-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Завершена
1 214 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 142.90 UAH
мін. крок: 1% або 12 142.90 UAH
Період уточнення:
01.10.2020 12:30 - 07.10.2020 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
93e316d0209a4ceab153242350d8a676
Дата опублікування:
05.10.2020 19:29
Опис:
Чому кревник робіт повинен мати освіту "Пожежна безпека"?? Згідно постанови 852 керівник може мати освіту також в галузі "Архітектура і будівництво" або Цивільна безпека. Вимагаємо внести зміни!!!
Відповідь:
Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
07.10.2020 09:34
Відповідь надана
Внесення змін до ТД
Номер:
720ace5b2dd54729865db5edc546d18c
Дата опублікування:
05.10.2020 17:47
Опис:
Доброго дня.
Беручи до уваги той факт що попередній тендер було скасовано по причині «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Пропонуємо Замовнику до початку тендера усунути всі можливі порушення які в подальшому можуть впливати на визначення переможця.
1. В Додатку 2 до ТД назві ГОСТ 16363-98 ви пропустили цифру 8, просимо виправити помилку.
2. В Додатку 2 до ТД у переліку документів є дублювання вимог:
«Для підтвердження якості складу суміші Учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи:
- Сертифікат відповідності на засіб для обробки деревини будь якого акредитованого сертифікаційного центру;
- Висновок санітарно- епідеміологічної експертизи;
- Копію регламенту робіт з вогнезахисту, що відповідає вимогам чинного законодавства завірену виробником;
- Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України
- Ліцензію на проведення робіт по вогнезахисному просочуванні деревини»
Замовник додав зайвий пункт 4 який суперечить пункту 1, а саме, якщо Замовник вимагає в п. 1 Сертифікат відповідності на засіб для обробки деревини будь якого акредитованого сертифікаційного центру то чому п. 4 вимагає Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України. Треба видалити п.4 бо це є дискримінаційний пункт який звужує коло потенційних Учасників і не має під собою законного підґрунтя.
3. Пропонуємо Замовнику додати таку вимогу: «Виробник вогнезахисної речовини на підтвердження гарантійного строку служби повинен надати Учаснику, для завантаження до тендеру, затверджену копію протоколу відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією по затвердженим відповідними Державними органами, які на то мають право, ГОСТам, ДСТУ або методикам.» Пояснимо чому це важливо. Останнім часом деякі виробники «винайшли» спосіб обманювати Замовників. Вони начебто створюють власні кліматичні випробування за власною методикою яку беруть з голови і яка не має під собою ніякого наукового підґрунтя. Проходять випробування начебто в акредитованих лабораторіях, но ці лабораторії не мають акредитацію на цю методику яку ці виробники придумали з голови. Замовник може зробити запит в НААУ і дізнатися чи мають лабораторії акредитації в НААУ на ці методики. По цій начебто методиці, старіння вогнезахисту вони проводять в одному місці, а спалювання в іншому, це нонсенс, а деякі ідуть ще дальше навіть не спалюють нічого. От і виходить що це «Фількіна грамота» яка не має ніякої юридичної сили. Наразі в Україні є тільки два метода підтвердження гарантійного строку служби деревини обробленої вогнезахистом і які затверджені відповідними державними органами це п. 9.14 ДСТУ 4479:2005 и методика №181-2015.
Тому ми і пропонуємо Замовнику внести доповнення до вимогі щоб убезпечити себе від неякісних вогнезахисних речовин і не мати в подальшому проблем з контролюючими органами.
4. В Додатку 4 якщо Замовник посилається на норму Постанови КМУ № 852 то пропонуємо цитувати ї повністю, а не частково, а саме: «Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
Це забере зайві питання в упередженості Замовника.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
07.10.2020 09:34
Відповідь надана
кд
Номер:
c685026ae3124a7dafab6a2b6c530bb1
Дата опублікування:
03.10.2020 21:23
Опис:
Кошторисна документацыя повинна бути розрахована по кожному обэкту окремо (один об"єкт- одна договірна ціна) чи загальний кошторис?
Відповідь:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що кошторисна документація повинна бути розрахована:
- по кожному об'єкту окремо (локальний кошторис і ціна) ,
- зведений локальний кошторис і ціна
Дата відповіді:
05.10.2020 13:40
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
4d0823fd5b9740338dcf85b516c4ebd7
Дата опублікування:
03.10.2020 21:19
Опис:
У ТД вимога є дикримінаційною: керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років – не менше 1 особи. (з наступним підтвердженням копії трудової книжки та витягу послужного списку). Згідно Постанови КМУ № 852 ліцензійні умови впровадження протипожежної діяльності, вимоги щодо креівника робіт з вогнезахисного обробляння Є: Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”). Тобто спеціальності у галузі знань "Архітектура і будівництво" та Цивільна безпека, просимо добавити! На законодавчих підставах. Не обмежуйте коло потенціний учаників.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки вимоги щодо стажу роботи відповідають Постанові КМУ №852 і відсутні вимоги стосовно освіти не обмежують коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
05.10.2020 13:35
Відповідь надана
Просимо змити тендерну документацію
Номер:
2d50d2fc18484d35b54aacef5d16cc22
Дата опублікування:
02.10.2020 15:06
Опис:
Вимога Додатка 2 Тендерної документації до програмного комплексу, у якому складена кошторисна документація, є дискримінуючою. Просимо змінити вимогу Додатка 2 Тендерної документації "Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.5.2 (не нижче)" та викласти у редакції "Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.5.2 (не нижче) або іншому програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом для складання кошторисної документації"
Відповідь:
Шановний учаснику! повідомляємо, що у замовника встановлено програмний комплекс АВК-5 версія 3.5.2 і перевіряти документацію замовник буде саме за цією версією.
Дата відповіді:
05.10.2020 13:30
Відповідь надана
Просимо внести зміни до Тендерної документації
Номер:
9557a5e8920d446f826c97cbc60aa87f
Дата опублікування:
02.10.2020 15:01
Опис:
Просимо внести зміни до Тендерної документації. Гарантія якості наданих послуг вказана в пункту 13.1 проекту договору - протягом 36 (тридцяти шести) місяців. Гарантія якості наданих послуг вказана у Додатку 2 тендерної документації - не менше 5-ти років. Просимо виправити неточність.
Відповідь:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
05.10.2020 13:26