-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Більш детально викладено у тендерній документації
Торги не відбулися
349 280.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 746.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 746.40 UAH
Період уточнення:
17.09.2020 16:03 - 23.09.2020 00:00
Відповідь надана
щодо надання документів учасником, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
Номер:
8d7d1e2da5884d2c86469cf58d77f12c
Дата опублікування:
22.09.2020 15:58
Опис:
Шановний замовник, відповідно до п. 3.4 розділу V тендерної документації, наявна наступна вимога до тендерної пропозиції учасника, а саме:
«3.4. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.»
Згідно частини 3 статі 22 Закону «Про публічні закупівлі», зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає необхідне включити до ТД.
- Просимо надати роз’яснення щодо наявності законодавчих підстав вимагати надати учасником у складі своєї пропозиції документів, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції.
- Просимо надати посилання, в якому нормативному документі наявна саме така вимога до учасника, бо роз’яснення Мінекономрозвитку мають виключно рекомендаційний характер, що жодним чином не прирівнюється до законодавчих актів.
- Просимо відповісти, в іншому випадку просимо внести відповідні зміни до ТД шляхом виключення п.3.4. з тендерної документації.
Сподіваємось на розуміння! Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що на даному етапі відбувається реформування сфери публічних закупівель, що було розпочато з метою створення умов для її ефективного функціонування. Так в рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. В рамках опрацювання питання етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель Мінекономрозвитку було здійснено он-лайн опитування серед замовників та учасників, проведено ряд зустрічей з представниками Проекту технічної допомоги ЄС «Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/ Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні» (далі - Проект ЄС), Центру зі зниження ризиків корупції в оборонному секторі (CIDS) щодо міжнародних підходів, ролі кодексу етики, корупційних ризиків у державних закупівлях. Варто зазначити, що одним з пріоритетних напрямків діяльності Мінекономрозвитку як Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель є підвищення рівня прозорості дій замовників. Так за результатами проведеної роботи Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Крім того, Проектом ЄС додатково було проведено аналітичний огляд Кодексів етики публічних закупівель, що діють в країнах – членах ЄС та підготовлено звіт «Кодекси поведінки щодо публічних закупівель». Незважаючи на відмінності у підходах різних країн до формування Кодексів етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, незмінним є його мета - забезпечення якісного, прозорого й безконфліктного здійснення процесу закупівель та запобігання можливим зловживанням і порушенням законодавства у цій сфері. Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови.
Таким чином, враховуючи вище наведене, необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), а саме принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а також ніяким чином не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі.
Беручи до уваги все вище зазначене, оскільки встановлена вимога не є дискримінаційною за своєю суттю, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до вимог тендерної документації у цій частині. Окрім цього, у своєму зверненні Учасником не доведено неможливість виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, а також не надано доказів неможливості запровадження відповідної політики.
Дата відповіді:
24.09.2020 14:05
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання
Номер:
53ee38e65cfb40f58ee87680f4b6aeee
Дата опублікування:
22.09.2020 14:14
Опис:
Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ)? Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі. Дякуємо
Відповідь:
У відповідь на ваш запит повідомляємо, що ми як Замовник відносимося до групи Б без АСКОЕ.
Дата відповіді:
24.09.2020 11:31
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Номер:
944753d0acbc4faf9f79a3d20d37cb70
Дата опублікування:
22.09.2020 13:55
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас надати роз’яснення щодо формування очікуваної вартості закупівлі. На даний момент тарифи на послуги з розподілу електричної енергії, що діють з 01 серпня 2020 року згідно постанови НКРЕКП № 1343 оператору системи розподілу АТ «ОДЕСАОБЛЕНЕРГО» складають 0, 69246 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, тариф на послугу з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» складає 0,24023 грн. за 1 кВт*год без ПДВ (Постанова НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020 року). Згідно інформації розміщеної на офіційному веб-сайті «Оператор ринку» середньозважена ціна за 10 днів вересня 2020 року електричної енергії по ОЕС України складає 1,51325 грн./кВт*год без ПДВ. Згідно розрахунку середньозважена ціна з урахуванням вартості тарифу на послуги з передачі, вартості тарифу на послуги з розподілу електричної енергії та без врахування вартості тарифу на послуги Постачальника складає 2,935128 грн. за 1 кВт*год з ПДВ. Вказана Вами ціна (2,680177 грн. з ПДВ) є не конкурентоспроможною, що може привести до ведення не точних та не прозорих розрахунків із споживачем або укладення додаткових угод для підвищення ціни. Просимо Вас переглянути Очікувану вартість ( загальну кількість кВт*год) електричної енергії та привести її до дійсної середньозваженої ціни по Україні, у зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2. ст. 56 розділу XI Закону України Про ринок електричної енергії, п. 3.1.1 гл. 3.1 розділу ІІІ ПРРЕЕ постачання електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії споживачу за вільними цінами.
Відповідно до ч. 5. ст. 56 розділу XI Закону України Про ринок електричної енергії для забезпечення постачання електричної енергії споживачам електропостачальники здійснюють купівлю-продаж електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку "на добу наперед", внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту.
Згідно із частиною шостою статті 67 Закону України Про ринок електричної енергії відповідно до Правил РДН/ВДР за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладання правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії.
Оприлюднення результатів торгів на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону України Про ринок електричної енергії забезпечує ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua/).
За даними ДП «Оператор ринку» обсяги торгів у червні, липні 2020 року на РДН та ВДР складали 22,64 %, 24,69% відповідно від споживання по ОЕС України.
Відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 66 Закону України Про ринок електричної енергії сторони двостороннього договору відповідно до правил ринку інформують про договірні обсяги купівлі-продажу електричної енергії за укладеним договором. Сторони двостороннього договору відповідно до глави 2.2. Розділу ІІ Правил ринку інформують про договірні обсяги купівлі-продажу електричної енергії за укладеним договором самостійно, тобто дані по ціні на ринку двосторонніх договорів у вільних джерелах доступу відсутні, а це більш ніж половина обсягу електроенергії купується/продається на ринку двосторонніх договорів від загального споживання в ОЕС України.
Окрім того, повідомляємо що при визначенні очікуваної вартості Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
З огляду на зазначене, Замовник не вбачає за необхідне переглядати очікувану вартість закупівлі у бік збільшення, тому пропозиції Учасника відхилені.
Разом з тим, просимо Учасників передбачити усі витрати, необхідні для належної поставки електричної енергії.
Дата відповіді:
24.09.2020 11:29