• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо

місцевий бюджет

Завершена

2 330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 650.00 UAH
Період уточнення: 17.09.2020 16:42 - 25.09.2020 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 3e70d4344b9a47c9a329566bfd6a7a29
Дата опублікування: 24.09.2020 15:10
Опис: Звертаємо увагу Замовника на наявність у тендерної документації дискримінаційних умов. Так, відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність як мінімум 1 АЗС у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів. АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС. У разі використання орендованої (або суборенди) (або партнерської або інше) матеріально-технічної бази – надати копію/або оригінал договору оренди (або суборенди) (або партнерства або іншого договору). У договорі(ах) повинно бути зазначено майно (перелік АЗС), яке зазначено у довідці у відповідності до даного Додатку. Крім того, повинен надати лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку. Якщо, дослідити розташування АЗС, враховуючи інформацію з Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним вбачається, що тільки одна мережа АЗС АВІАС – емітент скретч-карток ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», відповідає зазначеним Замовником вимогам – має більше 40 АЗС по м. Запоріжжя (повністю відповідає вимогам щодо розташування – по 1 АЗС у кожному районі міста та на відстані не більше 2,5 км від адрес Замовника). При цьому для порівняння, мережа АЗС WOG (емітент талонів – ТОВ «ВОГ КАРД») має 10 АЗС по м. Запоріжжя (мінімум по 1 АЗС у 6 із 7 районів м. Запоріжжя); мережа АЗС ОККО – має 8 АЗС по м. Запоріжжя (мінімум по 1 АЗС у 6 із 7 районів міста), мережа АЗС ЗОГ (емітент талонів ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ») має 9 АЗС по м. Запоріжжя (мінімум по 1 АЗС у 6 із 7 районів міста Запоріжжя), мережа АЗС GLUSCO (емітент талонів ТОВ ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» має 6 АЗС по м. Запоріжжя. Крім того, враховуючи встановлену Замовником відстань у 2,5 км від автогосподарства та кожної ШЕД та АЗС, явне надання переваги конкретному Учаснику-Постачальнику з боку Замовника, про що свідчать попередні закупівлі. Відповідно до практики прийняття рішень Постійно діючий адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вищенаведені вимоги визнані дискримінаційними та підлягають виключенню.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 2,5км від автогосподарства та кожної ШЕД. Зазначені вимоги виконуються різними учасниками закупівель вже на протязі понад 2-х років. Згідно чинного Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html) на території міста Запоріжжя знаходиться понад 100 АЗС. Метою діяльності підприємства є виконання на підставі укладених договорів комплексу робіт, послуг в сфері благоустрою населених пунктів, спрямованих на створення сприятливих умов для життєдіяльності людей з мінімальними грошовими витратами для підприємства, зокрема щодо придбання ПММ. У свою чергу, відстань від автозаправних станцій до ШЕД повинна бути якомога меншою, такою що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автомобілів з мінімальними затратами часу та кількості використаного палива при «нульових» пробігах, та як наслідок – економії бюджетних коштів. Таким чином, зазначена вимога щодо відстані розташування АЗС визначена замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів. Тому в даному випадку замовник визначив, що відстань від автозаправних станцій до автогосподарства та кожної ШЕД для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його господарську діяльність, у зв’язку із чим встановив цей критерій. Якщо АЗС будуть розташовані на невзначеній відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників. На нашу думку всі вимоги, викладені в тендерній документації не суперечать діючому чинному Законодавству України та є необхідними для успішного проведення Закупівлі, наприклад, рішення АМКУ (UA-2020-02-17-000140-c.b1) є підтвердженням, що умова (навіть вимога у відстані не більше 1км від дільниці Замовника до АЗС), встановлена у тендерній документації, не суперечить чинному законодавству. Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Дата відповіді: 29.09.2020 08:46
Відповідь надана

порушення оголошення процедури закупівлі

Номер: 9fa087c3d421419e83bc879309b0df4d
Дата опублікування: 18.09.2020 15:10
Опис: Шановний Замовнику! Надайте обґрунтоване роз’яснення, чому всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями, по оголошенним Вашим підприємством закупівлям застосовується процедура відкритих торгів замість процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Нагадуємо, що згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до частини десятої статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Водночас Закон містить різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій в залежності від очікуваної вартості закупівлі. Тому при здійсненні закупівель замовники повинні керуються вартісними межами, встановленими в пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону з дотриманням положень частини 10 статті 3 Закону. Оголошені закупівлі: UA-2020-09-17-010286-a - дата ологошення 17.09.20 UA-2020-09-14-002785-c- дата оголошення 14.09 20 UA-2020-09-14-002625-c - дата оголошення 14.09.20 UA-2020-09-11-002398-a - дата оголошення 11.09.20 UA-2020-09-03-007983-b - дата оголошення 03.09.20
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Перелічені Вами процедури було заплановано відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі» та листа-роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020р. за №3304-04/54160-06 щодо планування закупівель. На підставі внесених змін до річного плану і були оголошені перелічені Вами закупівлі.
Дата відповіді: 23.09.2020 11:40