• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Торги не відбулися

11 550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 750.00 UAH
Період уточнення: 01.10.2020 16:19 - 22.10.2020 01:00
Відповідь надана

документація

Номер: 39a1b095652c445ab769ac6df7bbdf93
Дата опублікування: 16.10.2020 13:25
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 4 до тендерної документації,Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, наявні вимоги: 4.1. Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, згідно додатку 6 до постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р., яка була подана НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів (за підсумками 2019 року) та оприлюднена на сайті Учасника на виконання вказаної постанови НКРЕКП. 4.2. Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній квартал що передує даті оприлюднення закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» «конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом». Відповідно до ст. 505 Цивільного Кодексу України «Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію». Таким чином, запитувані Вашою установою вимоги про надання інформації щодо звітності товариства до Регулятора є конфіденційною інформацією товариства та не підлягають розголошуванню з огляду на характер такої інформації та є нічим іншим, як дискримінаційні заходи стосовно учасника тендеру. Просимо внести зміни та прибрати дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний учасник! Вказані Замовником звіти є узагальненими і не містять будь-якої персоналізації, а лише підтверджують проведення постачальником роботи із споживачами та дотриманням ним встановлених стандартів якості під час надання даних послуг. При цьому звіт згідно додатку 6 до постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р. підлягає оприлюдненню на сайті учасника. Таким чином посилання на секретність даної інформації, чи її конфіденційність є недоречними. Вказані звіти згідно із законодавством подаються усіма без виключення електропостачальниками. Відтак з поставленого запитання щодо внесення змін в Документацію незрозуміло, яким чином і з чого саме вбачається дискримінаційність та необґрунтованість положення Документації, які ґрунтуються на законодавстві у сфері електроенергетики та яким чином така редакція Документації не відповідає Закону
Дата відповіді: 21.10.2020 16:11
Відповідь надана

документація

Номер: a0c517134ffc41769f686f27fd12a7d8
Дата опублікування: 16.10.2020 13:19
Опис: Шановний Замовнику! Вимоги щодо 1) документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій; 2) документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій є дискримінаційною та необгрунтованою. Ви вимагаєте від учасників надавати інформацію та документи від ОСР з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР протягом зазначеного Замовником обмеженого періоду часу. Проте, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. Просимо прибрати всі дискримінаційні вимоги та нести зміни.
Відповідь: Шановний учасник! Зважаючи на те, що в будь-якому випадку між учасником-електропостачальником та оператором розподілу існують договірні відносини, а реєстр споживачів ведеться оператором системи в електронному вигляді, то не вбачається жодних проблем з наданням оператором системи розподілу в строк 15 днів інформації щодо кількості споживачів немає. Також варто відмітити, що деякі ОСР публікують інформацію про кількість клієнтів елетропостачальника на свої сайтах. А тому твердження про неможливість та ускладненість отримання довідки від ОСР, не відповідає дійсності. ОСР володіють інформацією про кількість споживачів електропостачальника та для підготовки довідки, яка вимагається замовником, не потрібно робити якихось додаткових зусиль. За наявною у Замовника інформацією тривалість очікування відповіді від ОСР не перевищує 5 робочих днів. Всі вимоги встановлені в тендерній документації базуються на нормах законодавства України про, що є і посилання у відповідних вимогах тендерної документації. Зазначені вимоги не можуть бути дискримінаційними з наступних підстав. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону Україні «Про публічні товариства» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зважаючи на те, що вимоги до якості обслуговування замовника, як споживача, на роздрібному ринку електричної енергії встановлюється Регулятором, то замовник не може встановити, якісні характеристика обслуговування під час постачання електричної енергії постачальником відмінні від встановлених нормативними актами, а тому повинен достовірно знати кількість клієнтів учасника щоб знати на яку якість обслуговування розраховуватиме замовник відповідно до правил Роздрібного ринку електричної енергії. Таким чином, щоб укласти договір про закупівлю і правильно відобразити в ньому статус електропостачальника (в залежності від кількості його клієнтів) та за відсутності відкритих даних про кількість клієнтів учасника є законодавча необхідність в отриманні достовірної інформації. Щодо строку довідки, яка повинна бути видана не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Необхідно відмітити, що ринок електричної енергії як новий ринок постійно трансформується, а тому будь-який учасник в будь-який момент часу може почати обслуговувати більше 50 000 чи 100 000 споживачів. У такому разі до такого учасника відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії та Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами висуваються певні вимоги (в тому числі стосовно наявності в учасника інформаційно-консультаційного центру та кол-центру). Таким чином, замовником встановлено строк довідки, яка міститиме максимально достовірну та актуальну інформацію на момент проведення торгів, а замовник матиме змогу пересвідчитись у дотриманні учасником вимог законодавства. Відтак з поставленого запитання щодо внесення змін в Документацію незрозуміло, яким чином і з чого саме вбачається дискримінаційність та необґрунтованість положення Документації, які ґрунтуються на законодавстві у сфері електроенергетики та яким чином така редакція Документації не відповідає Закону. Разом з тим повідомляємо, що в разі неотримання учасником відповіді від окремих ОСР на запит, що був направлений учасником мінімум за 5 робочих днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, такий учасник може надати гарантійний лист з відображенням відомостей про кількість споживачів на території обслуговування тих ОСР, які не надали відповіді на запит (з обов’язковим додаванням до листа-гарантії сканкопій таких запитів) та гарантувати Замовнику надання вказаних відповідей в разі визнання учасника Переможцем в термін 10 днів від оприлюднення наміру про укладання договору. В такому випадку (в разі наявності у учасника більше 50% відповідей на надіслані запити) Замовник під час прекваліфікації прийме рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вказаним вимогам на користь Учасника
Дата відповіді: 21.10.2020 16:11
Відповідь надана

Зауваження

Номер: c49f1f6b96a74e60802ecf266fded019
Дата опублікування: 05.10.2020 10:53
Опис: Доброго дня! Згідно п. 4.12 Розділу 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, рахунок за спожиту електричну енергію оплачується споживачем не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Зігдно п. 5.6. проекту договору, оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, що не перевищує 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту отримання його Споживачем. Просимо внести зміни для приведення у відповідність проекту договору до вимог чинного законодавства, або, у разі неможливості - розв*яснити причини. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши ваше питання повідомляємо наступне. Ваше зауваження прийняте до уваги. Найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни в частині строку розрахунку за спожиту електроенергію.
Дата відповіді: 07.10.2020 10:01
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 7441b0d6c375466ea39d0d268e819ea9
Дата опублікування: 05.10.2020 09:43
Опис: Доброго дня! Повідомте, будь ласка, до якої групи споживачів належить Ваше підприємство, групи А (з АСКОЕ) чи Б (без АСКОЕ)? Якщо до групи А, то надайте, будь ласка, погодинний графік споживання для точного розрахунку вартості пропозиції, дякую!
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши ваше питання, повідомляємо, що наше підприємство відноситься до групи Б (без АСКОЕ).
Дата відповіді: 07.10.2020 10:00