-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б та заміни двері за адресою м.Дніпро, вул. Титова 29
Завершена
488 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 880.00 UAH
Період уточнення:
25.09.2020 12:52 - 02.10.2020 00:00
Відповідь надана
Порушення! Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
Номер:
29f003fed837408690d4fb94a011a7cd
Дата опублікування:
30.09.2020 11:19
Опис:
Шановний замовник, ми чекаємо відповіді на наші запитання.
Стаття 24. п.1. ....Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідь:
Відповідь надано.
Дата відповіді:
30.09.2020 13:14
Відповідь надана
порушення норм ДБН В.1.1.7-2002. Захист від пожежі. Пожежна безпека об'єктів будівництва
Номер:
e1048fbab9f44a699d7b74528fab5d17
Дата опублікування:
25.09.2020 15:34
Опис:
конструкції з сендвіч-панелей з полімерними утеплювачами можуть сприяти розвитку пожежі та
утворення небезпечних факторів пожежі. Таким чином, можливості їх
застосування для будівництва об'єктів, а також з точки показників пожежної
небезпеки застосування таких матеріалів, неприпустимо!
Відповідь:
На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 25.09.2020, 15:34 щодо порушення норм ДБН В.1.1.7-2002 повідомляємо.
Відповідно до п.п.4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020
«4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»;
Відповідно до законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р., до умов закупівлі буде внесено зміни (п.п.15 Додатку 1) буде доповнено технічними параметрами (Сертифікати відповідності на профіль, склопакет, фурнітуру, Протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості на профільну систему та інше)
Замість :
15 Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на конкурсні торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. У складі пропозиції Учасник надає наступні документи:
Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
Зміни:
15 Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на конкурсні торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. У складі пропозиції Учасник надає наступні документи:
● Сертифікати відповідності на профіль, склопакет, фурнітуру;
● Протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості на профільну систему;
Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами;
Вироби мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні вимоги» включно із Зміною №1 від 01.07.2013 згідно наказу №239 Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства від 12.06.2013.
Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7-130 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови», геометричні, фізико-механічні та інші показники, на підтвердження відповідності Учасник надає сертифікати відповідності з посиланням на протоколи випробувань. Разом з цим Учасник надає висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в яких має бути вказано, що профілі виготовлені у відповідності із ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови».
Склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ Б EN 1279-1:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1: Загальні положення, допуски на розміри і правила опису системи (EN 1279-1:2004+AC:2006, IDT)» Учасник надає відповідні документи щодо дотримання вищезазначених вимог.
Характеристики блоку віконного: профіль 5-камерний, глибина профілю 71мм; склопакет двокамерний 4і-10-4-10-4і; установлення москітних сіток в частини, що відкриваються; коефіцієнт опору теплопередачі не менше R = 0,75 м.квК/Вт; установлення нащільників на зовнішні укоси. Розриви первинного контуру герметизації не допускається. Застосування у якості вторинного контуру герметизації силікону не допускається. Виробник склопакетів має використовувати матеріали (герметики, заповнювачі) дозволені до застосування в ЄС. Учасник надає довідку в довільній формі та відповідні документи щодо дотримання вищезазначених вимог.
Додатково Учасник надає розрахунки та креслення:
- статичні розрахунки конструкцій на вироби за методикою встановленою у ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 «Настанова щодо проектування і улаштування вікон та дверей», з оцінкою вітрового навантаження визначеного за методикою встановленою в ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження та впливи. Норми проектування» та Зміні №1 згідно наказу №143 Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства від 13.08.2007. з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем та завода-виробника ПВХ виробів.
схеми виконання монтажних швів та креслення вузлів примикань з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем та завода-виробника ПВХ виробів.
Дата відповіді:
30.09.2020 13:12
Відповідь надана
10 робітників, Це відповідно до норм ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013? де взяті такі розрахунки?
Номер:
dae9043c6cdd4a7293037eb72dc44f33
Дата опублікування:
25.09.2020 15:16
Опис:
Відповідно до положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 кількість робітників не відповідає вимогам кількості людино годин, які ви вимагаєте в тендері. Прохання виправити та привести у відповідність до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Як що ви не маєте таких розрахунків, то на підставі чого ви вимагаєте таку кількість робітників ???
Відповідь:
На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 25.09.2020, 15:16 повідомляємо.
Наш заклад, Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Дніпровської міської ради, є бюджетною установою.
Відповідно до оголошених відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б та заміни двері за адресою м.Дніпро, вул. Титова 29 ) виділено кошти з бюджету на 2020 рік.
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі Закон):
Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до Статті 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Виходячи з вище викладеного наш Заклад не порушує жодного закону в частині визначення кваліфікаційних критеріїв, так як хоче бути впевнений в якісному та в потрібні терміни виконаному поточному ремонту відповідно до процедури відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові в приміщенні за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська 6-б та заміни двері за адресою м.Дніпро, вул. Титова 29 )
Дата відповіді:
30.09.2020 13:13
Відповідь надана
Уточнение по требованиям
Номер:
3327c19ed8d84cfdb78f3cd7f3bcf878
Дата опублікування:
25.09.2020 14:31
Опис:
з якою метою і виходячи з яких розрахунків обов'язкове кількість робітників не менше 10 осіб якщо термін виконання за договором п.2.1. Підрядник приступає до роботи протягом 3 робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін цього Договору. Закінчення робіт – «31» грудня 2020 р.
Навіщо підприємству наймати таку кількість людей на ці види робіт? і в такі великі терміни. Досить 3 робочих і за тиждень все зроблю не те що до кінця року. Звідки взято цифра 10 робочих з яких мотивів і що їм там робити якщо такі великі терміни виконання робіт
Відповідь:
Надайте у складі тендерної пропозиції лист з обгрунтуванням яка саме кількість робітників достатня для виконання робіт в зазначені за документацією терміни.
Дата відповіді:
25.09.2020 15:04
Відповідь надана
Зауваження до тендерної документації
Номер:
dee05db607cf4e6e82b9c6d255e6dbcf
Дата опублікування:
25.09.2020 14:00
Опис:
З якою метою в вимогах п.2.4. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів : Бетонозмішувач пересувний(1 одиниця).
якщо в дефектному акті відсутні бетонні види робіт ???
Відповідь:
Виправлено.
Дата відповіді:
25.09.2020 14:05