• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати-Доброславська (інв. №12499) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція ділянки оп. №256–оп.№266. Одеська область, Ліманський район, Калинівська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція

Інформація, що вимагається част.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації.

Завершена

4 795 063.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 47 950.63 UAH
Період уточнення: 21.09.2020 15:28 - 11.10.2020 00:00
Відповідь надана

збільшення передплати

Номер: bc37277e88b246919fd6ec6e9b60022f
Дата опублікування: 08.10.2020 16:34
Опис: Інформуємо, що для виконання умов Договору по закупівлі UA-2020-09-21-009502-b «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати-Доброславська (інв. №12499) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція ділянки оп. №256–оп.№266. Одеська область, Ліманський район, Калинівська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція» (враховуючи короткий термін вимкнення ПЛ), Підряднику необхідно мати обладнання та матеріали в повному обсязі, вартість яких складає 80% від суми Договору. В зв’язку з тим, що термін виводу ПЛ не затверджений, і може бути розтягнутим у великому проміжку часу, Підрядник не буде мати можливість виконати роботи, як наслідок отримати відповідні кошти, що автоматично призведе до кредитування Замовника з боку Підрядника на невизначений час. Враховуючи значні економічні втрати потенційних учасників пов’язані з пандемією COVID-19, значне курсове коливання, та великий термін виконання робіт, просимо Вас для збільшення конкуренції, та отримання найкращої цінової пропозиції, внести зміни до Тендерної документації, передбачивши збільшення попередньої оплати до 80 % від суми Договору.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник не вбачає доцільним вносити зміни до тендерної документації в частині збільшення авансового платежу.
Дата відповіді: 12.10.2020 14:20
Відповідь надана

Стосовно ліцензії

Номер: c542541dec9f4791bcc6d544f26e9d53
Дата опублікування: 03.10.2020 22:18
Опис: Доброго дня ! Ми плануємо брати участь у тендері та відповідаємо усім кваліфікаційним вимогам тендерної документації , в тому числі стосовно кваліфікації відповідного технічного персоналу. Однако, вимога стосовно наявності ліцензії СС2 не може бути виконана у зв'язку з реформуванням компетентного органу та відсутності врегулювання процедури подальшого отримання ліцензій. Таким чином, просимо повідомити про те, чи матимемо мо змогу брати участь у тендері, враховуючи неможливість отримання ліцензії. При відповіді на це питання просимо окремо підтвердити необхідність такої ліцензії як в частині кваліфікаційних вимог до участі у тендері, так і на етапі підписання відповідного контракту з переможцем. Наша компанія має досвід виконання робіт та спеіалізованих працівників для виконання робіт відповідно до технічних вимог. Відповідно до тендерної документації учасник повинен володіти ліцензією ДАБІ СС2 .Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ від 13 березня 2020 р. № 218 відбулась ліквідація Державної архітектурно-будівельної інспекції, а іншого містя для отримання Ліцензії на даний момент не існує. Чи можемо ми приймати участь без Ліцензії , яку на даний момент отримати неможливо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. 1. Інформуємо, що: - згідно підпункту 4.4. пункту 4 «Інші документи» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: «Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка надає право Учаснику виконувати роботи, які є предметом закупівлі (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;): «З класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, не нижче: клас СС2 – середні наслідки. Примітка: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.»; - згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» 2. Також, інформуємо, що: - згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону про публічні закупівлі та пункту 2 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 2)достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом... У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.» - згідно абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Переможець процедури закупівлі: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Дата відповіді: 05.10.2020 14:03
Відповідь надана

Щодо проектної документації

Номер: 5cf5b5425b634d068bbe3ebfd901336b
Дата опублікування: 02.10.2020 17:11
Опис: В проектній документації, яка додана до технічного завдання, при заміні проміжних опор наведено закріплення залізобетонних стійок опор в пробурені котловани без використання ригелів (див. схему А, тип I, по серіі 3.407.1-154 «Закрепление в грунте железобетонных стоек опор ВЛ 35-750 кВ). Але слід зазначити, що для можливості виконання демонтажу існуючих фундаментів проміжних опор ПБ-52 буде виконано розроблення ґрунту екскаватором, яке унеможливлює виконання закріплення стійки нової опори по схемі «А», тип I, по серіі 3.407.1-154, тому що ґрунт основи буде розрихлений. Виходячи з цього можливі варіанти: - треба розробити розрахунок закріплення стійки в ґрунті по схемі «В» тип І-ІV, серіі 3.407.1-154 де використовуються ригелі та внести коригування в проектно-кошторисну документацію, де врахувати необхідні ресурси на монтаж ригелів та лабораторні випробування зразків ґрунту зворотної засипки після трамбування; - виконати зміщення місця встановлення нової опори по створу ПЛ, в наслідок чого виникають витрати по відведенню землі та перевізуванню проводу та тросу, яке також не враховано проектно-кошторисною документацією. Просимо надати пояснення по суті питання.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що в проектній документації передбачено закріплення залізобетонних стояків опор ПЛ в свердленні котловани без використання ригелів. Котловани для демонтажу існуючих фундаментів передбачено виконувати механізованим способом з доробкою ґрунту вручну. Верх фундаментів існуючої опори ПБ52 розташовані в осях на відстані 11.3м (5,65м від осі ПЛ), плита в осях на відстані 11.7м (5,85м від осі ПЛ). Стояки опори ПБ330-7н*, що встановлюється, розташовані в осях на відстані 8,4м (4,2 м від осі ПЛ). Відстань між віссю існуючого фундаменту до осі стояка становить 1,45м, до краю пробуреного котловану – 1,050м. Для забезпечення непорушеної структури ґрунту для свердленного котловану опори ПБ330-7н*, розробку котловану та демонтаж фундаментів існуючої опори ПБ 52 необхідно виконувати з однієї сторони (зовнішньої по відношенню осі ПЛ). По трасі залягають суглинки та глини твердої консистенції, що дозволяє стінки котлованів до 2м виконувати прямими під кутом 90?. При мінімальній розробці котловану зі сторони встановлення стояків нової опори непорушена структура ґрунту для встановлення нової опори буде збережена. Свердловини для стояків опори ПБ330-7н* виконувати після засипки котлованів демонтованих фундаментів. Засипку котлованів виконувати з пошаровим (20-30см) ущільненням грунту засипки. Засипку пазух свердловин під стояки опори ПБ330-7н* виконувати піщано-гравійною сумішшю відповідно до рішень проекту.
Дата відповіді: 06.10.2020 13:56
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: eb69d67e071f49729af99c7cc59721d4
Дата опублікування: 30.09.2020 17:23
Опис: Іноземна компанія, через відкрите в Україні представництво, планує брати участь у закупівлі через Консорціум, що створено разом з резидентом України (ТОВ). Просимо підтвердити, чи вимога стосовно банківської гарантії стосується одного (будь-якого) з участників, чи власне самого Консорціуму?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що: - згідно пункту 10 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі встановлено: «10) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія». - згідно абзацу другого частини першої статті 25 Закону про публічні закупівлі встановлено: «….учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Також пунктом 37 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі установлено поняття учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а саме: «37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.»
Дата відповіді: 01.10.2020 15:13
Відповідь надана

Cтосовно об’єднання учасників

Номер: 74755f747e78491d9bb56bbe800beba0
Дата опублікування: 28.09.2020 17:17
Опис: Згідно Тендерної документації, у разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Чи можливе визнання об’єднання створеної в Україні юридичної особи (товариство з обмеженою відповідальністю) із представництвом іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні об’єднанням учасників у розумінні вищезазначеного положення ТД? А також, чи можлива участь такого об’єднання у якості єдиного учасника процедури закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що абзацом другим пункту 37 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі установлено виключний перелік випадків, у разі яких об'єднання учасників належать до учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а саме: «Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Відповідно до частини 5 статті 16 Закону «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації». Частина 10 статті 26 Закону «У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.» та відповідно до абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 41 Закону - «У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників»
Дата відповіді: 29.09.2020 08:52
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 6708d53c1aa9454f85eaec7f097710cf
Дата опублікування: 24.09.2020 16:56
Опис: Просимо надати більш детальне роз'яснення що Замовник вважає аналогічним договором? За яким предметом закупівлі чи кодом ДК має бути наданий аналогічний договір
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що згідно інформації наданої в Формі №4 Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) Додатку 2 до Тендерної документації аналогічним вважається: -виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/ТМЦ (при необхідності), виконання робіт зіставних за обсягами і складністю з будівництва, заміни залізобетонних/металевих опор або фазного електричного проводу) на ЛЕП ≥ 110 кВ, виконаний за останні 3 роки; - та при необхідності коригування проєкту: загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника або субпідрядника) виконання договору проєктних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проєктно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 роки.
Дата відповіді: 28.09.2020 16:39
Відповідь надана

Стосовно робіт

Номер: 51455e837bba438fb885b644d2ea50f0
Дата опублікування: 24.09.2020 10:09
Опис: Просимо підтвердити наявність державних актів на землю під опори, які підлягають заміні
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Державний Акт на право постійного користування землею під опори, які підлягають заміні, в наявності.
Дата відповіді: 28.09.2020 16:38
Відповідь надана

обсяги робіт

Номер: 0ca3ee2525ae497aae79af505f80efae
Дата опублікування: 24.09.2020 09:41
Опис: Опрацьовуючи кошторисну документацію ЛК 02-001-01 та проекта 1790.03-БР.ЕП - Реконструкція ділянки опор №256–оп.№266, були виявлені невідповідності: • Чи потрібна при монтажі нових металевих опор антивандальні заходи, - Приварювання болтів металевих опор висотою до 10 м відповідно нормами ТР4-2-10. • Розділ 6, «Встановлення протипташиних загороджувачів» за нормою Е33-30-15,- замінити на «Встановлення протипташиного пристрою із застосуванням телевишки» за нормою ТР4-6-2-1 – 192 шт з додаванням автогiдропiдiймача висота пiдйому 28 м 192х0,5 =96 маш.час • В локальному кошторису не враховано монтаж та вартість металевих сход на проміжних опорах (184 кг на 1 опору) – загалом 184х10 = 1840 кг Просимо привести обсяги робіт у відповідність
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що проєктно-кошторисною документацією дійсно не передбачено обварювання болтових з’єднань на висоту 10 м для металевих ґратчастих опор. При цьому, введена в дію після розроблення проєкту «Технічна політика ДП «НЕК «Укренерго» у сфері розвитку та експлуатації магістральних та міждержавних електричних мереж СОУ НЕК 20.261:2018 (підпункт 7.1.13) передбачає необхідність обварювання болтових з’єднань на висоту 10 м. Тендерною документацією передбачені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва згідно затвердженої інвесторської кошторисної документації, що можуть, відповідно до пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, бути враховані у ціні своєї пропозиції Учасником торгів (підрядником). Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. У зв’язку з неможливістю на даному етапі внести зміни до проєктної документації в установленому порядку, пропонуємо Учаснику (підряднику) відповідно до підпункту 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 врахувати компенсацію ризиків з наданням своїх розрахунків на роботи з обварювання болтових з’єднань на висоту 10 м для металевих ґратчастих опор. • Стосовно інших зауважень Учасника до проєктної документації повідомляємо наступне: НЕК «Укренерго» розроблено проєктну документацію, яка пройшла експертизу в експертній організації, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204 з отриманням позитивного експертного звіту виданого ДП «Укрдежбудекспертиза» №00-0507-20/ІЗ від 31.07.2020. У зв’язку з цим вважаємо, на даний час, недоцільним внесення запропонованих змін до проєктної документації. • На опорах ПБ330-7н* відсутня необхідність монтажу металевих сход.
Дата відповіді: 28.09.2020 16:38
Відповідь надана

Подовження строків подання тендерних пропозицій

Номер: a3a80d76ee304616951b246e86465f6a
Дата опублікування: 23.09.2020 18:40
Опис: Наша компанія має намір прийняти участь в Тендері. Компанія є юридичною особою, що заснована і функціонує відповідно до законодавства іноземної країни, свою діяльність, зокрема подачу документів для участі у Тендері, здійснює через зареєстроване представництво Компанії в Україні. Зважаючи на необхідність надання Компанією документів легалізованих увстановленому чинним законодавством України порядку, що передбачено пунктом 5 Розділу 1 Тендерної документації, чи можливо забезпечити можливість виконання заявлених вимог та змінити кінцевий строк подання тендерних пропозицій щодо Тендеру визначивши його датою 21 жовтня 2020 року?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що за результатами розгляду питання Замовником внесені зміни до Тендерої документації.
Дата відповіді: 28.09.2020 16:37