• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Торги не відбулися

3 960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 800.00 UAH
Період уточнення: 09.10.2020 11:16 - 17.10.2020 01:00
Відповідь надана

до тендерної документації

Номер: 1c83ed3915d2475ba0f38e479d1b5715
Дата опублікування: 16.10.2020 10:15
Опис: Просимо Вас надати роз’яснення, якщо Учасником буде надано документ від підприємства, яке є нерезидентом України, що підтверджує можливість такого підприємства здійснювати наповнення та спорожнення хлорної тари, проте такий документ буде називатись не «Дозвіл», як зазначено в тендерній документації, то чи буде такий документ прийнятий Замовником як належний до вимог тендерної документації? Також, звертаємо увагу, що за законодавством деяких країн дозвільні документи що стосуються небезпечних речовин є конфіденційними та не надаються для оприлюднення у відкритому доступі. Тому, просимо Вас викласти вимогу технічного завдання з даного приводу в наступній редакції: «гарантійний лист від підприємства за вказаним вище договором, який підтверджує можливість виконувати відповідні роботи для потреб Замовника, з наданням копії або оригіналу діючого Дозволу, виданого назначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів зі зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення і спорожнення або будь-якого документу, що підтверджує спроможність підприємства здійснювати заповнення та спорожнення хлорної тари; технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки-контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05Мпа» Зокрема, у відповіді на попереднє питання Вами вказано, що у разі постачання товару імпортного виробництва, учасник повинен надати експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України. Просимо зазанчити в якому нормативно-правовому документі вказано про надання експертного висновку саме Головним управлінням Держпраці України? Наразі, відповідно до Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015р. №96 не передбачено надання такого експертного висновку на імпортний товар. Встановлюючи дану вимогу, яку неможливо виконати, Замовник завідомо звужує коло осіб, які можуть приймати участь в закупівлі та не допускає до участі Постачальників, які пропонують товар імпортного виробництва. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації задля недопущення дискримінації у закупівлі.
Відповідь: Замовник звертає увагу, що статтею 21 Закону України «Про охорону праці» та діючим «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ № 1107 від 26.10.2011, передбачено одержання Дозволів на виробництво, постачання, виконання робіт підвищеної небезпеки. Вищевказані вимоги нормативно-правових актів про охорону праці є обов’язковими до виконання як постачальнику, так і замовнику, згідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та діючим «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ № 1107 від 26.10.2011, і не можуть виключатися із вимог тендерної документації. З метою надання роз'яснеиия, Замовник конкретизує законну вимогу надання дозволів, згідно вимог законодавства про охорону праці: - на виробництво (виробництво небезпечних хімічних речовин, якщо він є виробником, якщо Учасник не є виробником - дозвіл від виробника); - на постачання (дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ № 1107 від 26.10.2011 (станом на 01.01.2020) передбачено одержання Дозволу на застосування устаткування підвищеної небезпеки контейнерів «виробникові або постачальникові, а саме: «Виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки контейнерів (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. № 48); - на виконання робіт підвищеної небезпеки (заповнення, злив, ремонт, випробування устаткування підвищеної небезпеки із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор). Тому виробник або постачальник повинен діяти в межах законодавства країни, на території якої він здійснює свою господарську діяльність. Передостаннє речення попередньої відповіді слід читати без урахування фрази (експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України).
Дата відповіді: 19.10.2020 10:46
Відповідь надана

До умов тендерної документації

Номер: 3a703352c4a1436289923ad6a18d0625
Дата опублікування: 12.10.2020 15:33
Опис: Відповідно до технічного завдання, для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи: - Копія сертифікату відповідності процесу наповнення тари рідким хлором вимогам діючих на території України нормативно-правовим актам з охорони праці - Учасник повинен нести відповідальність за стан та технічне обслуговування хлорної тари (якщо Учасник є власником тари). В підтвердження Учасник надає копію Дозволу, який дає право проводити роботи підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, їх заповнення та спорожнення). - У разі, якщо Учасник закупівлі не є власником тари, такий Учасник надає: - оригінал або копію договору (поставка, аренда, підряд чи ін., зі строком дії не менш ніж період протягом якого має відбуватися постачання товару Замовнику), що укладений між учасником та підприємством, яке буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари. - гарантійний лист від підприємства за вказаним вище договором, який підтверджує можливість виконувати відповідні роботи для потреб Замовника, з наданням копії або оригіналу діючого Дозволу, виданого назначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів зі зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення і спорожнення; технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки-контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05Мпа. Просимо виключити дані вимоги з тендерної документації з огляду на наступне. Предметом закупівлі є ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах), а не роботи з наповнення чи спорожнення хлорної тари, технічного огляду, випробування контейнерів для рідкого хлору. Надати дозвіл на заповнення та спорожнення конейнерів та балонів з рідким хлором може лише хлоропереливна станція. Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затвердженого наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. (далі по тексту – Правила) в розділі VI Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору передбачають, що облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Таким чином, нормативно закріплено поняття «організації-наповнювача» хлорної тари. Таким чином, злив та налив рідкого хлору можуть здійснювати лише організації наповнювачі. Зокрема, в Правилах визначено вимоги для проведення операцій із зливу-наливу рідкого хлору, вимоги до пунктів зливу-наливу та вимоги до складного технологічного процесу наповнення та спорожнення хлорної тари небезпечною речовиною. Отже, отримати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів), балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення) фактично можливо лише організації-наповнювачу. В Україні існує лише одне підприємство, яке є організацією-наповнювачем хлором рідким балонів та контейнерів – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція». Дана вимога замовника є дискримінаційною, бо штучно звужує коло Учасників та створює умови для відсутності конкурентного середовища в даній закупівлі. Враховуючи викладене, просимо видалити вказані вимоги технічного завдання до тендерної документації.
Відповідь: Учасник несе відповідальність за стан та технічне обслуговування хлорної тари, забезпечення виконання вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, відносно тари, яка буде використовуватись Замовником як обертова. Але для Замовника, що експлуатує контейнера з хлором важливим є інформація про експертне обстеження контейнерів, в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів (дані відомості підтверджуються висновками експертизи, що є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском, що оформленні відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687. Посудини, що працюють під тиском, виготовлені після набрання чинності Постанови КМУ від 5 листопада 2008 р. N 967, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536 (далі – Технічний регламент). На підтвердження зазначеним вимогам, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат відповідності на кожен контейнер для рідкого хлору, на який поширюється дія Технічного регламенту. У разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», додатково надає документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України (експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України). Таким чином вважаємо ваші претензії необґрунтованими.
Дата відповіді: 13.10.2020 10:45