• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

2 288 933 035.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 889 330.35 UAH
Період уточнення: 11.09.2020 17:42 - 08.11.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів

Номер: dc89784a79834d5d97fd5a9e8d6ffbc6
Дата опублікування: 21.09.2020 10:08
Опис: Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на закупівлю робіт з Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Відповідь: Доброго дня. Так, ліцензія потрібна!
Дата відповіді: 22.09.2020 09:41