-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Завершена
1 016 289.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
08.02.2017 16:20 - 14.02.2017 17:00
Відповідь надана
запитання щодо умов тендерної докумен ації UA-2017-02-08-002478-c
Номер:
3922c1093c5f4a68bb0ac7ada4fcc585
Дата опублікування:
13.02.2017 15:22
Опис:
Тендерна документація (Додаток 2) вимагає надання Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер), наданої в довільній формі за підписом учасника щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази у кількості, необхідній для надання послуг.
Прошу надати роз’яснення щодо того, яка саме кількість матеріально-технічної бази та складських приміщень (м. кв.) буде необхідною для надання послуг?
Відповідно до додатку № 2 учасників зобов'язано надати копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2017 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані.
Прошу роз'яснити, чому саме договір оренди має бути наданий учасниками? І який документ необхідно надати, якщо приміщення не орендовані?
Оскільки діючим законодавством України право користування приміщенням можливе не тільки на підставі договору оренди, вважаємо, що вказана вимога підлягає зміні у відповідності до вимог законодавства, тому що у вказаній редакції вона є дискримінаційною.
Відповідно до додатку № 2 учасників зобов'язано надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг).
Прошу навести конкретний перелік працівників, задля уточнення поняття достатньої кількості в розумінні Замовника та роз'яснити якими, на переконання замовника, є необхідні знання та досвід для організації послуг?
Відповідно до додатку № 2 Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі.
Прошу навести кількість працівників, яка на переконання Замовника є необхідною, із зазначенням переліку посад.
Відповідно до додатку № 2 учасників зобов'язано надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі?
Прошу навести конкретний перелік посад працівників які, на думку Замовника, мають відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі?
Відповідно до додатку № 2 Учасник повинен надати нотаріально завірену копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів);
Вважаємо вимогу щодо надання висновку саме на їмя учасника дискримінаційною, оскільки відповідно до ст.4 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» не вимагається отримання документа дозвільного характеру на використання приміщень, у випадку ії використання на підставі договору оренди чи інших договорів.
Відповідь:
Кількість матеріально-технічної бази та складських приміщень не встановлюється замовником, а визначається надавачем послуг їдалень в обсязі, що забезпечує безперебійне харчування дітей відповідно до кількості порцій та дітоднів харчування.В Дод.2 тендерної документації будуть внесені зміни в п.1 в частині уточнення можливих форм користування складськими приміщеннями та документів, що вимагаються на підтвердження.Критерій «необхідні знання та досвід для організації послуг їдалень» передбачає наявність у працівників відповідної кваліфікації у сфері громадського харчування, що підтверджується записами у трудових книжках або договорах (контрактах). Замовником встановлена вимога обов’язкової наявності в штаті технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно з посадовою інструкцією. Перелік та кількість інших посад не встановлені в тендерній документації, отже, кількість працівників відповідної кваліфікації учасник прораховує самостійно так, щоб задовольнити потреби Замовника в організації безперебійного, якісного та безпечного харчування дітей, виходячи з власного досвіду роботи у цій галузі.Копії санітарних книжок надаються на працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з продуктами та споживачами таких продуктів. Згідно з вимогами тендерної документації, обов’язкова наявність в штаті технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно з посадовою інструкцією, отже на такого працівника має бути надана копія санітарної книжки. Вимога щодо представлення копій санітарних книжок стосується лише осіб, які безпосередньо виконують предмет договору, тобто готують їжу, прибирають та миють посуд, здійснюють транспортування продуктів харчування. Учасники самостійно визначають посади та кількість працівників, щоб забезпечити якісне надання послуг їдалень.В Додаток 2 тендерної документації будуть внесені зміни в п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині уточнення кола осіб, на ім’я яких має бути виданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення.
Дата відповіді:
16.02.2017 11:36