-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
електрична енергія
Торги не відбулися
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Період уточнення:
21.09.2020 14:14 - 27.09.2020 00:00
Відповідь надана
щодо невідповідності тендерної пропозиції
Номер:
2dc3ec2cbea54ded8e51d7848f5d9236
Дата опублікування:
25.09.2020 12:55
Опис:
Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції.
Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь:
Замовник врахувчав зауваження та внесено відповідні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
25.09.2020 15:57
Відповідь надана
щодо невідповідності тендерної пропозиції
Номер:
484d84e96d414ba5a5ee4827b951c369
Дата опублікування:
25.09.2020 12:53
Опис:
Вимога Замовника про наявність представництва в регіоні Замовника є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене вважаємо, що умови Замовника викладені в Тендерній документації про наявність власного структурного підрозділу учасника в регіоні замовника є такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги з умов Тендерної документації.
Відповідь:
Замовник врахувчав зауваження та внесено відповідні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
25.09.2020 15:56
Відповідь надана
БуОС
Номер:
16208cfd10d44e388e5c7d1e3b858bbb
Дата опублікування:
25.09.2020 08:59
Опис:
Шановний Замовник до якої тогової зони відноситься ваше підприємство БуОс чи ОЕС?
Відповідь:
КНП "Богородчанська ЦРЛ" відноситься до зони ОЕС
Дата відповіді:
25.09.2020 12:42
Відповідь надана
Порушення закупівельного законодавства
Номер:
ffd0839e8c864476baf605ca35c338a9
Дата опублікування:
23.09.2020 16:25
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до вимог тендерної документації, учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати гарантійний лист щодо погодження з умовами Договору та безумовного його підписання в редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін, у разі визначення його переможцем торгів (проект Договору викладено у Додатку 3 до тендерної документації).
Однак, після ознайомлення з проектом договору, завантаженого Замовником, було виявлено ряд невідповідностей.
Зокрема, згідно з відповіддю Замовника в системі Прозорро від 22.09.2020 наданої о 12:05, в загальна вартість закупівлі включає ПДВ та тариф на передачу електроенергії, і не включає в себе тариф на розподіл електроенергії.
Водночас, в п.5.10. проекту договору значиться, що Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії або у складі вартості (ціни) електричної енергії Постачальника, або безпосередньо оператору системи, з яким Споживач має діючий договір споживача про надання послуг з розподілу/передачі електричної енергії. Спосіб оплати послуги з розподілу (передачі) електричної енергії зазначається в комерційній пропозиції, яка є додатком до цього Договору.
Згідно з інформацією, що міститься в комерційній пропозиції (Додаток 2 до проекту договору), а саме в п.1.1., п.1.2. Так відповідно до п.1.1. ціна на універсальні послуги для споживачів розраховується відповідно до Порядку формування цін на універсальні послуги, затвердженого постановою НКРЕКП від 05 жовтня 2018 року № 1177, за наступною формулою:
*Замовник самостійно визначає за якою з двох формул здійснювати оплату за постачання електричної енергії
1)ЦУП = Цпрогн ЗЦ + Тпер + ТР + ТУП , грн/кВт*год.,
2)ЦУП = Цпрогн ЗЦ + Тпер+ ТУП , грн/кВт*год.
де Цпрогн ЗЦ – прогнозована ціна закупівлі електроенергії постачальником універсальних послуг;
Тпер - тариф на послуги з передачі електроенергії, встановлений Регулятором;
ТР - тариф на послуги з розподілу електроенергії, встановлений Регулятором;
ТУП - тариф на послуги постачальника універсальних послуг.
Таким чином, замовник, вимагаючи надання листа-згоди з умовами Договору та безумовного його підписання в редакції Замовника та водночас прописуючи в проекті договору, що ціна такого договору становить собою універсальну послугу, зазначає дискримінаційні вимоги. Слід зазначити, що універсальна послуга надається лише постачальником універсальної послуги. В той же час, в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Таким чином, закупівля «універсальної послуги» виключає наявність конкуренції на ринку в Вашому регіоні, оскільки постачальником універсальних послуг на території Івано-Франківської області є ТОВ “Прикарпатенерготрейд”. Здійснення закупівлі електричної енергії на умовах універсальної послуги є незаконним та дискримінаційним.
Інформація про те, що Замовник бажає закупити універсальну послугу міститься і в п.1.2. Комерційної пропозиції.
Разом з тим, варто зазначити, що Замовник суперечить сам собі. Зокрема, як вже було зазначено, останнім було розміщено відповідь про те, що очікувана вартість не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії. Тут же Замовник в проекті договору прописує, що бажає закупити універсальну послугу. Варто зазначити, що універсальна послуга, відповідно до законодавства, включає в себе вартість послуг оператора системи розподілу та передачі. Однак, разом з тим, Замовник прописує два варіанти формули, в одній з яких включає розподіл, а в іншій виключає розподіл, додатково зазначаючи, що Замовник самостійно визначає за якою з двох формул здійснювати оплату за постачання електричної енергії.
Шановний Замовник, звертаємося до вас з вимогою визначитися з тим, включається чи не включається розподіл в очікувану вартість пропозиції до моменту проведення електронного аукціону та зазначити своє рішення в вимогах тендерної документації, усунувши в тендерній документації та додатках до неї всі невідповідності.
Невизначеність Замовника щодо включення чи не включення послуг ОСР до очікуваної вартості призводить до некоректного зазначення цінової пропозиції Учасниками. Зокрема, звертаємо увагу Замовника на той факт, що вартість послуг оператора системи розподілу (далі – ОСР) у вашому регіоні становить 0,13289 грн/кВт*год та 0,97092 грн/кВт*год в залежності від класу напруги. Таким чином, учасники не можуть коректно визначити свої цінові пропозиції, оскільки, в залежності від того включено чи ні послуги ОСР, цінова пропозиція може бути меншою, або ж більшою на 23 920,20-174 765,60 грн. з ПДВ (залежно від класу напруги).
Окрім цього, відповідно до п.9.6. Комерційної пропозиції, договір може бути пролонгований на аналогічний період (на такий ж самий строк) за умови відсутності письмового повідомлення від однієї із сторін про розірвання Договору.
Варто зазначити, що Замовник при складанні проекту договору про закупівлю повинен керуватися не лише Господарським та Цивільним кодексом України, а і спеціальним законодавством, а саме – Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). Зокрема, відповідно до ч.6 ст.41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Але аж ніяк не пролонгований на аналогічний період.
Беручи до уваги вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою усунення порушень та приведення тендерної документації, а також додатків до неї, у відповідність до чинного закупівельного законодавства. Зокрема звертаємося до Вас з вимогою чіткого зазначення в тендерній документації чи потрібно учасникам включати вартість послуг ОСР під час розрахунку своєї тендерної пропозиції, усунення положень щодо закупівлі універсальної послуги та приведення проекту договору, а також додатків до нього, у відповідність до Закону (зокрема, але не виключно до ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідь:
Замовник врахувчав зауваження та внесено відповідні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
25.09.2020 15:53
Відповідь надана
Центр обслуговування споживачів
Номер:
cd21a10bc8164826960626689135d1f0
Дата опублікування:
23.09.2020 13:56
Опис:
Відповідно до пп.3.4. п.3 Розділу V учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території м. Івано-Франківськ (представництво у Івано-Франківській області) із зазначенням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога, установлена Замовником, є дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника та той факт, що відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окрім цього, відповідно до п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Водночас, для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
Таким чином, встановлюючи вищезазначену вимогу, Замовник штучно обмежує коло можливих учасників лише тими постачальниками, котрі обслуговують 50000 споживачів
і більше та відповідно до законодавчих актів зобов’язані створювати центри обслуговування. Дана вимога створює суб’єктивні та штучні обмеження, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників котрі мають можливість здійснювати поставку електричної енергії Замовнику та мають значний досвід у постачанні електричної енергії споживачам, а також мають працівників з наявною відповідною кваліфікацією та досвідом роботи.
Беручи до уваги вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою приведення тендерної документації у відповідність до діючого законодавства України.
Відповідь:
Замовник врахувчав зауваження та внесено відповідні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
25.09.2020 15:53
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
9eca09f6a41041c7a76b0d524b906657
Дата опублікування:
23.09.2020 11:05
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлена необхідність подання учасниками забезпечення тендерної пропопзиції. В той же час, відповідно до екранних систем Прозорро, вид тендерного забезпечення відсутній.
Звертаємося до вас з вимогою приведення тендерної документації та інформації, що міститься в екранних системах, у відповідність .
Відповідь:
Замовник врахувчав зауваження та внесено відповідні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
25.09.2020 15:52
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
2e31f434b6c743258b41c4a554908c98
Дата опублікування:
22.09.2020 16:11
Опис:
Шановний замовнику, в тендерній документації вказана інформація про банківську ганарантію, але не вказанна сумма банківської гарантії. Вкажіть, будь ласка, суму банківської гарантії
Відповідь:
Замовник врахувчав зауваження та внесено відповідні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
25.09.2020 15:52
Відповідь надана
Питання щодо розподілу
Номер:
1e9eafd5310c4cd4b2c26a96be64ec1c
Дата опублікування:
21.09.2020 17:59
Опис:
Добрий день! Чи врахован розподіл в загальну вартість закупівлі?
Відповідь:
Вартість включає ПДВ та тариф на передачу електроенергії, і не включає в себе тариф на розподіл електроенергії
Дата відповіді:
22.09.2020 12:05