-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу приміщення Користівського ліцею Приютівської селищної ради, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, селище Приютівка, вулиця Шкільна, 2 (ДК 021:2015:45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)
Завершена
337 206.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 372.06 UAH
мін. крок: 1% або 3 372.06 UAH
Період уточнення:
17.09.2020 14:12 - 23.09.2020 00:00
Відповідь надана
Щодо документів
Номер:
7709b09012834409a331e8b5b1e14727
Дата опублікування:
21.09.2020 11:31
Опис:
Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17
Вимагаємо внести зміни до Додатку №1 документації і привести у відповідність до законодавства.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Акцентуємо Вашу увагу, що Замовник при проведенні даної спрощеної закупівлі не вимагає від потенційних Учасників документи, що передбачені ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі", тож Ваше звернення щодо цього пункту є безпідставним.
Визначення Замовником критерію, щодо надання потенційними Учасниками документів у паперовому вигляді обумовлено тим, що Замовник має досвід проведення спрощених закупівель, коли електронні майданчики інших Учасників закупівель не мають технічного функціоналу, щодо завантаження необхідних документів вже після проведення електронного аукціону, тобто не всі учасники торгів мають технічну можливість дозавантажити оновлену цінову пропозицію через електроні майданчики.
Враховуючи положення ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідні документи про право підписання договору та копії ліцензій або документа дозвільного характеру на провадження певного виду діяльності, якщо це було передбачено Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Тож задля підтвердження достовірності інформації наданої в складі пропозиції, Переможцю необхідно надати таке підтвердження у паперовому вигляді відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
21.09.2020 13:26
Відповідь надана
Щодо офісу
Номер:
6b0637e009ab435fa3226d9cb2fae643
Дата опублікування:
21.09.2020 11:27
Опис:
Вимога про наявність постійно діючого представництва/ філії/ офісу на території Кіровоградської області є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ учасників. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, при відсутності постійно діючого представництва/філії/офісу на території Кіровоградської області , не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема обмеження кола потенційних компаній учасників. Тобто дана вимога, встановлена для того, щоб у закупівлі могли брати участь лише суб’єкти господарювання, які мають представництва/філії/офісу на території Кіровоградської області , що грубим порушенням чинного законодавства України. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначеної ліцензії поширюється на всю територію України, а отже, компанії, які отримали вказану ліцензую, мають право виконувати послуги, що становлять предмет закупівлі, у тому числі на території Кіровоградської област. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу. В противному випадку, ми будемо звертати увагу контролюючих органів до даної закупівлі
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику, Замовник ніяким чином не намагається дискримінувати потенційних Учасників закупівлі!
Встановлення відповідного критерію (який привернув Вашу увагу) обумовлено необхідністю виконанням гарантійних зобов'язань потенційного переможця електронних торгів (в частині виведення даного об'єкта на пульт спостереження) саме у Кіровоградській області - для швидкого вирішення проблемних питань, які можуть виникнути при експлуатації обладнання протягом гарантійного строку, та його заміни (в разі необхідності) в найкоротші терміни, задля забезпечення швидкого та оперативного реагування на повідомлення про пожежі та повноцінного, безперебійного функціонування системи.
Замовник акцентує Вашу увагу на те, що не Виконавець робіт має бути з/в Кіровоградській області, (тобто Ви маєте право мати офіційні представництва на території Кіровоградської області для забезпечення умов гарантійного обслуговування системи); централізоване спостереження має здійснюватися у Кіровоградській області.
Дата відповіді:
21.09.2020 13:03