• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка»

Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.

Торги не відбулися

7 680 041.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 800.41 UAH
Період уточнення: 21.09.2020 17:38 - 09.10.2020 00:00
Відповідь надана

Абсурдні вимоги стосовно наявності асфальтобетонних заводів та лабароторії

Номер: 98e63cd1faf54f039f1ae2ca68b51df1
Дата опублікування: 22.09.2020 16:47
Опис: Вимоги додатку 1 п.1.1.1 останній абзац, є дискрімінація учасників в прозорій та конкурентній участі в закупівлі. Також наголошуємо що згідно технічного завдання потрібно на 3 майданчика загальною площею =1060м2 всього лише 202,824т асфальту який укладається Вручну, і слугує підстильним шаром основи для поліуретанового покриття! Чому шановний замовник не поцікавиться у проектувальників чи/або у власних спеціалістів (в чому є сумніви) у доцільністі засосування таких абсурдних вимог для влаштування дитячих майданчиків з травмобезпечного покриття основою якого може слугувати як асфальт так і бетон, (до речі який можна приготувати вручну). Яким документом замовник аргументує включення в тендер таких антиконкурентних умов? Оскільки асфальтобетонних заводів і лабараторій не так багато - чи не буде вважатись за зговір якщо учасники закупівлі подаватимуть від одного і того самого заводу документи на поставку асфальту?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. В частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому, відповідно до статті 23 цього Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Пунктом 33 частини першої статті першої Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Отже, з урахуванням викладеного вище, розроблена й затверджена тендерна документація включає в себе невідємні частини, зокрема, додаток №3 «Технічна специфікація». Крім того, додаток №3 «Технічна специфікація» до тендерної документації складений відповідно до проектно – кошторисної документації за даним об’єктом – предметом закупівлі та містить наступні види робіт, а саме: Улаштування асфальтобетонного покриття одношарових із литої асфальтобетонної суміші за товщини 3 см; Улаштування асфальтобетонного покриття одношарових, на кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до/з норм 27-22-3 – 27-22-4 (до 5см) та товар: асфальтобетонна суміш пісчана. Як вбачається з невід’ємної частини тендерної документації, додатку №1 учасник повинен в складі пропозиції надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. В підтвердження наявності в учасника власного(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, в складі тендерної пропозиції учасник надає документ(и), який(і) засвідчує право власності та копію атестату виробництва, виданого компетентним органом, дійсних на дату їх подання. В підтвердження наявності в учасника орендованого(них)(лізинг) або залученого(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію діючого на момент розкриття тендерної пропозиції договору оренди/надання послуг тощо, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. У разі якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію(ї) договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону адресовані Замовнику про можливість безперебійного постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп. 5.4.4 п 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування). Учасник в довільній формі надає розрахунок часу доставки асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання, обравши при цьому найбільш оптимальний маршрут слідування, врахувавши в обов’язковому порядку нормативи швидкості транспортування згідно таблиці 1 ДСТУ – НБД.1.1 – 9:2013. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник надає: гарантійний лист у довільній формі про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде(уть) виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копії чинного на момент подання свідоцтва про технічну компетентність або копія сертифікату визначення спроможності проведення вимірювань. Стосовно питання щодо зговору учасників, тендерний комітет наголошує, що Замовник не є уповноваженим органом в частині встановлення/невстанволення факту зговору кола осіб під час участі у тендері. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дії (дискримінаційні), які унеможливлють прийняти участь у даних відкритих торгах.
Дата відповіді: 24.09.2020 10:35
Відповідь надана

не відповідність Назви на закупівлю робіт

Номер: 6d3507ecefd445599937d46801a968f1
Дата опублікування: 22.09.2020 15:34
Опис: Присутня не відповідність назви оголошення закупівлі на платформі "Прозоро" та тендерної документації у вкладені, а саме назва предмета закупівлі , титульний лист.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Дякуємо за Ваше звернення найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.09.2020 14:38