-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пожежної сигналізації та системи керування евакуюваням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у нежитловій адміністративній будівлі за адресою: вул. Пушкінська, 28/9 у Шевченківському районі м. Києва (проектні роботи)
Капітальний ремонт пожежної сигналізації та системи керування евакуюваням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) у нежитловій адміністративній будівлі за адресою: вул. Пушкінська, 28/9 у Шевченківському районі м. Києва (проектні роботи)
Торги відмінено
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 3% або 5 100.00 UAH
Період уточнення:
08.10.2020 13:28 - 14.10.2020 00:00
Без відповіді
розяснення
Номер:
3efcfdfebc2e4663957cc0a753dffd5e
Дата опублікування:
13.10.2020 18:52
Опис:
Прошу надати роз"ясненя, щодо предмету договору. В тендерній пропозицій вказано, що предмет договору є створення ПРОЕКТНОЇ документації (робочий проект) але в п 6.3 додатку 2 до ТД (проект договору) ви вказуєте, що потрібно пройти експертизу ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ документації. Експертиза проектної документації та експертиза проектно-кошторисної документації займає різну кількість часу. Наприклад експертиза проектно-кошторисної документації займає близько одного місяця, таким чином до 15 листопада проведення експертизи проектно-кошторисної документації є неможливим. Прохання або збільшити термін виконання послуги або відкорегувати предмет договору. Дякуємо.
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
88d6ba14d5fb4c0d9c593926190e8167
Дата опублікування:
09.10.2020 15:59
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації наявна вимога :надати довідку у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона може вплинути на рішення Замовника при оцінці тендерної документації Учасника, який є в даному списку. Внесення Контрагентом Учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як суб’єктивна думка не має юридичної сили і є суб’єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення Учасника з приводу даного негативного відгуку. Подібні списки мають право з’являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розгадали справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг. Тобто бути сформовані на законних підставах з урахування всіх наданих доказів з боку як Замовника, так і Учасника. Наше підприємство неодноразово оскаржувало дану дискримінаційну вимогу і завжди дані скарги задовольнялись. Відгуки на цьому сайті є необґрунтованими і не правдивими і загалом не зрозуміло чи проходить Замовник верифікацію в системі, що не дає можливість встановити дійсність відгуку, який залишили і суб’єкта, що залишив даний відгук. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на диспозицію статті, ЦЕ ЗНАЧИТЬ, що Замовник може включати ЛИШЕ ту інформацію, яка ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ. А не ту, яку Замовнику просто так захотілося додати. Тобто бажання Замовника обмежується ЗАКОНОДАВСТВОМ. Надайте відповідь, відповідно до якого НПА встановлена Вами вимога? Якщо ж НПА відсутній, вимагаємо видалити вимогу, яка не відповідає закону.
Відповідь:
Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, так як дана довідка є ще одним способом підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
п.3. ст. 14 Закону передбачено, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися крім обов'язкових позицій відповідно до Закону так і інша інформація
Дата відповіді:
13.10.2020 08:59