-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
08.10.2020 18:47 - 16.10.2020 01:00
Відповідь надана
Виділення в проекті Договору постачання природного газу вартість замовлення (бронювання) потужності
Номер:
2959403da89642fd8080dde2699a75a5
Дата опублікування:
15.10.2020 10:31
Опис:
Шановний Замовнику, просимо привести Проект Договору у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме: в Розділі 2. «Ціна газу», пункт 2.1. доповнити наступним змістом: «В ціну природного газу входить вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу з 01.03.2020р. становить 136,576грн. (сто тридцять шість гривен 57,6 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%). згідно п.3 Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки».
Відповідь:
У порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз'яснення на звернення, зокрема повідомляємо про те, що рішенням тендерного комітету від 15.10.2020 № 44 замовником були внесені зміни до тендерної документації, у тому числі в частині порушеного питання, та які оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону
Дата відповіді:
15.10.2020 17:09
Відповідь надана
Щодо п.1.6. Проекту Договору
Номер:
e96ece16c0ef4fd2945388eb6fd7e1c0
Дата опублікування:
15.10.2020 10:27
Опис:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п.1.6. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «1.6. У випадку, якщо добовий обсяг споживання газу Споживачем зменшується або збільшується + 3,0 (три) відсотків порівняно із замовленим добовим обсягом, Споживач повинен змінити заявлений обсяг шляхом вручення письмової заявки про зміну заявлених обсягів або шляхом внесення даних у відповідний розділ Особистого кабінету з 9.00 до 12.00 години за київським часом газової доби, що передує газовій добі, з якої здійснюється реномінація».
Відповідь:
У порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз'яснення на звернення, зокрема повідомляємо про те, що рішенням тендерного комітету від 15.10.2020 № 44 замовником були внесені зміни до тендерної документації, у тому числі в частині порушеного питання, та які оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону
Дата відповіді:
15.10.2020 17:09
Відповідь надана
Загальне питання по закупівлі
Номер:
19a13d8de8274cf6b6b8cfa8a979e132
Дата опублікування:
13.10.2020 11:43
Опис:
Доброго дня! Відповідно до п.1 Р.3 Тендерної документації ціни вказуються з урахуванням витрат, пов’язаних з транспортуванням Товару (приєднану потужність ГТС). При цьому у проекті договору ( п.2.1.2) зазначається, що загальна вартість природного газу складається із сум вартості об’ємів місячних поставок природного газу, без врахування вартості транспортування природного газу по території України. Приведіть, будь ласка, у відповідність Тендерну документацію та Проект договору.
Відповідь:
У порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз'яснення на звернення, зокрема повідомляємо про те, що рішенням тендерного комітету від 15.10.2020 № 44 замовником були внесені зміни до тендерної документації, у тому числі в частині порушеного питання, та які оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону
Дата відповіді:
15.10.2020 17:09
Відповідь надана
Щодо усунення вимог, які дискримінують учасника закупівлі
Номер:
39c291747d91466d9288fa6ceaecde84
Дата опублікування:
09.10.2020 10:27
Опис:
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу «Замовник має право при поставці кожної окремої партії природного газу вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) природного газу та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника (постачальника). В такому випадку постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків природного газу до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження природного газу щодо якісних показників. ». В тендерній документації ніде не вказаний перелік установ та лабораторій, в яких може бути проведено дослідження якісних показників природного газу, їх адреси, вартість доставки проб товару та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Ця вимога через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеність переліку цих лабораторій, їх адрес та вартості послуг з лабораторних досліджень та доставки проб товару для проведення таких досліджень, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів, зокрема дає підстави вважати, що Замовник зможе маніпулювати цією вимогою. Крім того, така невизначеність не дає можливості учасникам сформувати остаточну ціну своєї тендерної пропозиції. Замовником у тендерній документації не надано обгрунтування необхідності встановлення вищезазначеної вимоги. Як підтвердження чкісних характеристик, Учасник може надати паспорт фізико-хімічних показників, де зазначені всі необхідні якісні та кількісні характеристики природного газу. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі. . Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу також на те, що аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана Антимонопольним комітетом України дискримінаційною (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 р.). Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу:«Замовник має право при поставці кожної окремої партії природного газу вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) природного газу та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника (постачальника). В такому випадку постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків природного газу до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження природного газу щодо якісних показників. ».
Відповідь:
У порядку, передбаченому частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз'яснення на звернення, зокрема повідомляємо про те, що рішенням тендерного комітету від 15.10.2020 № 44 замовником були внесені зміни до тендерної документації, у тому числі в частині порушеного питання, та які оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону
Дата відповіді:
15.10.2020 17:08