• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 330 кВ Аджалик – Трихати (інв. №12497/0501) з улаштуванням заходів на ПС 330 кВ «Прогресівка». Миколаївська область, Березанський район, Ташинська сільська рада 45454000-4 — Реконструкція

1. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. 2. Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 72 093,00 грн. 4. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції - надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.

Завершена

14 418 698.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 144 186.98 UAH
Період уточнення: 28.09.2020 16:15 - 10.10.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо строку виконання

Номер: 59d82b1b3d8c4c56877ec0298bcbbc19
Дата опублікування: 09.10.2020 16:31
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що в "Розділ І. Загальні положення" п. 4.4 Строк виконання робіт вказаний термін виконання робіт до 31.12.2020 року (включно). Проте в файлі «1 021118-ПР-СПС-ПЛ.Т-А Зм.5» на сторінці 10 вказана тривалість будівництва 3 місяці. Тобто аукціон назначено на 21.10.2020 року, після чого буде процедура вибору переможця, а потім процедура підписання договору, що займе не менше 15-20 днів, після чого на виконання робіт по предмету закупівлі залишається менше 2-х місяців. Але при цьому Замовник встановлює кінцевий термін виконання робіт 31.12.2020 року Отже маємо, що згідно з ОПИСОМ ТА ОСНОВНИМИ ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: 1. Учасник зобов’язується розробити робочу документацію (стадія «Р») до проєкту (стадія «П»); 2. Крім цього Учасник зобов’язується розробити робочий проєкт землеустрою для реалізації заходів з рекультивації порушених земель з отриманням дозволу на зняття родючого шару ґрунту 3. Виконати замовлення обладнання та матеріалів 4. Виконати будівельно-монтажні роботи Виконання пункту 4 можливе лише після виконання пунктів 1-2,3, тобто прискорення робіт збільшенням кількості техніки та персоналу неможливе. Також Замовником внесено зміни до проекту договору, а саме: «16.3. Строк дії договору та виконання робіт може бути подовжено на підставі письмового звернення Підрядника з причини не забезпечення вчасного виконання робіт по проєкту «Нове будівництво ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати-Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с.Прогресівка (поза межами населеного пункту)» в обсягах та в строки, що необхідні Підряднику для повного та якісного закінчення робіт по Договору.» - тобто Замовник вже погоджується на те, що строки будуть подовжені. Тому, наполегливо просимо Замовника переглянути строки виконання робіт на реальні, тобто 4-5 місяців з дати отримання авансу.
Відповідь: Згідно з описом та основними вимогами до предмету закупівлі, Учасник (підрядник) повинен, при визнанні його переможцем торгів, виконати комплекс робіт для реалізації проекту Нове будівництво ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати-Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с.Прогресівка (поза межами населеного пункту)» (далі по тексту – Проект). Стосовно перерахованих Учасником пунктів, до виконання яких, на думку Учасника, не можуть виконуватись будівельно-монтажні роботи, повідомляємо наступне. Пункт № 1 – Розробка робочої документації. Підряднику дозволено виконувати будівельні роботи, в об’ємах, передбачених стадією «П», та одночасно з цим розробляти та погоджувати із Замовником стадію «Р», склад за зміст якої визначено ДБН А.2.2-3-2014. Пункт № 2 – Розроблення робочого проєкту землеустрою для реалізації заходів з рекультивації порушених земель з отриманням дозволу на зняття родючого шару ґрунту. Учасником не в повному обсязі приведено цитату з тендерної документації, так як необхідність розроблення такого проекту виникає у випадках передбачених законодавством України. Так, наприклад, необхідність зняття та перенесення родючого шару ґрунту виникає коли ґрунтовий покрив земельних ділянок відповідає вимогам та показникам, встановленим у ГОСТ 17.5.1.03-78, ГОСТ 17.4.2.02-83, ГОСТ 17.5.3.05-84, ГОСТ 26213- 84, ГОСТ 17.5.3.06-85. Пункт № 3 – Замовлення обладнання та матеріалів. Учасник повинен заздалегідь опрацювати питання строків поставки з постачальниками обладнання та матеріалів. Зазначені в проекті опори, фундаменти, провід, трос, ізоляція та лінійна арматура виготовляються по типовим проектам, а їх кількість та обсяг необхідний для виконання реконструкції, чітко визначено Проектом. Таким чином, Учасник може заздалегідь оцінити можливості та строки поставки обладнання та матеріалів. Пункт № 4 – Виконання будівельно-монтажних робіт. Виходячи з вище викладеного, Учасник може виконувати будівельномонтажні роботи протягом всього строку дії договору. Тому не вбачаємо доцільним вносити зміни до тендерної документації в частині перенесення строків виконання робіт
Дата відповіді: 15.10.2020 09:23
Відповідь надана

Щодо робіт, які потребують відключення обладнання

Номер: 61ecef435feb4359a4e7f7f136b093dd
Дата опублікування: 05.10.2020 16:32
Опис: У п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації вказується: «Роботи повинні бути виконані відповідно до графіку відключень обладнання НЕК «Укренерго» на 2020 рік із закінченням робіт, які не потребують відключень обладнання, до 31.12.2020 року». Просимо підтвердити, що тільки наступні роботи потребують відключення обладнання, а саме: 3.18.1. демонтаж існуючих проводів і тросів у прогоні оп.№105 – оп.№107, монтаж демонтованих проводів і тросів у новому прогоні оп.№106 – оп.№107; 3.18.2. демонтаж існуючої металевої анкерно-кутової опори №106 типу ЦУ35 та її фундаментів; та мають бути виконані у 2021 році.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до затвердженої проєктної документації передбачається перевлаштування існуючої повітряної лінії 330 кВ Аджалик – Трихати шляхом проведення її реконструкції. В результаті чого утворюються два одноколові заходи: ПЛ 330 кВ Аджалик на ПС 330 кВ «Прогресівка» та ПЛ 330 кВ Трихати на ПС 330 кВ «Прогресівка», які заходять на ВРП 330 підстанції. Таким чином забезпечується робоча схема електроживлення. Отже, Учасник (Підрядник) повинен розуміти, що розібравши робочу схему (виконавши демонтажні роботи визначені пунктами 3.18.1 та 3.18.2 Додатку № 3 тендерної документації), буде виконано тільки частину робіт, так як для можливості введення обладнання в роботу необхідно виконати передбачені проектом монтажні роботи зі встановлення нових опор, проводу і тросу. Всі вказані роботи виконуються протягом 2020 року з граничним кінцевим строком 31.12.2020.
Дата відповіді: 07.10.2020 11:40
Відповідь надана

Щодо строку виконання робіт

Номер: 9a47c43a93be448382a4dc141cd3ee89
Дата опублікування: 05.10.2020 15:06
Опис: Згідно з проектною документацією “1 021118-ПР-СПС-ПЛ.Т-А Зм.5” термін будівництва становить 3 місяці, а згідно з вимогами тендерної документації до даного входять роботи по створенню проектної документації “Стадія Р”, її погодження і т.д. Крім того можливе перепроектування стадії П і отримання позитивного експертного звіту. Тому, терміни реалізації проекту повинні складати щонайменше 4-5 місяців. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у разі, якщо Учасник (Підрядник) планує внести зміни до проєктної документації (за попереднім погодженням із Замовником та автором проєкту), які призводять до повторного проходження експертизи, то необхідно керуватися тільки тими термінами на виконання робіт, що вказані в тендерній документації, тобто до 31.12.2020. Крім того, повідомляємо, що Підряднику дозволено виконувати будівельні роботи, в об’ємах, передбачених стадією «П», та одночасно з цим розробляти та погоджувати із Замовником стадію «Р», склад та зміст якої визначено ДБН А.2.2-3-2014. Тому, на даний час не вбачаємо доцільним вносити зміни до тендерної документації в частині перенесення кінцевих термінів виконання робіт
Дата відповіді: 07.10.2020 11:39
Відповідь надана

Щодо строку проведення експертизи

Номер: 6bc0bd43869549968218d58663f15eb2
Дата опублікування: 05.10.2020 15:03
Опис: Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення: У випадку необхідності проведення повторної експертизи проєкту, необхідно збільшити термін реалізації проєкту на 2 місяці (Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: клас СС2 – середні наслідки). Як буде передбачено договором зміна строку реалізації проєкту?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на даний час не вбачаємо доцільним коригування проєктної документації з отриманням позитивного експертного звіту, оскільки проєктна документація (стадія «П») проєкту «Реконструкція ПЛ 330 кВ Аджалик - Трихати з улаштуванням заходів на ПС 330 кВ «Прогресівка» пройшла експертизу в «ДНДтаПВ Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСРУКЦІЯ» та отримала позитивний експертний звіт 12.02.2020. У разі, якщо Учасник (Підрядник) планує внести зміни до проєктної документації (за попереднім погодженням із Замовником та автором проєкту), які призводять до повторного проходження експертизи, то необхідно керуватися тільки тими термінами на виконання робіт, що вказані в тендерній документації, тобто до 31.12.2020.
Дата відповіді: 07.10.2020 11:39
Відповідь надана

Загальне питання

Номер: bf919fd06a8a4b71aba4f45d05c6bdbb
Дата опублікування: 05.10.2020 11:57
Опис: У зв1язку з тим, що завдання на проєктування та матеріали проєктної документації стадії «Проєкт» стали доступними тільки 01.10.2020, просимо продовжити термін подяння тендерної документації.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує кінцевий термін подання пропозицій. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.10.2020 09:20
Відповідь надана

Загальне питання по закупівлі

Номер: 1d50a989850245afbbd7c1a0adfc4945
Дата опублікування: 05.10.2020 11:53
Опис: В п 3.7 Дополнения 3 нет четкого определения даты начала выполнения работ. Просим указать. И как участник может рассчитать свои затраты, если не понятно в какой период времени будут выполняться работы? Какой коэффициент применять: зимний или летний?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що термін закінчення робіт 31.12.2020 визначено з урахуванням встановлених проектною документацією строків тривалості будівництва, що складає три місяці. Відкладальна умова (обставина) визначена пунктом 3.7. Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» встановлює початок строку для виконання будівельних робіт з дати отримання Замовником дозволу на виконання будівельних робіт. У випадку, коли отримання Замовником відповідного дозволу затримується на термін, недостатній для вчасного виконання будівельних робіт згідно з наданим Підрядником графіком робіт, договір за взаємною згодою сторін підлягає пролонгації на строк достатній для закінчення будівельних робіт. Тобто, сторони по договору розуміють, що строк, який обчислюється від дати отримання дозволу до дати закінчення виконання робіт по договору, повинен бути не меншим за кількість днів, які передбачені Підрядником на виконання будівельних робіт згідно з наданим графіком. Щодо коефіцієнту, то оскільки роботи по запланованим термінам будуть виконуватись в зимовий час, то коефіцієнт приймати - зимній.
Дата відповіді: 07.10.2020 09:20
Відповідь надана

Просим уточнить

Номер: 159ed37b8cb14959994c43854b222959
Дата опублікування: 02.10.2020 12:12
Опис: Просим уточнить в чьи обязанности входит подключение заходов 330 кВ к ВЛ 330 кВ Трихаты-Аджалык?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що по даній закупівлі необхідно виконати повний комплекс робіт з улаштування заходів повітряної лінії відповідно до проектної документації, в тому числі і їх підключення.
Дата відповіді: 07.10.2020 09:19
Відповідь надана

Початок виконання робіт

Номер: 9e5cfcbb74a246e68d43ddd985c31465
Дата опублікування: 02.10.2020 10:45
Опис: У п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації вказується кінцева дата закінчення робіт, а саме: 31.12.2020. При цьому в п 3.7 Додатку 3 Початок виконання будівельних робіт не має чіткого визначення, та входить до відповідальності Замовника. Для підготовки тендерної пропозиції та підрахунку мобілізаційної можливості просимо вказати дату початку виконання робіт, чи термін виконання робіт (кількість діб) після отримання Замовником дозволу на виконання будівельних робіт.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що термін закінчення робіт 31.12.2020 визначено з урахуванням встановлених проектною документацією строків тривалості будівництва, що складає три місяці. У ці терміни входять роботи з розробки робочої документації, підготовчі роботи, поставка матеріалів та устаткування, а також будівельні та пусконалагоджувальні роботи. Відкладальна умова (обставина) визначена пунктом 3.7. Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» встановлює початок строку для виконання будівельних робіт з дати отримання Замовником дозволу на виконання будівельних робіт. У випадку, коли отримання Замовником відповідного дозволу затримується на термін, недостатній для вчасного виконання будівельних робіт згідно з наданим Підрядником графіком робіт, договір за взаємною згодою сторін підлягає пролонгації на строк достатній для закінчення будівельних робіт. Тобто, сторони по договору розуміють, що строк, який обчислюється від дати отримання дозволу до дати закінчення виконання робіт по договору, повинен бути не меншим за кількість днів, які передбачені Підрядником на виконання будівельних робіт згідно з наданим графіком.
Дата відповіді: 07.10.2020 09:18
Відповідь надана

Щодо строку обговорення закупівлі

Номер: ad4b32aa940d47d38d4fa4fa0b94819f
Дата опублікування: 02.10.2020 10:39
Опис: Документація за посиланням http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_01096434.zip стала доступною тільки 01.10.2020 «Завдання на проєктування» та матеріали проєктної документації стадії «Проєкт». У звязку з чим просимо подовжити строк Періоду уточнень, так як проектна документація стала доступною лише 01.10.2020 та потрібен час на її розгляд. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує кінцевий термін подання пропозицій. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.10.2020 09:18
Відповідь надана

ЛІЦЕНЗІЯ ДАБІ

Номер: ba286f5cc95a455485f79788b38fc290
Дата опублікування: 01.10.2020 10:18
Опис: Доброго дня шановний Замовник ! Наша компанія має досвід виконання робіт та спеіалізованих працівників для виконання робіт відповідно до технічних вимог. Відповідно до тендерної документації учасник повинен володіти ліцензією ДАБІ СС2 .Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ від 13 березня 2020 р. № 218 відбулась ліквідація Державної архітектурно-будівельної інспекції, а іншого містя для отримання Ліцензії на даний момент не існує. Чи можемо ми приймати участь без Ліцензії , яку на даний момент отримати неможливо.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 02.10.2020 08:52