• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металеві контейнери для збору та сортування ТПВ

Торги відмінено

194 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 973.75 UAH
Період уточнення: 16.09.2020 10:06 - 22.09.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо довідки про відсутність заборгованості

Номер: 1fbb7ec0b2284ee8b3ddd34da97adc51
Дата опублікування: 16.09.2020 11:20
Опис: Просимо Замовника пояснити, довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) повинна бути видана Уповноваженим органом, чи Учасником (Переможцем)?
Відповідь: Доброго дня, Уповноваженим органом.
Дата відповіді: 16.09.2020 13:20
Відповідь надана

Щодо документів переможця

Номер: 6ee19bdbeb4e4ba58fcdd5c93e56f761
Дата опублікування: 16.09.2020 11:20
Опис: Просимо Замовника пояснити яким чином Переможець закупівлі повинен надати передбачені тендерною документацією документи щодо повноважень підпису договору,та довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів)?
Відповідь: Доброго дня. Переможець закупівлі зазначені документи може надіслати поштою на адресу вказану в документації.
Дата відповіді: 16.09.2020 13:21
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 07f5fe94ca2e4989987b9a82e2972b7e
Дата опублікування: 16.09.2020 11:19
Опис: Просимо Замовника виключити вимогу щодо аналогічних договорів укладених за бюджетні кошти у 2019 та 2020 році, оскільки якщо учасник не має укладеного аналогічного договору у будь-який із зазначених років. Він не має змоги прийняти участь у закупівлі. Зважаючи на викладене просимо усунути дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками та забезпечити Замовника якісним та своєчасним постачання товару. Оскільки ми є бюджетною установою нам важлива вчасна поставка товару до закінчення фінансового року. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання. Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону. Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 16.09.2020 13:48
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 950bd1dc08b240e6a7a9e778946f88c4
Дата опублікування: 16.09.2020 11:19
Опис: Вимога щодо того, що аналогічні договори мають бути укладені за бюджетні кошти є дискримінаційною умовою. Дана умова порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками та забезпечити Замовника якісним та своєчасним постачання товару. Оскільки ми є бюджетною установою нам важлива вчасна поставка товару до закінчення фінансового року. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання. Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону. Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 16.09.2020 13:56
Відповідь надана

Щодо аналогічних договорів

Номер: abafbb9c77ea4430a184eb36b9259606
Дата опублікування: 16.09.2020 11:19
Опис: Вимога щодо того, що потенційний Учасник повинен надати «сканкопії аналогічних договорів з оригіналів за 2019 та 2020 роки за бюджетні кошти» є дискримінаційною вимогою тендерної документації. Дана вимога обмежує конкуренцію між учасниками та створює умови за яких учасники які мають виконані аналогічні договори у інші роки ніж зазначено не мають змоги прийняти участь у закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками та забезпечити Замовника якісним та своєчасним постачання товару. Оскільки ми є бюджетною установою нам важлива вчасна поставка товару до закінчення фінансового року. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання. Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону. Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 16.09.2020 13:24
Відповідь надана

Щодо сітчастих контейнерів

Номер: cac2bf2f73ed4789962f8de6fe7eabe3
Дата опублікування: 16.09.2020 11:19
Опис: Вимога контейнерів сітчастих, що «Корпус контейнера сітчастий із канілірованої сітки (забезпечує міцність та жорсткість контейнера).» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Повідомляємо, що Замовник у даному випадку обмежує тих учасників які виготовляють контейнери із іншого виду сітки. Зважаючи на вказане просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, замовником внесено уточнення до документації. Враховуючи Ваші зауваження, щоб не обмежувати інших потенційних постачальників у постачанні сітчастих контейнерів суто із канілірованої сітки, а й з можливістю еквіваленту, що не зменшує міцність та жорсткість контейнера.
Дата відповіді: 16.09.2020 13:58