-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Інформація, що вимагається част.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації.
Завершена
28 580 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 285 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 285 800.00 UAH
Період уточнення:
14.09.2020 16:21 - 05.10.2020 00:00
Відповідь надана
Стосовно ліцензії
Номер:
5d424aac39434cb891552b8e44c916e3
Дата опублікування:
03.10.2020 22:19
Опис:
Доброго дня ! Ми плануємо брати участь у тендері та відповідаємо усім кваліфікаційним вимогам тендерної документації , в тому числі стосовно кваліфікації відповідного технічного персоналу. Однако, вимога стосовно наявності ліцензії СС2 не може бути виконана у зв'язку з реформуванням компетентного органу та відсутності врегулювання процедури подальшого отримання ліцензій. Таким чином, просимо повідомити про те, чи матимемо мо змогу брати участь у тендері, враховуючи неможливість отримання ліцензії. При відповіді на це питання просимо окремо підтвердити необхідність такої ліцензії як в частині кваліфікаційних вимог до участі у тендері, так і на етапі підписання відповідного контракту з переможцем.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що:
- згідно підпункту 4.4. пункту 4 «Інші документи» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
«Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка надає право Учаснику виконувати роботи, які є предметом закупівлі (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;): «З класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, не нижче: клас СС2 – середні наслідки.
Примітка: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.»;
- згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»
Також, інформуємо, що:
- згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону про публічні закупівлі та пункту 2 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
2)достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом...
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.»
- згідно абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Переможець процедури закупівлі: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Додатково інформуємо, що пунктом 4 Постанови Кабміну Міністрів від 13 березня 2020 року № 218 установлено, що Державна архітектурно-будівельна інспекція продовжує здійснювати повноваження та функції до завершення здійснення заходів з утворення Державної сервісної служби містобудування.»
Дата відповіді:
07.10.2020 10:11
Відповідь надана
Щодо проектної документації
Номер:
c3409ceb6af74068838165862ce0a6b4
Дата опублікування:
02.10.2020 17:10
Опис:
В проектній документації, яка додана до технічного завдання, при заміні проміжних опор наведено закріплення залізобетонних стійок опор в пробурені котловани без використання ригелів (див. схему А, тип I, по серіі 3.407.1-154 «Закрепление в грунте железобетонных стоек опор ВЛ 35-750 кВ).
Але слід зазначити, що для можливості виконання демонтажу існуючих фундаментів проміжних опор ПБ-52 буде виконано розроблення ґрунту екскаватором, яке унеможливлює виконання закріплення стійки нової опори по схемі «А», тип I, по серіі 3.407.1-154, тому що ґрунт основи буде розрихлений.
Виходячи з цього можливі варіанти:
- треба розробити розрахунок закріплення стійки в ґрунті по схемі «В» тип І-ІV, серіі 3.407.1-154 де використовуються ригелі та внести коригування в проектно-кошторисну документацію, де врахувати необхідні ресурси на монтаж ригелів та лабораторні випробування зразків ґрунту зворотної засипки після трамбування;
- виконати зміщення місця встановлення нової опори по створу ПЛ, в наслідок чого виникають витрати по відведенню землі та перевізуванню проводу та тросу, яке також не враховано проектно-кошторисною документацією.
Просимо надати пояснення по суті питання.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що в проектній документації передбачено закріплення залізобетонних стояків опор ПЛ в свердленні котловани без використання ригелів. Котловани для демонтажу існуючих фундаментів передбачено виконувати механізованим способом з доробкою ґрунту вручну.
Верх фундаментів існуючої опори ПБ52 розташовані в осях на відстані 11.3м (5,65м від осі ПЛ), плита в осях на відстані 11.7м (5,85м від осі ПЛ). Стояки опори ПБ330-7н*, що встановлюється, розташовані в осях на відстані 8,4м (4,2 м від осі ПЛ). Відстань між віссю існуючого фундаменту до осі стояка становить 1,45м, до краю пробуреного котловану – 1,050м.
Для забезпечення непорушеної структури ґрунту для свердленного котловану опори ПБ330-7н*, розробку котловану та демонтаж фундаментів існуючої опори ПБ 52 необхідно виконувати з однієї сторони (зовнішньої по відношенню осі ПЛ). По трасі залягають суглинки та глини твердої консистенції, що дозволяє стінки котлованів до 2м виконувати прямими під кутом 90?. При мінімальній розробці котловану зі сторони встановлення стояків нової опори непорушена структура ґрунту для встановлення нової опори буде збережена. Свердловини для стояків опори ПБ330-7н* виконувати після засипки котлованів демонтованих фундаментів. Засипку котлованів виконувати з пошаровим (20-30см) ущільненням ґрунту засипки. Засипку пазух свердловин під стояки опори ПБ330-7н* виконувати піщано-гравійною сумішшю відповідно до рішень проекту.
Дата відповіді:
07.10.2020 09:06
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
026013b4b08b4e04b89475d273319bd5
Дата опублікування:
01.10.2020 13:28
Опис:
Іноземна компанія, через відкрите в Україні представництво, планує брати участь у закупівлі через Консорціум, що створено разом з резидентом України (ТОВ). Просимо підтвердити, чи вимога стосовно банківської гарантії стосується одного (будь-якого) з участників, чи власне самого Консорціуму?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що:
- згідно пункту 10 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі встановлено:
«10) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія».
- згідно абзацу другого частини першої статті 25 Закону про публічні закупівлі встановлено:
«….учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Також пунктом 37 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі установлено поняття учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а саме:
«37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Пунктом 2 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції
Дата відповіді:
02.10.2020 10:40
Відповідь надана
внесення змін в проект договору
Номер:
566e4283ceae4a67b6e155f665f6e7d8
Дата опублікування:
18.09.2020 14:26
Опис:
У зв’язку з тривалим терміном виконання робіт, що передбачено Тендерної документацією (Строк виконання до 31.12.2022року), а також враховуючи не прогнозованість розвитку економічної ситуацією, у період виконання робіт, та враховуючи, що даною закупівлею передбачено придбання значної кількості матеріальних ресурсів (матеріалів та обладнання), крім того враховуючи вимоги виробників та постачальників цих ресурсів (обладнання та матеріалів) щодо обов'язкового перерахування попередньої оплати (авансу) у розмірі від 50 % до 100% відсотків від вартості таких ресурсів за договором, а решту вартості необхідно сплатити по їх готовності до відвантаження, такі вимоги негативно вплинуть на фінансовий стан підприємства, просимо внести зміни до тендерної документації (Проект Договору Додаток №4 до ТД), а саме:
1. Пункт 2.5. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«2.5. Ціна Договору є динамічною та відповідно до чинного законодавства може уточнюватись в порядку, визначеному чиним Законодавством та цим Договором.»
2. У п.п. 3.3.2.1. слова та число «…не більше 20%...» замінити на слова та число«..не більше 30%...»
3. Викласти п.п. 3.3.2.2. в наступній редакції:
« 3.3.2.2. Проміжних платежів протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3(далі - Довідка КБ-3), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури з врахуванням пропорційно, щомісячним, вирахуванням авансового платежу, що був сплачений Замовником на виконання будівельних робіт.»
4. У п.п. 3.3.3.1. слова та число «…не більше 20%...» замінити на слова та число «…не більше 50%...»
5. Викласти п.п. 3.3.3.2. в наступній редакції:
«3.3.3.2. Остаточні платежі за поставлене устаткування, здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі устаткування у звітному періоді, з пропорційним щомісячним, вирахуванням авансового платежу, по такому устаткуванню що був сплачений Замовником на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.»
6. Викласти п. п. 4.2.3, 4.3.6. та 4.3.7 в наступних редакціях:
«4.2.3. Підрядник має також інші права, передбачені, як договором підряду, так і Цивільним та Господарським кодексами
України, а також іншими актами законодавства у тому числі Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджено ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 1 серпня 2005 р. N 668;
«4.3.6. приймати та оплачувати в установленому порядку виконані роботи та поставлене устаткування;
«4.3.7. виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови) та іншими актами законодавства.»
7. Доповнити п.4.3. статті 3 «Права та обов’язки Сторін» Додатку 4 до тендерної документації проекту Договору підпунктами 4.3.8 та 4.3.9.
в наступній редакції:
«4.3.8 своєчасно перерахувати авансові платежі згідно умов Договору;
4.3.9 сплатити неустойку, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини».
8. Викласти п. 18.5 в наступних редакціях (Редакція пунктів у разі надання Підрядником забезпечення у вигляді банківської гарантії):
«18.5.Строк дії гарантії повинен закінчуватись не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після закінчення строку дії Договору, але у будь-якому випадку не пізніше 30 календарних днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт по даному об'єкту»
9. Викласти п. п 17.2. та 17.2.1. в наступних редакціях:
«п.17.1. Істотні умови Договору не можуть змінюватись до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, за винятком умов, визначених Договором, чинним законодавством України з питань здійснення закупівель державними підприємствами.
«п.17.2.1. Зміни та (або) доповнення можуть стосуватись, у тому числі таких умов, як:
- узгодження зміни вартості робіт (Ціни Договору) без зміни її загальної вартості, якості робіт, умов їх виконання;
- зменшення Замовником обсягу закупівлі та зменшення ціни Договору на вартість такого зменшення;
- продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, інших форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі;
- зміни та :
- виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор)
- внесення Замовником змін до проектної документації;
- зміни Замовником обсягів і складу робіт;
- суттєвих розходжень фактичних і проектних умов будівництва, передбачити які при узгодженні ціни Сторони не могли;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам проектно-кошторисної документації, забезпечення якою покладено на Замовника;
- зміни законодавства України з питань оподаткування, якщо це впливає на вартість робіт;
- врахування інфляційних факторів, у разі істотного зростання, після укладення цього Договору, вартості обладнання та матеріалів, послуг сторонніх організацій (на 5 % і більше), які забезпечує Підрядник та надаються Підряднику сторонніми організаціями;
- зміни рівня середньомісячної заробітної плати Підрядника у поточному та наступних роках, який визначається Підрядником на підставі розрахунку середньомісячної заробітної плати, виконананого згідно Порядку, затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Мін’юсті України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказами Мінрегіону від 20.02.2017 № 33, зареєстрованому у Мін’юсті 28.02.2017 за № 273/30141 та зареєстрованому в Мін’юсті 16.08. 2018 за № 931/32383).
- відомостей (реквізитів) Сторін;
- строків здійснення оплати (в межах відповідних умов Договору).
Підрядник має право, дотримуючись вищевикладених умов, пропонувати перегляд цін не раніше ніж через півроку після укладання договору.»
Відповідь:
Не вбачаємо доцільним внесення запропонованих змін в проєкт договору.
Дата відповіді:
22.09.2020 17:03
Відповідь надана
обсяги робіт.
Номер:
b1358a54787a415d8de3f57be1f93488
Дата опублікування:
18.09.2020 10:40
Опис:
Опрацьовуючи кошторисну документацію ЛК 02-001-01- Реконструкція анкерного прогону оп. №130-оп.№196, були виявлені невідповідності:
• Розділ 5. «Очищення та фарбування існуючих металевих опор»:
- п.31 Фарбування металевих погрунтованих поверхонь за нормою Е13-26-6 замінити на РН 12-33-7
- для виконання робіт по ремонту опор потрібно автогiдропiдiймач, висота пiдйому 22 м 1456 маш.час. - нормами не передбачена
• Розділ 6 «Заземлення»:
- Додати - механiзоване забивання заземлювачiв на глибину 10 м, арматура 12А-І
• Розділ 8 «Встановлення протипташиних загороджувачів»:
- не передбачена виготовлення металоконструкцій протипташиних загороджувачів, або п.37-41 виключити та додати вартисть: протипташинний загороджувач ПЗ «Гребінка» - 622 комп, протипташинний загороджувач типу «Ерш» - 122 комп.
- для виконання робіт по монтажу протипташинного загороджувача потрібно автогiдропiдiймач, висота пiдйому 22 м 74 маш.час.
• Розділ 9 «Перевезення»: проектом 1789.03-БР.ЕП.ВР, арк..1 передбачена перевезення з/б конструкцій на 70 км, металеве конструкцій на 210 км. В локальному коштористу перевезення відсутні
Просимо привести обсяги робіт у відповідність
Відповідь:
В межах компетенції зазначаємо, що НЕК «Укренерго» розроблено проєктну документацію, яка пройшла експертизу в експертній організації, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204 з отриманням позитивного експертного звіту виданого ДП «Укрдежбудекспертиза» №00-0535-20/ІЗ від 31.07.2020. У зв’язку з цим вважаємо, на даний час, недоцільним внесення запропонованих змін до проєктної документації.
Дата відповіді:
22.09.2020 17:00