-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту електричних машин ЕД-121, ДК-806, ВС-650, 2П2К, ПСГУ2, 4ПСГУ, 4АЖ-160, 4АЖ-225: Лот № 1 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-121), Лот № 2 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ДК-806), Лот № 3 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ВС-650), Лот № 4 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин 2П2К), Лот № 5 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ПСГУ2), Лот № 6 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин 4ПСГУ), Лот № 7 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин 4АЖ-160), Лот № 8 - код ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин 4АЖ-225)
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 26.11.2020; 10-00
Торги не відбулися
3 343 933.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 602.58 UAH
мін. крок: 0% або 602.58 UAH
Період уточнення:
17.09.2020 17:11 - 16.11.2020 00:00
Відповідь надана
Уточнення п.п. 7.1.11, 8.10 проекту договору (Додаток № 11 до ТД).
Номер:
f73a13f643514f3ca31a2a64ef9bd8b7
Дата опублікування:
05.10.2020 11:28
Опис:
Відповідно до п. 7.1.11 проекту Договору (Додаток № 11 до ТД), разом з первинними документами, відповідно до п. 4.4. Договору, які підтверджують факт надання Виконавцем послуг, Виконавець надає Замовнику довідку в довільній формі за підписом уповноважених осіб Виконавця та скріплює печаткою (у разі наявності), яка повинна містить наступну інформацію:
- повне найменування виробника;
- торгівельна марка;
- країна походження;
- юридична адреса виробника;
- країна, де зареєстрований виробник як платник податків;
- реєстраційний чи податковий номер виробника.
Довідка надається Виконавцем у розрізі кожного виду послуги, з розшифровкою використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо іноземного виробництва. Така довідка є додатком до первинних документів, які підтверджують надання Виконавцем послуг.
Згідно із п.8.10 проекту Договору, у разі невиконання та/або неналежного виконання п. 7.1.11 цього Договору Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 30 (тридцять) відсотків від вартості наданих Послуг.
З огляду на викладене, просимо надати відповідь на наступне запитання:
- Чи зобов’язаний Виконавець надавати у довідці розшифровку використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо вітчизняного виробництва?
- Чи є «неналежним виконання» п.7.1.11. проекту Договору викладення Виконавцем в довідці неповної інформації (як приклад ненадання інформації щодо податкового номеру іноземного виробника), зазначеної в п.7.1.11, та/або існують інші обставини?
- У разі порушення Виконавцем вимог п. 7.1.1. проекту Договору, штраф у розмірі 30 (тридцяти) відсотків стягується з Виконавця від загальної вартості наданих ним Послуг за весь час дії договору чи від вартості окремо наданої Послуги (ціни одиниці ремонту Обладнання), за якою було допущено таке порушення?
Відповідь:
До питання: Чи зобов’язаний Виконавець надавати у довідці розшифровку використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо вітчизняного виробництва?
Виконавець зобов’язаний надавати у довідці детальну розшифровку використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо тільки імпортного виробництва. Вітчизняного виробництва розшифровувати непотрібно. В цьому випадку в довідці Виконавець зазначає, що було використано комплектуючі, запасні частини, матеріали вітчизняного виробництва без розшифровки.
«Чи є «неналежним виконання» п.7.1.11. проекту Договору викладення Виконавцем в довідці неповної інформації (як приклад ненадання інформації щодо податкового номеру іноземного виробника), зазначеної в п.7.1.11, та/або існують інші обставини?»
У пункті 7.1.11 наведено повний перелік інформації, яку необхідно зазначити Виконавцем в довідці. Тому, якщо Виконавець надав інформацію частково, наприклад не вказав реєстраційний чи податковий номер іноземного виробника предмета закупівлі, то надання такої довідки повинно вважатись неналежним виконанням пункту 7.1.11.
До питання: У разі порушення Виконавцем вимог п. 7.1.11. проекту Договору, штраф у розмірі 30 (тридцяти) відсотків стягується з Виконавця від загальної вартості наданих ним Послуг за весь час дії договору чи від вартості окремо наданої Послуги (ціни одиниці ремонту Обладнання), за якою було допущено таке порушення?
Оскільки довідка, яка надається Виконавцем на виконання п. 7.1.11, є додатком до первинного документа, то штраф необхідно стягувати з Виконавця тільки від вартості послуг тих первинних документів, по яких ненадані довідки та/або якщо в довідки включена неповна інформація.
Дата відповіді:
18.11.2020 17:27
Відповідь надана
Щодо документа, який підтверджує можливість учасника надавати послуги з ремонту електричних машин
Номер:
b0bd84412eab4b2a8c144016b9dc715f
Дата опублікування:
05.10.2020 11:26
Опис:
Відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону.
Згідно п. 3.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД, інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі міститься в Додатку № 3.
Відповідно до п. 4 Додатку № 3 до ТД Замовником, документом, який підтверджує можливість Учасника (виконавця) надавати відповідні послуги є:
- атестат відповідно до Додатку Г СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142
або
- атестат ремонтного виробництва відповідно до нормативних документів АТ «Укрзалізниця», які діяли на момент видачі атестату (до 26.02.2019)
або
- документ про відповідність (протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво (у тому числі про визнання), сертифікат (у тому числі відповідності), атестат, інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності), який наданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що визначена національним агентством з акредитації України, на його бланку за встановленою ним формою.
За вказаних обставин просимо надати роз’яснення з наступного запитання: - У разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про надання послуг з ремонту обладнання Замовника, чи буде надання учасником процедури закупівлі атестату відповідно до Додатку Г СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (як приклад), виданого безпосередньо субпідряднику/співвиконавцю, достатнім підтвердження можливостей для надання послуг за предметом закупівлі?
При наданні роз’яснення на вищевказане запитання просимо врахувати обставини коли:
учасник процедури закупівлі не є виконавцем послуг, а послуги надаються виключно субпідрядником;
учасник процедури закупівлі та субпідрядник/співвиконавець є виконавцями послуг.
Відповідь:
Тендерним комітетом прийнято рішення та внесено зміни №1 до тендерної документації
Дата відповіді:
18.11.2020 17:26
Відповідь надана
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання
Номер:
edcc22419eb54ab9b18dfb7a905f0876
Дата опублікування:
05.10.2020 11:23
Опис:
1. Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Замовником у тендерну документацію (надалі за текстом – ТД) включено один з кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, визначений ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно п. 3.5. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку № 1 до ТД.
Керуючись підпунктом 4.3. пункту 4 Додатку № 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» до ТД, для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має бути наданий наступний документ: довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
Відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону.
З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення на наступне запитання: - У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про надання послуг з ремонту обладнання Замовника, який/які із нижчеперелічених документів є достатнім та має міститися у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у підпункті 4.3. пункту 4 Додатку № 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» до ТД:
- довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів саме учасником процедури закупівлі,
або
- довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів саме залученим співвиконавцем,
або
- довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів як учасником процедури закупівлі так і співвиконавцем.
При наданні роз’яснення на дане запитання просимо врахувати обставини коли:
учасник процедури закупівлі не є виконавцем послуг, а послуги надаються виключно субпідрядником;
учасник процедури закупівлі та субпідрядник/співвиконавець є виконавцями послуг.
2. Щодо залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання.
Замовником у пункті 3.5. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону.
За вказаних обставин, просимо надати роз’яснення з наступного запитання: - Чи має право учасник процедури закупівлі залучити спроможності суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про надання послуг з ремонту обладнання Замовника, у разі якщо посадова особа субпідрядника/співвиконавця є пов’язаною особою (в розумінні п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі) з посадовою особою учасника процедури закупівлі, що його залучає?
Відповідь:
Щодо підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію визначеному пп. 4.3. п. 4 Додатку № 1
Відповідно до п. 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено перевірку Замовником суб’єктів господарювання, фінансові спроможності яких залучаються учасником процедури закупівлі як субпідрядників/співвиконавців (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), у випадку закупівлі послуг для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 3 статті 16 Закону. Але, АТ «Укрзалізниця» відповідно до ч. 2 статті 16 Закону встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 4.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки за встановленою або довільною формою щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. Дана вимога стосується учасників в незалежності від залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді:
18.11.2020 17:24
Відповідь надана
щодо вартості Послуг
Номер:
b9997139e1784b978c89f1db5c729bd3
Дата опублікування:
05.10.2020 10:04
Опис:
Просимо надати роз’яснення до наступних пунктів проекту договору:
- Зі змісту п.3.2.проекту Договору випливає, що ціна Послуги визначена в Специфікації (дод.1) і відповідає ціні, яка перемогла у тендерній процедурі.
- П.3.3 проекту Договору стверджує, що вартість ремонту одиниці обладнання розраховується на підставі акту дефектації (дод.8).
- Додаток 8 включає в себе три розділи: -перелік вибракуваних запчастин та матеріалів;
- перелік ненормально зношених запчастин та матеріалів; - перелік відсутніх запчастин, що потребують доукомплектування. Відповідно до цього, вартість ремонту буде підсумковою: ремонт+ ненормально зношені запчастини+ відсутні запчастини.
Питання:
1. Всі три розділи повинні входити в одну калькуляцію?
2. Перший розділ додатку 8 включає в себе (або являє собою) калькуляцію, що відповідає ціні у Специфікації? Якщо витрати виявляться меншими, чи означає це корекцію ціни в Специфікації?
3. Яким чином узгоджується калькуляція з Замовником? І як вона (узгоджена калькуляція) впливає на ціну розрахунку з Замовником (окрім додавання вартості відсутніх та ненормально зношених деталей)?
Відповідь:
- Щодо питання учасника про наявність всіх трьох опцій додатку 8 до Договору, а саме: - переліку вибракуваних запчастин та матеріалів, що потребують заміни; - переліку ненормально зношених запчастин та матеріалів, що потребують заміни; - переліку відсутніх запчастин, що потребують доукомплектування, в одній калькуляції повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.4.Проєкту договору, Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання в ремонт Обладнання, надає Замовнику калькуляції за результатами проведеної дефектації Обладнання відповідно до Послуг зазначених у Специфікації та Акта дефектації. Обсяг Послуг, що має бути наданий Виконавцем та прийнятим Замовником відповідно до умов цього Договору, по кожному випадку надання в ремонт Обладнання за відповідним Актом дефектації, формує вартість Послуг з ремонту одиниці Обладнання. Виходячи з наведеного, Виконавець визначає обсяг Послуг за результатами проведеної дефектації відповідно до п. 3.4. Договору. Крім того, відповідно до п. 3.3. Договору, вартість ремонту кожної одиниці Обладнання розраховується на підставі фактичного технічного стану складових частин Обладнання відображеного в Акті дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору).
- Щодо питання учасника про потенційну можливість зменшення витрат та, як наслідок, корекції у такому випадку ціни у специфікації, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.5. Проєкту договору, у разі зміни Технічних умов, передбачених Правилами ремонту, технологічними процесами, а також змін ціноутворюючих факторів, Сторони мають право переглянути вартість ремонту в бік зменшення на підставі розрахунків Виконавця враховуючи зміну вищезазначених чинників з укладанням відповідної додаткової угоди до цього Договору. Виходячи з наведеного, зміна вартості ремонту (зміна ціни) у бік зменшення здійснюється виключно на підставі умов Договору та законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
- Щодо питання учасника про узгодження калькуляції з Замовником повідомляємо наступне.
Пунктом 5.5 Проєкту договору передбачено надання виконавцем замовнику на погодження калькуляції за результатами проведеної дефектації протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання акта дефектації. Відповідно до п. 3.3 проєкту договору вартість ремонту кожної одиниці обладнання розраховується на підставі фактичного технічного стану складових частин обладнання, який відображено в акті дефектації.
Дата відповіді:
18.11.2020 17:22