-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
кабельно-провідникова продукція
Торги не відбулися
392 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 6 250.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 6 250.00 UAH
Період уточнення:
29.09.2020 10:02 - 05.10.2020 00:00
Відповідь надана
питання щодо тендеру
Номер:
7027a5ad4f134f3fbacbb56585529c22
Дата опублікування:
30.09.2020 12:31
Опис:
Добрий день. Кабелі марки АСБ є високовольтними які виготовляються на замовлення єдиним виробником в Україні ПрАТ Південкабель. Тобто взяти участь в даній закупівлі мають можливість лише ті компанії які мають дилерські відносини з виробником. Імпорт кабелю в таких малих метражах не можливий. Наша компанія може запропонувати до постачання за вигідними цінами весь перелік продукції за закупівлею окрім двох марок кабелів АСБ. Чи можливо виділити в окремий лот ці дві позиції? Хочемо також зауважити, що наявність у загальному лоті кабелів марки АСБ який виготовляє лише один виробник може призвести до умисного завищення цін на інші марки, оскільки учасники які мають представництва ПрАТ Південкабель будуть впевнені що крім них у даній закупівлі ніхто участь не візьме. ПрАТ Південкабель наділяє представництвом та приймає замовлення лише у декількох компаній, а іншим не надає відповідь. АМКУ у великих закупілях неоднарозово приймав рішення на виділення в окремі лоти позицій марок АСБ, оскількі їх наявність в загальному лоті є дискримінаційною до інших учасників.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону спрощена закупівлі - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Частиною п’ятою ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В той же час звертаємо Вашу увагу на той факт, що наше підприємство не є порушником принципу «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» у розумінні положень Закону, так як, умовами проведення спрощеної закупівлі не передбачено заборони вітчизняним або іноземним учасникам усіх форм власності брати участь у процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, всі учасники приймають участь у даному тендері на рівних умовах. Поміж того, у розумінні Закону дискримінаційними визначаються також вимогами, що виходять за межі чинного законодавства України. Однак під час публікації даної закупівлі, ОКВП «Дніпро-Кіровоград» було дотримано всіх вимог в частині її оголошення, що передбачені ст. 14 Закону та не зазначено вимог, що виходять за межі даної статті.
Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що ОКВП «Дніпро – Кіровоград» штучно не обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, так як вимогами до даної закупівлі не передбачено жодного посилання на торгову марку, фірму, джерело походження або виробника товару за даним предметом закупівлі, що в свою чергу не може вважатись як обмеження конкуренції, так як підприємством не було вчинено дій, що за вищезгаданими ознаками визначеними ст. 14 Закону, визначаються як обмежувальні. В той же час вважаємо за необхідне зазначити, що наше підприємство не приймає участі у діяльності жодного виробника кабельно-провідникової продукції в частині співпраці та формуванні ділових відносин з будь-яким суб’єктом господарювання який в подальшому реалізує продукцію такого виробника товару, на що було звернено увагу у даній вимозі і як наслідок, не може передбачити необхідний асортимент в наявності того чи іншого потенційного учасника процедури закупівлі і кожного разу формувати необхідний перелік товару з урахуванням наявності договірних відносин суб’єктів господарювання із виробниками продукції.
Крім того, у разі виокремлення позицій «АСБ» в окремий лот існує потенційна загроза, що закупівля за ним взагалі не відбудеться з причини невеликої орієнтовної вартості закупівлі і відсутності постачальників для малого асортименту продукції.
Враховуючи вищевикладені обставини, вимога щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є недоцільною та такою, що може призвести до того, що закупівля буде відмінена у зв’язку із недостатньою кількістю учасників, або буде визнана такою, що не відбулась.
Дата відповіді:
01.10.2020 13:10