-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з розробки та узгодження проекту скорочення санітарно-захисної зони)
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації.
Завершена
96 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 960.00 UAH
Період уточнення:
01.10.2020 21:26 - 23.10.2020 01:00
Відповідь надана
про зміну термінів надання послуг
Номер:
602a8587d6a54941a7b1132e16600a67
Дата опублікування:
07.10.2020 14:29
Опис:
Очікувана дата закупівлі - 08.12.2020 року, а , відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», термін розгляду тендерних пропозицій може становити 5-20 робочих днів, договір же може бути укладений не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто саме укладання договору можливе не раніше 23.12.2020 року. Надання послуг до 31.12.2020 року (за 8 календарних днів) НЕМОЖЛИВЕ!!!!!
Термін надання аналогічних послуг із розробки та погодження матеріалів встановлення СЗЗ становить не менше 180 календарних днів.
З відповіді організатора закупівлі від 07.08.2020 11:25:05 випливає, що він розуміє реальні терміни. Але чому одразу не внести зміни до документації та вказати реальні терміни надання послуг, а не покладати на виконавця договору про закупівлю додаткову роботу із обгрунтування причини перенесення термінів надання послуг та дії договору? Адже відповідно до п.4 ч.5 ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті ТПП розгляд заяви про засвідчення настання обставин переборної сили становить до 7 робочих днів, тобто до 05.01.2021 р (за умови підписання договору про закупівлю 23.12.2020 р), а отже не може бути застосовано навіть за умови настання обставин непереборної сили. Відповідно до п. 3.1 проекту договору (додаток №4 ДКТ): «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки». Тобто формулювання про затримку фінансування витрат замовника також не є обґрунтуванням для перенесення термінів надання послуг. Інших же документально підтверджених об’єктивних обставин, окрім невідповідності технічного завдання про які організатор знає з самого початку проведення закупівлі немає.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині терміну надання послуг та дії договору , термін надання послуг встановити мінімум до 30.06.2021 р.
Відповідь:
Частиною 5 ст.41 Закону України № 922-VIII Про публічні закупівлі (зі змінами) передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Дата відповіді:
08.10.2020 14:55
Відповідь надана
щодо доцільності проведення закупівлі
Номер:
e3ce2f12454a4c3e88e9099d8debc5cb
Дата опублікування:
06.10.2020 16:15
Опис:
Шановний організаторе закупівлі!
По-перше, повідомляємо, що фактичний термін надання аналогічних послуг із встановлення СЗЗ становить не менше 180 календарних днів. А враховуючи, що очікувана дата аукціону 08.12.20 р., надати послуги в повному обсязі у визначені ДКТ терміни ( до 31.12.2020 р.) неможливо.
До того ж звертаємо увагу організатора закупівлі на невідповідність дійсного стану на підприємстві діючим дозвільними документам з екології. Дана закупівля абсолютна ідентична закупівлі UA-2020-08-28-005035-b (яка не відбулася) для якої організатор надавав відповіді на питання про уточнення технічного завдання. Згідно з відповідями організатора закупівлі фактична кількість джерел не відповідає затвердженому звіту з інвентаризації та дозволу на викиди. (відповідно до дозволу - 24 ДВ, фактично - 15 ДВ). А встановлення СЗЗ здійснюється на підставі саме цих даних, виведення з експлуатації джерел чи створення нових безпосередньо впливає на розмір та конфігурацію нормативного розміру СЗЗ та можливість її коригування.
Розробка та погодження проекту встановлення СЗЗ на підставі документів, які не відповідають дійсності (а не відповідають вони майже на 40%) є необгрунтованою витратою бюджетних коштів.
Можливо саме підписання договору із "дружньою" йому організацією та використання бюджету до кінця поточного року і є основною метою організатора закупівлі, а екологічна ситуація та санітарне благополуччя населення його взагалі не цікавлять?
Рекомендуємо організатору оновити існуючий звіт з інвентаризації відповідно до фактичної ситуації на підприємстві , погодити його в уповноваженому органі. А вже на його підставі розробити та погодити матеріали встановлення СЗЗ.
Відповідь:
Розробка матеріалів обґрунтування скорочення СЗЗ виконується на підставі затвердженої підприємством та погодженої уповноважених органом технічної документації (Звіт з інвентаризації, тощо) з урахуванням усіх джерел впливу на навколишнє середовище та здоров’я людини. Технологічне обладнання, що є джерелами впливу, які на даний момент не експлуатуються можуть бути задіяні у виробничому процесі в подальшому, тому Замовник не розглядає варіант отримання послуг з розробки нового звіту з інвентаризації та дозволу на викиди. Метою закупівлі являється отримання послуг з розробки та узгодження проекту скорочення санітарно-захисної зони виробничого об'єкта.
Розробка матеріалів обґрунтування скорочення СЗЗ та узгодження у відповідному до вимог законодавста порядку – довготривала процедура. Однак, частиною 5 ст.41 Закону України № 922-VIII Про публічні закупівлі (зі змінами) передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Дата відповіді:
07.10.2020 11:25