• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ - Суми - Юнаківка(на м.Курськ) на ділянці км 79+150-км 88+816,Чернігівська область. (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Торги відмінено

285 359 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 853 590.00 UAH
Період уточнення: 30.09.2020 15:42 - 01.11.2020 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ca1a1c602a1946a4bbe8a85fe4f26510
Дата опублікування: 16.10.2020 10:15
Опис: Який тип асфальтобетонного покриття передбачений на посадкових майданчиках та пішохідних доріжках.
Відповідь: Щебенево-піщана суміш С-7 безперервної гранулометрії згідно (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) - 0.12 м; Асфальтобетон із суміші: АСГ. Др.Щ.Б.НП.ІІ. БНД 60/90 згідно (ДСТУ Б В.2.7-119:2011) - 0,05м.
Дата відповіді: 20.10.2020 15:21
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: a3c45347ace042d4939cf97e7122da2e
Дата опублікування: 15.10.2020 16:25
Опис: Прохання прибрати дискриминаційні вимоги стосовно сертифікатів відповідності та якості (EN 1436), в іншому випадку ми будем змушені звернутися до огранів оскарження.
Відповідь: Насамперед, слід зазначити, що згідно пункту 4 частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозицій копії свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, що має витримувати 4 млн. наїздів Р7, встановлена Замовником відповідно до статті 22 Закону з метою нанесення дорожньої розмітки на автомобільній дорозі загального користування державного значення якісними матеріалами, що мають фізико-механічні характеристики, які забезпечують їх функціональну довговічність. При цьому передбачається, що розмітка протягом тривалого часу повинна зберігати свої основні технічні показники (функціональна довговічність розмітки), які встановлені у Національному стандарті України ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 27 грудня 2010 р. № 590. Водночас, згідно частини першої статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Частиною першою статті 15 Закону України «Про міжнародні договори України» з урахування норми абзацу третього частини першої статті 2 цього Закону, встановлено, що чинні міжнародні договори України, у тому числі конвенції, підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права. Так, слід зазначити, що вказана вимога, також, спрямована на забезпечення виконання вимог чинних Європейських Конвенцій: Конвенції про дорожній рух та Конвенції про дорожні знаки та сигнали, ратифікованих Указом Президії ВР УРСР № 2614-VIII від 25.04.74 та № 2615-VIII від 25.04.74 відповідно, в частині вжиття заходів щодо виготовлення розмітки доріг, яку можна було легко розпізнати, а також виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» в частині організації дорожнього руху та його безпеки. Вимоги вказаних законодавчих актів України забезпечуються шляхом встановлення у тендерній документації вимог до характеристик розмічальних матеріалів, які забезпечують її тривале використання та розпізнання учасниками дорожнього руху, а саме такі матеріали повинні витримувати не менше 4 млн. наїздів згідно стандарту EN 1436. Крім того, чинним наказом Державної служби автомобільних доріг України від 28.04.2009 № 187 «Про підвищення якості робіт з улаштування дорожньої розмітки» з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та підвищення якості робіт з улаштування розмітки проїзної частини автомобільних доріг загального користування доручено, зокрема, обласним службам автомобільних доріг при укладенні контрактів з підрядними організаціями указувати гарантійний термін дії зробленої дорожньої розмітки. Таким чином, функціональна довговічність розмітки виражена у мінімальній кількості наїздів на неї є гарантійною складовою її якості, що є важливим при організації безпеки дорожнього руху та відповідає принципу здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність, встановленому у пункті 2 частини першої статті 5 Закону. Слід зазначити, що Європейський стандарт ЕN 1436 «матеріали дорожнього маркування. Показники дорожньої розмітки для користувачів дороги, та методи випробувань» містить вимоги, яким повинна відповідати якість дорожніх матеріалів в суху і мокру погоду із забезпеченням (підтвердженням) гарантії їхньої якості. Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, національним органом стандартизації. 01.01.2016 року набув чинності пункт 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 року № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні». В Європейських країнах крім або в якості національних стандартів обов'язково приймають європейську директиву ЕN 1436, крім того всі європейські виробники дорожньо-розміточних матеріалів сертифіковані по ЕN 1436. Також, звертаємо увагу, що при розробці вітчизняного нормативу СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарби для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» користувалися європейською директивою ЕN 1436. Тільки, згідно з технічними з можливостями випробувальних центрів, наявним лабораторним обладнанням та технічним оснащенням в СОУ 42.1-37641918-116:2014 невключені наступні показники якості: - довговічність дорожньо-розміточних матеріалів (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 млн. наїздів, 2 мли. наїздів, 4 млн. наїздів); - збереження світлоповертання дорожньо-розміточних матеріалів в суху та мокру погоду (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 мли. наїздів, 2 млн. наїздів, 4 млн. наїздів); - коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним покриттям, ефект "протиковзання" в суху і мокру погоду (після 100 тисяч наїздів, 500 тисяч наїздів, 1 млн. наїздів, 2 млн, наїздів, 4 млн. наїздів). Саме випробування згідно ЕN 1436, особливо чотири параметри якості, які в Україні не проводяться -- довговічність, світлоповертання в часі в суху та мокру погоду, коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним матеріалом в суху та мокру погоду, хроматографічний аналіз в Європі є обов'язковими і впливають на якісну і довговічну розмітку, що забезпечує безпеку руху в будь-яку погоду, а сертифікація згідно ЕN 1436 є основним підґрунтям для використання високоякісних дорожньо-розміточних матеріалів для забезпечення довготривалої безпеки руху. Таким чином, Замовник, як відповідальна особа за забезпечення виконання розмітки автомобільної дороги якісними матеріалами задля довготривалої її експлуатації встановив вищевказані вимоги щодо якості матеріалів з нормативно-правовим обґрунтування встановлених вимог, а саме - посилаючись на стандарт ЕN 1436. Отже, зазначені вище вимоги не можуть розцінюватися як дискримінаційні, оскільки відповідність матеріалів чинним стандартам не є дискримінацією. Окрім цього, всі учасники є в рівних умовах, оскільки умови отримання сертифіката відповідності чи свідоцтва про випробування є однаковими для всіх учасників, Більше цього, саме поняття дискримінація тлумачиться як будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Разом з тим, ніхто не позбавлений можливості будь-яким іншим чином підтвердити вимоги щодо якості фарби та терміну її експлуатації в частині витримки по кількості наїздів. У випадку роботи якісними матеріалами, звернутися за отримання підтвердження витримки фарбою кількості наїздів не створює жодних проблем. Крім того, інформуємо, що в Україні значно розповсюдженою є сертифікація продукції відповідно до стандарту ЕN 1436, зокрема в рамках таких публічних закупівель вже ставилася подібна умова: ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-000712-b, Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ»; ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-10-000993-а, Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ»; ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-21-003411-с, | Замовник: Комунальне підприємство «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху»; ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-31-003784-а, Замовник: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРІУПОЛЬАВТОДОР»; ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-000181-b, Замовник: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. що дозволяє дійти до висновку, що в Україні є розміточні матеріали і фірми, які, як здійснюють поставку якісних матеріалів і продукція яких сертифікована за ЕN 1436, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лакофарбовий завод «Аврора», Код ЄДРПОУ 32741978; Дочірнє підприємство «Торговий дім «Лакма»-Од», Код ЄДРПОУ 34801368; Товариство з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.», Код ЄДРПОУ 31299514; Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімія Парк», Код ЄДРПОУ 38986599, і т. д..
Дата відповіді: 20.10.2020 16:01
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 39311429df6f4d488ebdd382c8b1aeb5
Дата опублікування: 14.10.2020 20:17
Опис: Прохання надати підтвердження на використання розцінок ТОВ "Славдорстрой" всім учасникам даної процедури закупівлі
Відповідь: Використання ресурсних норм ТОВ "Славдорстрой" не є обов"язковим. Учасник має право застосувати власні норми на аналогічні механізми, які б дали можливість забезпечити технологію виконання робіт, згідно технічного завдання та проектних рішень.
Дата відповіді: 19.10.2020 12:21
Відповідь надана

Щодо підтверджуючих документів субпідрядника

Номер: f85d1c43d19a4a45bfb3b56c5963f1a4
Дата опублікування: 13.10.2020 16:35
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 2 до ТД зазначено: "У разі залучення для надання послуг Субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник подає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника, передбачені пунктами 1-4 даного Додатк відповідно до частини 1 статті 17 Закону." У зв’язку з викладеним постає питання, що саме мав на увазі Замовник: - Пункти 1-4 Додатку 2 до ТД, які стосуються підтвердження кваліфікаційним вимогам, відповідності статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність обладнання, МТБ та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації; наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність фінансової спроможності) чи - Пункти 1-4 Додатку 2 до ТД, які стосуються відсутності підстав для відмови, відповідності статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" У разі якщо документи субпідрядника (ів) мають підтверджувати відповідність кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", тоді як буде оцінюватися відповідність субпідрядника цим пунктам, а саме: - Субпідрядник(и) мають підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до загального об’єму робіт предмету закупівлі (наприклад вимоги до наявності обладнання, МТБ та технологій виходячи з загального об’єму робіт; наявності працівників відповідної кваліфікації виходячи з загального об’єму робіт; наявності досвіду виконання аналогічних договорів виходячи з загального об’єму робіт, наявності фінансової спроможності виходячи з очікувальної вартості предмету закупівлі)? - Субпідрядник(и) мають підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до того об’єму робіт до якого даний(і) субпідрядник(и) будуть залучатися? Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо підтвердження субпідрядником(ми) відповідності кваліфікаційним вимогам пункти 1-4 Додатку 2 до ТД відповідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до загального об’єму робіт предмету закупівлі, є такою, що прямо суперечить положенням статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Беручи до уваги вищевказане, просимо усунути надати пояснення щодо вимог та усунути недоліки, шляхом уточнення вимог, які не будуть суперечити чинному законодавству. Дякуємо за увагу!
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації у разі залучення для надання послуг Субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник подає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника, передбачені пунктами 1-4 даного Додатку відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Разом з тим, частиною сьомою статті 17 встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Таким чином, керуючись Законом та беручи до уваги вимоги замовника викладені у тендерній документації, у разі залучення для надання послуг Субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник подає інформаційну довідку про залученого (них) суб'єкта (ів) господарювання в якості субпідрядника/співвиконавця за встановленою формою (Додаток 2 до тендерної документації) та інформаційну довідку щодо таких суб’єктів господарювання для встановлення відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
Дата відповіді: 15.10.2020 18:43
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 7ee2b7d980294d66ae56707d0569267d
Дата опублікування: 12.10.2020 23:15
Опис: Проаналізувавши технічне завдання прохання надати пояснення стосовно застосування крану на гусеничному ходу?
Відповідь: Застосування кранів на гусеничному ходу включено відповідно проектно-кошторисної документації, де даний механізм застосовується при виконанні робіт з розбирання та спорудження оголовків труб, улаштування збірних фундаментів, улаштування автопавільйонів.
Дата відповіді: 15.10.2020 14:45
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: beb89b01f5ac4dcdbbec5776c9e5b9ad
Дата опублікування: 12.10.2020 23:14
Опис: Прохання надати пояснення стосовно розцінки яка застосовується для розламування (дефрагментація) цементобетонного покриття трактором?
Відповідь: В проектно-кошторисної документації прийнята норма СД1-15-1.
Дата відповіді: 15.10.2020 14:11
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 08c1e97f81a146d9a3ea3ba6ff88e4ff
Дата опублікування: 12.10.2020 23:12
Опис: Прохання надати пояснення у необхідності фрези (Дорожня фреза Wirtgen W 2100 DС або аналог, ширина фрезерування 2100 мм) якщо в технічному завданні не передбачені роботи з фрезерування асфальтобетонного покриття?
Відповідь: Вказаний механізм включено помилково, про що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.10.2020 16:16
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: c97a62b0eba1452eaf25c57336ec8e43
Дата опублікування: 12.10.2020 22:49
Опис: Прохання розписати типи асфальтобетонних сумішей які використовуються за проектом?
Відповідь: За ПКД застосовуються для влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонна суміш дрібнозерниста щільна тип А, для влаштування нижнього шару покриття асфальтобетонна суміш крупнозерниста щільна тип А, для влаштування верхнього шару покриття ЩМА-20.
Дата відповіді: 15.10.2020 16:12