• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі та приспособи різні

Торги відмінено

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період уточнення: 01.10.2020 12:19 - 07.10.2020 00:00
Без відповіді

Незаконна вимога проведення експертизи

Номер: 7298eff0729140f89152913073999762
Дата опублікування: 06.10.2020 08:03
Опис: Шановний замовник, ви блискуче відповідаєте на питання учасників. Просимо вас розтлумачити - яку саме експертизу ви збираєтесь проводити? Експертизу чого і з якою метою, щоб знайти що? Хто має та буде проводити цю експертизу? В які часові рамки? Як учасник, приймаючи участь у закупівлі, може погоджуватись на проведення експертизи, якщо немає жодної інформації про суть та характер цієї експертизи? Шановний замовник, схаменіться та приберіть незаконні та дискримінаційні вимоги з оголошення про закупівлю. Інакше контролюючий орган винесе рішення на користь учасників, і винні особи зі сторони Замовника будуть нести відповідальність.
Відповідь надана

Незаконна вимога проведення експертизи

Номер: 3c0b217b7eeb4b6098a677f6a20d3256
Дата опублікування: 02.10.2020 08:22
Опис: У тендерній документації Замовник вимагає від учасника: "замовник залишає за собою право вимагати від учасника проведення експертизи запропонованої ним продукції за рахунок учасника. ". Діюче законодавство не встановлює жодних вимог до Учасників публічних закупівель стосовно проведення будь яких експертиз. Крім того, у вимогах Замовника відсутня інформація стосовно того, яка саме експертиза, з якою метою, де саме, у які строки має бути проведена така експертиза. Тому така вимога є незаконною та дискримінаційною. Задля недопущення зловживань та з метою відповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства просимо Замовника вилучити дану вимогу з тендерної документації
Відповідь: Процедура закупівлі «Меблі та приспособи різні» (UA-2020-10-01-002085-c) проводиться за спрощеною процедурою закупівлі, що зазначено в оголошенні про проведення закупівлі. Питання здійснення (проведення) спрощеної процедури закупівель регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно зі ст. 14 Закону Замовник визначає перелік відомостей, які Учасник зобов’язаний розмістити у оголошенні (документації) про проведення спрощеної закупівлі. Доводимо до Вашого відома, що рамках проведення спрощеної процедури закупівель тендерна документація не публікується (її наявність не передбачена), а отже Ваше посилання на недодержання вимог чинного законодавства при складенні тендерної документації є некоректним та, ймовірно, умисним перекрученням фактів. Щодо розгляду питання по суті інформуємо про наступне. Відповідно до п.3 ч. 3 ст. 14 Закону Замовник визначає інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що і зроблено Замовником, виходячи з його фактичних потреб. Додатково інформуємо, що як Закон, так і діюче законодавство України не містить жодної прямої заборони як щодо встановлення Замовником вимоги щодо здійснення (проведення, замовлення) експертизи продукції, так і стосовно здійснення (проведення, замовлення) експертизи продукції.
Дата відповіді: 05.10.2020 18:58
Відповідь надана

Незаконна вимога надання зразків товару

Номер: 995156ff121046a091fac2fb296d80b1
Дата опублікування: 02.10.2020 08:18
Опис: В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: Учасник повинен надати зразки запропонованої ним продукції протягом однієї доби з часу переведення в статус «Кваліфікація переможця», про що надає в складі пропозиції відповідний гарантійний лист. З цього приводу зауважимо наступне. Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Відповідь: Процедура закупівлі «Меблі та приспособи різні» (UA-2020-10-01-002085-c) проводиться за спрощеною процедурою закупівлі, що зазначено в оголошенні про проведення закупівлі. Питання здійснення (проведення) спрощеної процедури закупівель регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно зі ст. 14 Закону Замовник визначає перелік відомостей, які Учасник зобов’язаний розмістити у оголошенні (документації) про проведення спрощеної закупівлі. Доводимо до Вашого відома, що рамках проведення спрощеної процедури закупівель тендерна документація не публікується (її наявність не передбачена), а отже Ваше посилання на недодержання вимог чинного законодавства при складенні тендерної документації є некоректним та, ймовірно, умисним перекрученням фактів, а вимогу щодо внесення змін до тендерної документації неможливо виконати в зв’язку з її фактичною відсутністю. Щодо розгляду питання по суті інформуємо про наступне. Відповідно до п.3 ч. 3 ст. 14 Закону Замовник визначає інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що і зроблено Замовником, виходячи з його фактичних потреб. Закон також не встановлює виключний перелік способів підтвердження технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі. Разом з тим як Закон, так і діюче законодавство України не містить жодної заборони як щодо встановлення Замовником вимоги щодо надання/отримання зразка запропонованої продукції Учасником, так і щодо отримання зразка продукції Замовником. У оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівель відсутні будь-які вимоги щодо поставки товару до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, дане твердження не відповідає дійсності.
Дата відповіді: 05.10.2020 18:59
Відповідь надана

Вимога надання сертифікатів

Номер: 5c555a298b7c4af6b22a0e98b7b94c7f
Дата опублікування: 02.10.2020 08:16
Опис: В Оголошенні про проведення закупівлі Замовник вимагає від Учасника надати: Обов’язкова наявність сертифікатів, передбачених чинним законодавством України. З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів» на меблі, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Відповідно до п. 6 Оголошення про проведення закупівлі «Меблі та приспособи різні» (UA-2020-10-01-002085-c): «В разі відсутності будь-якого документу (або пояснення довільної форми щодо його відсутності) Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає умовам, визначених Замовником.». Данною вимогою оголошення про проведення закупівлі ймовірному Учаснику надано право надати замість документу, відсутність якого прямо обумовлена вимогами чинного законодавства України, надати пояснення довільної форми, в якому Учасник має право зазначити причини відсутності даного документа з чітким посиланням на норми діючого законодавства України.
Дата відповіді: 05.10.2020 18:56