двох) із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі.
Згідно закону замовник має право запросити дану довідку, а згідно роз’яснень до закону, дана довідка ні на що не впливає, так як факт заключення договору не є підтвердженням його добросовісного виконання.
Вимоги замовника вказати: «контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі» є повністю незаконними, так як Право на приватність гарантується Конституцією України. Зокрема, Ст.30.
Листи-відгуки, оформлені на фірмовому бланку Заявника (у разі наявності такого бланка) щодо виконання аналогічних договорів. Законом не передбачено таких вимог, і вимагати їх- протизаконно.
5. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Вказані документи подаються в прошитому, пронумерованому та скріпленому печаткою (у разі наявності) вигляді?
Це прямо суперечить закону, в котрому вказано що формальні помилки- не є причиною відхилу заявок учасників, чи не підписання з ними договору.
Вважаємо що встановлення всіх додаткових вимог замовником до учасників, направлено тільки на обмеження конкуренції, і допуску тільки свого постачальника. Вимагаємо зняти всі данні вимоги, так як згідно Роз’яснень закону, якщо предметом закупівлі є стандартний товар, котрий не вимагає певних ліцензій, умов виготовлення, або застосування. Котрий може поставити будь-яка організація чи фізична особа- то кваліфікаційні вимоги мають бути мінімальні.
Ми вважаєм що своїм ускладненням документації ви прямо порушили багато пунктів КОАП України в статті 164-14. При чому за кожне порушення на керівника організації і голову тендерного комітету особисто має бути накладений штраф в розмірі від 11700 грн.
В випадку якщо порушення не будуть усунуті, то ми будемо змушені написати скаргу в органи СБУ, МВС і прокуратури на порушення при закупівлі.
Відповідь:
Шановний дописувачу!
Розглянувши Ваше питання, яке надійшло під час обговорення відкритих торгів на закупівлю м'яса за кодом ДК :021:2015 15110000-2. від 18 лютого 2017 року, повідомляємо наступне.
У відповідності до положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (частина 2 ст. 16 ).
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування (частина 3 ст. 16).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (частина 4 ст. 16).
Стаття 11 Закону передбачає, що для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель;забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом (частина 3 ст. 11).
Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови (частина 4 ст. 11).
Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги» код ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене), у відповідності до вимог чинного законодавства, розглянута та затверджена на засіданні тендерного комітету Сторожинецької міської ради (протокол № 11 від 15.02.2017 р.).
При складанні тендерної документації не було допущено встановлення обмежуючих конкуренцію вимог.
Щодо вимоги вказати контакті телефони, ПІП посадових осіб замовників, що були уповноваженні на супровід та виконання таких договорів, дати виконання та предметів закупівлі, то запитувана інформація не віднесена законодавцем до інформації з обмеженим доступом.
Встановлення кваліфікаційних критеріїв має на меті створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, замовником яких виступає Сторожинецька міська рада, запобігання проявів корупції в цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та створення сприятливих умов для учасників торгів задля визначення переможця, пропозицію якого буде визнано найбільш економічно вигідною та прийнятною.
Частина 2 стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Дата відповіді:
22.02.2017 15:25
Відповідь надана
прошу роз'яснити
Номер:
211b3d2b34f34f61a845eb8597b1da21
Дата опублікування:
18.02.2017 14:10
Опис:
Шановновний замовник, прошу роз’яснити:
1. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника: Довідка складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару, або надання зазначених послуг;
Чи буде достатня для вас довідка зі згодою, що «ми маємо необхідну матеріально- технічну базу необхідну для постачання товару». Якщо цього не достатньо, то просимо роз’яснити що саме ви маєте на увазі, яку базу?
Тому що згідно роз’яснень закону, дана довідка необхідна при закупівлі якихось унікальних товарів, бази виробництва спеціалізованої продукції, тощо. А м’ясо (що є предметом закупівлі) є стандартним товаром, котрий поставити може будь- хто.
2. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Копія договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, завірені підписом та печаткою учасника. Довідка, складена у довільній формі, про наявність транспортних засобів (автомобілів) для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини..
Предметом закупівлі є «м’ясо», а не транспортні послуги і вантажоперевозки. У постачальника може не бути в наявності свого транспорту, а він використовує орендований, котрий відповідає всім встановленим державою вимогам. На основі чого ви вимагаєте копію договору, свідоцтв. Це прямо протирічить вимогам закону.
3. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. Копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації ( в т.ч. експедиторів, комірників, водіїв-вантажників), завірені підписом та печаткою учасника.
Що ви маєте на увазі під «працівників, які мають необхідні знання та досвід»? Це мають бути водії? Чи м’ясники котрі обробляють туші? Чи вантажники що розгружують авто? Чи хто інший?
По перше просимо роз’яснити навіщо вами встановлені такі обмежуючі конкуренцію вимоги,
а по друге навіщо ви вимагаєте ще до заключення договору копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації ( в т.ч. експедиторів, комірників, водіїв-вантажників), завірені підписом та печаткою учасника? Учасник має право задекларувати що при поставці товару (в випадку перемоги і заключення договору) у водія і експедитора будуть в наявності дані документи. І не раніше. Так як визначити яким транспортом буде доставлений товар поки не в змозі.
4. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
3.1. Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів (не менше двох) із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі.
Згідно закону замовник має право запросити дану довідку, а згідно роз’яснень до закону, дана довідка ні на що не впливає, так як факт заключення договору не є підтвердженням його добросовісного виконання.
Вимоги замовника вказати: «контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі» є повністю незаконними, так як Право на приватність гарантується Конституцією України. Зокрема, Ст.30.
Листи-відгуки, оформлені на фірмовому бланку Заявника (у разі наявності такого бланка) щодо виконання аналогічних договорів. Законом не передбачено таких вимог, і вимагати їх- протизаконно.
5. На які підставі ви вимагаєте від учасників:
Вказані документи подаються в прошитому, пронумерованому та скріпленому печаткою (у разі наявності) вигляді?
Це прямо суперечить закону, в котрому вказано що формальні помилки- не є причиною відхилу заявок учасників, чи не підписання з ними договору.
Вважаємо що встановлення всіх додаткових вимог замовником до учасників, направлено тільки на обмеження конкуренції, і допуску тільки свого постачальника. Вимагаємо зняти всі данні вимоги, так як згідно Роз’яснень закону, якщо предметом закупівлі є стандартний товар, котрий не вимагає певних ліцензій, умов виготовлення, або застосування. Котрий може поставити будь-яка організація чи фізична особа- то кваліфікаційні вимоги мають бути мінімальні.
Ми вважаєм що своїм ускладненням документації ви прямо порушили багато пунктів КОАП України в статті 164-14. При чому за кожне порушення на керівника організації і голову тендерного комітету особисто має бути накладений штраф в розмірі від 11700 грн.
В випадку якщо порушення не будуть усунуті, то ми будемо змушені написати скаргу в органи СБУ, МВС і прокуратури на порушення при закупівлі.
Відповідь:
Шановний дописувачу!
Розглянувши Ваше питання, яке надійшло під час обговорення відкритих торгів на закупівлю м'яса за кодом ДК :021:2015 15110000-2. від 18 лютого 2017 року, повідомляємо наступне.
У відповідності до положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (частина 2 ст. 16 ).
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування (частина 3 ст. 16).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (частина 4 ст. 16).
Стаття 11 Закону передбачає, що для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель;забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом (частина 3 ст. 11).
Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови (частина 4 ст. 11).
Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги» код ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене), у відповідності до вимог чинного законодавства, розглянута та затверджена на засіданні тендерного комітету Сторожинецької міської ради (протокол № 11 від 15.02.2017 р.).
При складанні тендерної документації не було допущено встановлення обмежуючих конкуренцію вимог.
Щодо вимоги вказати контакті телефони, ПІП посадових осіб замовників, що були уповноваженні на супровід та виконання таких договорів, дати виконання та предметів закупівлі, то запитувана інформація не віднесена законодавцем до інформації з обмеженим доступом.
Встановлення кваліфікаційних критеріїв має на меті створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, замовником яких виступає Сторожинецька міська рада, запобігання проявів корупції в цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та створення сприятливих умов для учасників торгів задля визначення переможця, пропозицію якого буде визнано найбільш економічно вигідною та прийнятною.
Частина 2 стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Дата відповіді:
22.02.2017 15:24